Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg føler at noen av de ansatte i barnehagen ikke liker barnet vårt. De er ikke så engasjert når jeg leverer henne. Mannen min var på utviklingsamtale for 1 mnd siden å da sa ped leder at datteren vår har begynt å trasse litt når det kommer til å gjøre div ting. Hun er 5 år. Jeg får vondt i mammahjertet mitt. Usikker på hva jeg skal gjøre. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at de ikke sier hei når dere kommer?
Kan det væte at de er opptatt når dere kommer for å levere? 

Det skal jo mye til for at flere ansatte ikke liker et barn(og viser det). Noen ganger så kan det jo være at vi mammaer tolker litt ting i værste mening..

Du må jo bare prate med barnehagen om du tenker at de ansatte ikke tar seg skikkelig av datteren din. 

Anonymkode: e609a...361

AnonymBruker
Skrevet

Bytt barnehage. Ungen merker det og vil i verste fall mistrives i barnehagen.

Hvis de gjentakende ikke sier hei til barnet når dere kommer, forestill deg da hvordan dagen i barnehagen er, med de holdningene blant de ansatte. Veldig uprofesjonelt av de. 

Anonymkode: 8656f...9d9

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at du overtenker det hele her.

Bytt barnehage om du er bekymret. Men hver klar over at ikke alle ansatte uansett barnehage står og skriker HEEEEEEEEEEI KJÆRE DEG OG BARNET SÅ HYGGELIG AT VI SER DERE IDAG OG ❤️❤️❤️❤️❤️ 

Anonymkode: caf19...afd

Skrevet

Bytt barnehage. I beste fall blir barnet bare mer fleksibelt.

Skrevet

De sier hei til henne. Er nok bare jeg som overtenker det hele. Var nok litt bortskjemte med de som jobbet på avdelingen i fjor. Det va det 2 som tok seg tid til å ta henne og de andre barna imot. Mer enn bare ett hei liksom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Bytt barnehage. Ungen merker det og vil i verste fall mistrives i barnehagen.

Hvis de gjentakende ikke sier hei til barnet når dere kommer, forestill deg da hvordan dagen i barnehagen er, med de holdningene blant de ansatte. Veldig uprofesjonelt av de. 

Anonymkode: 8656f...9d9

Seriøst? 

Har du noe dokumentasjon på det du hevder? 

Anonymkode: d4647...f54

• Liker 1
Skrevet
H a n n e skrev (2 timer siden):

Jeg føler at noen av de ansatte i barnehagen ikke liker barnet vårt. De er ikke så engasjert når jeg leverer henne. Mannen min var på utviklingsamtale for 1 mnd siden å da sa ped leder at datteren vår har begynt å trasse litt når det kommer til å gjøre div ting. Hun er 5 år. Jeg får vondt i mammahjertet mitt. Usikker på hva jeg skal gjøre. 

Å gud, nå begynner snøfnuggene å bli foreldre ja... 

Det du skal gjøre, er å slutte å overtenke. "Ikke så engasjerte når vi leverer"? Hva betyr egentlig det???
Den eneste (muligens negative) kommentaren dere fikk på utviklingssamtale var at "hun har begynt å trasse litt"? Hun er 5 år, så det er da helt normalt... 

• Liker 2
Skrevet
Mezzosoprena skrev (15 timer siden):

Å gud, nå begynner snøfnuggene å bli foreldre ja... 

Det du skal gjøre, er å slutte å overtenke. "Ikke så engasjerte når vi leverer"? Hva betyr egentlig det???
Den eneste (muligens negative) kommentaren dere fikk på utviklingssamtale var at "hun har begynt å trasse litt"? Hun er 5 år, så det er da helt normalt... 

Snøfnugg?? Jeg er en dame på 39 år så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Det jeg mener med lite engasjement ved levering er at de ser så vidt på henne, sier ett raskt hei å fortsetter med det de holder på med. 

AnonymBruker
Skrevet

Trives hun i barnehagen da? Tror det må være spesielt om barnehageansatte misliker et barn. Det er forøvrig normalt at barn trasser. At de opplyser om det, er vel ikke et problem. 

Anonymkode: 0bc9a...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...