Gå til innhold

Hvor mange vesker har du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og er alle i bruk? :) 

Anonymkode: ab608...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En. Liten veske som bare har plass til mobilen. Bruker den sjelden.

Anonymkode: f1605...109

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fem nå, bytter på å bruke tre av de de to siste er til fest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker vester. Så har mange. Alle er ikke i bruk nei. Men jeg er flink til å bytte vesker. 
 

Anonymkode: 1a687...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30-40 kanskje,  fra enkle tote vesker til finere clutch vesker. Ja de fleste blir absolutt brukt, noen passer best til høsten, noen til våren, noen til fest og de fleste i hverdagen. Jeg liker godt å variere ut ifra farger, behov, antrekk etc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To, en stor nok til PC, og begge brukes. Jevnlig. Jeg har i tillegg en liten clutch som brukes i selskap, plass til nøkkel og telefon

Anonymkode: 4d9d9...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

0

Aldri brukt

Anonymkode: 4156d...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 25 😊 Bruker de fleste av de og bytter ganske ofte (etter sesong, humør, farge osv)

Anonymkode: 0b174...470

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 1. Burde nok brukt den mye mer, for den er jo egentlig ganske fin 😊 Men det blir liksom til at jeg bruker sekken i steden for 😊

Må bli flinkere til å bruke vesken 😊 Fikk den av samboer 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to. Den ene bruker jeg til hverdags og den er vel gjerne rundt 15-20 år nå tror jeg. Fin vesken er litt nyere. 

Begge er dyre vesker av god kvalitet. Kommer ikke til å kjøpe nye de neste ti årene om jeg kan unngå det. 

Anonymkode: 7f865...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå to. jeg har solgt unna de fleste jeg hadde fordi jeg ønsket å ha noe av kvalitet.
1. En tidløs sort veske i medium størrelse, med plass til mobil, en planlegger, nøkler, ørepropper, jobbkort etc. Perfekte hverdagsvesken. denne var dyr (i mine øyne en dyr veske, men dyrt i veskesammenheng er jo relatvivt),ca 2500, men jeg hadde ønsket meg den lenge.
2. En til i ca samme størrelse, som brukes kun hvis jeg skal noen steder hvor jeg er litt for redd til å bruke den andre.

Skal jeg ha med pc osv bruker jeg en sekk. Er vondt å bære en tung veske på skulderen synes jeg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun en veske nå, og trenger ikke flere. Den kostet 2500 kr, og det holdt for meg.

Skulle jeg mot formodning komme over en så stor sum penger at jeg kunne ta meg råd til å "sløse" litt, hadde jeg kjøpt meg en Mulberry veske. Det hadde vært morsomt å da reise til veskens opprinnelsesland (England) og kjøpt vesken i deres flagship-store i London :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har 7. Ene skal kastes nå, og da tar jeg i bruk en helt lik en. Har noen små vesker, som ikke egner seg til bruk om vinteren. Må ha plass til lue skjerf osv. Om sommeren bruker jeg de små. Kjøper som regel kun vesker, når de med størst plass i begynner å bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 6 stk. Bruker de alle.

Anonymkode: a27a2...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3

Anonymkode: 50c40...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har flere, men har blitt limt fast til den siste jeg kjøpte, Mulberry Bayswater stor størrelse ^^, 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-6-7 har ikke full kontroll for noen er hos min datter. Bruker ikke veske daglig.

Anonymkode: be389...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen vesker lenger faktisk, synes de er tungvinte å drasse rundt på. Nå bruker jeg klær med ordentlige lommer i stedet, og der får jeg plass til det viktigste. Mye mer praktisk!

Anonymkode: 1fb3b...d4c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To. En kjøpt på Kiel-ferja for en 4-500kr og bunadveska. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...