AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #1 Skrevet 12. mars 2024 Er alt åpen da, eller det mer i høysesongen? Når er høysesongen, egentlig?😅 Anonymkode: 0e439...945
Gjest Bromance Skrevet 12. mars 2024 #2 Skrevet 12. mars 2024 Hvorfor ikke sjekke det ut på Dyreparkens egne nettsider 🤔
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #3 Skrevet 12. mars 2024 De har en egen kalender for hvor mye som er åpent. Los-dagen er i Mai og heeeelt overfylt dyrehage type 17000 besøkende. Anonymkode: ea9a5...e43
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #4 Skrevet 12. mars 2024 Bromance skrev (53 minutter siden): Hvorfor ikke sjekke det ut på Dyreparkens egne nettsider 🤔 Ja, jeg har sjekket den🙈😊 Jeg var egentlig også ute etter andres erfaringer, jeg fikk det bare ikke med i hi🙈😄 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): De har en egen kalender for hvor mye som er åpent. Los-dagen er i Mai og heeeelt overfylt dyrehage type 17000 besøkende. Anonymkode: ea9a5...e43 Hva er Los-dagen?😊 Kjenner at jeg kanskje vil unngå den dagen🙈 Mannen og jeg tenkte å ta to dager der, og det er jo dyrene som er grunnen til at jeg/vi vil dit, så om attraksjoner ikke er åpen da, så gjør ikke det så mye😊 Hva er oddsen for ok vær der, i slutten av mai?🙏 Anonymkode: 0e439...945
Gjest Bromance Skrevet 12. mars 2024 #5 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): eg var egentlig også ute etter andres erfaringer, jeg fikk det bare ikke med i hi🙈😄 Okay Los dagen er en dag som de som har LOS som strømleverandør får gratis inngang til parken. Jeg trodde egentlig denne dagen var i september, ikke i mai, men det kan hende de har endret dato siden jeg var kunde der. Vi bor i Norge, det er uforutsigbart med været, men det burde være en rimelig sjanse for at det kan bli bra vær i slutten av mai. Kan dere ikke bare sjekke værmeldingen på forhånd, altså ikke bestille noe før dere er sikre på godt vær? God tur
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #6 Skrevet 12. mars 2024 Bromance skrev (12 minutter siden): Okay Los dagen er en dag som de som har LOS som strømleverandør får gratis inngang til parken. Jeg trodde egentlig denne dagen var i september, ikke i mai, men det kan hende de har endret dato siden jeg var kunde der. Vi bor i Norge, det er uforutsigbart med været, men det burde være en rimelig sjanse for at det kan bli bra vær i slutten av mai. Kan dere ikke bare sjekke værmeldingen på forhånd, altså ikke bestille noe før dere er sikre på godt vær? God tur Takk for svar😄🙏 Skal prøve å finne ut når den LOS-dagen er🙈😅 Vi skal kombinere det med en jobbreise for mannen, så det må bli i mai, men krysser fingrene for at det er ok vær og temp siden det er i slutten av mnd🤞😊 Anonymkode: 0e439...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå