Gå til innhold

Dine beste tips til utendørs bryllup? (Pynt, m.m)


Lorieen

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss humanistisk i slutten av mai, og seremonien skal være utendørs på en hytte. Det er et vann der med sandstrand og selve vielsen er tenkt at skal foregå på stranda.

Jeg er verdens mest fantasiløse person og aner ikke hvordan jeg skal pynte/ordne. Vi tenker bålpanner og trebenker/bord ute, partytelt/paviljong i backup hvis dårlig vær. 
 
Kom gjerne med tips til enkel, rustikk og rimelig pynt, eventuelt andre smarte tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres veldig hyggelig ut! 
 

Vi skal også ha humanistisk vielse ute og tenker i samme baner som dere (det er ved en låve, på tunet). Vi skal ha norgesglass med blomster fra skogen i (det er i juni, så det er en blomstereng i nærheten), benker med saueskinn på og en enkel blomsterbukett ved der vi og vigsler står. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville hatt partytelt uavhengig av vær, fint sted å trekke seg litt tilbake og oppbevare ting osv. :) Angående pynt finnes det steder man kan leie alt fra buer til stoler på som også kan levere og hente dersom dere bor høvelig sentralt, det vil spare dere for masse bry og man slipper en skokk med ting liggende i garasjen til evig tid. Personlig synes jeg det fineste er å pynte med massevis av grønt og lys. Både på lenke og typ lanterner man henger rundt i lokalet er herlig. 

Har selv tenkt tanken og kunne gjerne ha giftet meg litt avsideliggende. Jeg ville nok fremdeles ha hatt litt aktiviteter og gøy tilgjengelig, har et vennepar som hadde isbar som dessert og det er drømmen nå. Ellers kunne jeg tenke meg en stor ramme med et par polaroidkamera hvor man kan ta bilder av gjestene og andre fine ting utover dagen slik at man kan lage en minnebok fra bryllupet hvor alle man har kjær har bidratt :) 

Man kan også se hvordan det er med tanke på trær og slikt der. Selv ville jeg kanskje ha hengt litt ting rundt/brukt hagebuer eller noe annet for å skape et "rom" det er naturlig at man oppholder seg i. Og dersom man blir litt utover kvelden, haugevis med saueskinn og pledd og nok bålplass til alle. 

Anonymkode: ed902...cc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin og avslappet feiring! Kanskje noe spill man kan spille ute? Stor jenga, corn hole, boccia? Batteridrevne telys på bordene og lyslenker i trær gir god stemning 

Anonymkode: 547ae...107

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...