Gå til innhold

Airfryer fra Europris? Anbefales?


Ayesh

Anbefalte innlegg

Ser at alle airfryere er på 40% denne uka hos Europris. Har lyst til å kjøpe den store med 2 boller. Men er ikke sikker på kvaliteten og sånt.... den har heller ikke innsyns vindu?

 

Anbefales? Eller gå for et bedre merke??

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma har den med to rom og er veldig fornøyd.

Jeg har en mindre med ett rom, og er også fornøyd. 

 

Men ingen av oss har hatt airfryer før, da, så vi har ikke noe å sammenligne med :D 

Anonymkode: 9c8b1...414

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mamma har den med to rom og er veldig fornøyd.

Jeg har en mindre med ett rom, og er også fornøyd. 

 

Men ingen av oss har hatt airfryer før, da, så vi har ikke noe å sammenligne med :D 

Anonymkode: 9c8b1...414

Hehe skjønner.

Må dere åpne hele tida for å sjekke om maten er klar? De har jo ikke sånn vindu slik som ovn har

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesh skrev (3 minutter siden):

Hehe skjønner.

Må dere åpne hele tida for å sjekke om maten er klar? De har jo ikke sånn vindu slik som ovn har

 

Ts

Jeg har ikke fra Europris, så det kan jeg ikke svare på, men min har heller ikke vindu. Jeg sjekker ikke hele tiden, nei. Jeg setter på temperatur og tid jeg anslår er passe, og så åpner jeg kanskje en gang for å se, eller jeg snur maten halvveis (har shake-reminder på min). Det er en treningssak. 

Anonymkode: d3465...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt airfryer fra Phillips, den hadde ikke vindu. Nå har jeg fra Sabor og den har heller ikke vindu. Har i grunnen ikke savnet det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunhilde skrev (7 timer siden):

Jeg har hatt airfryer fra Phillips, den hadde ikke vindu. Nå har jeg fra Sabor og den har heller ikke vindu. Har i grunnen ikke savnet det heller.

Er sabor merke bedre enn Philips?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinen plinger halveis når du skal snu, har philips.

Anonymkode: d080e...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har airfryer fra europris. helt fin den. men når den er utslitt så blir det en frontmatet med vindu. 

Endret av Ænema
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt nysgjerrig på den doble fra europris men mest i fht å lage pommes frites for jeg kan ikke ha enda en maskin uten å ta bort en og det må bli frityrkokeren.

Anonymkode: 21ff5...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Maskinen plinger halveis når du skal snu, har philips.

Anonymkode: d080e...de9

Så smart! Denne funksjonen tror ikke europris sine har 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ænema skrev (34 minutter siden):

jeg har airfryer fra europris. helt fin den. men når den er utslitt så blir det en frontmatet med vindu. 

Hvor lenge har du har hatt ? Bruker du mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesh skrev (6 minutter siden):

Hvor lenge har du har hatt ? Bruker du mye? 

har hatt den en 2 års tid. brukes ikke så ofte. par ganger mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er litt nysgjerrig på den doble fra europris men mest i fht å lage pommes frites for jeg kan ikke ha enda en maskin uten å ta bort en og det må bli frityrkokeren.

Anonymkode: 21ff5...64a

Haha ja sant det. Disse maskinene tar jo mye plass på kjøkkenbenken 😅

Men det er sikkert forskjell på smaken som er laget i frityrkokeren vs airfryer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ayesh skrev (3 timer siden):

Er sabor merke bedre enn Philips?☺️

Den er bedre enn den jeg hadde fordi min første airfryer var helt basic, og det eneste jeg kunne justere var temperatur og tid.

Den fra Sabor har forskjellige program og så var den ganske billig (1500-ish) på et eller annet salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ayesh skrev (5 timer siden):

Haha ja sant det. Disse maskinene tar jo mye plass på kjøkkenbenken 😅

Men det er sikkert forskjell på smaken som er laget i frityrkokeren vs airfryer

Ja det blir ikke mye plass igjen og vi har kun kjeller via hagen så det er ikke aktuelt å løpe ut og inn med kjøkkenutstyr. Det er denne friteringen, hvis pommes frites blir som i stekeovnen så trenger vi ingen airfryer.

Anonymkode: 21ff5...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det blir ikke mye plass igjen og vi har kun kjeller via hagen så det er ikke aktuelt å løpe ut og inn med kjøkkenutstyr. Det er denne friteringen, hvis pommes frites blir som i stekeovnen så trenger vi ingen airfryer.

Anonymkode: 21ff5...64a

Hvis dere har planer om ny komfyr, så er komfyr med airfryer gullverdt! Bruker til å varme opp rester iblant og, blir deilig og sprøtt

Anonymkode: 356f9...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har den med to skuffer fra europris. Kjøpte den etter å ha lest mange kommentarer om folk som var fornøyde. 
Angrer ikke, hatt den en god stund nå 😊 Har den stående i et hjørne på kjøkkenbenken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har AirFryer fra Europris på hytta og den er helt kurrant :) Vi har et annet merke hjemme og merker egentlig ikke store forskjellen til vårt bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har princess xxl, mener den er fra Europris. Veldig fornøyd med den iallefall :)

Anonymkode: 17e59...99e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...