Gå til innhold

El sykkel fra sykkelpikene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å kjøpe El sykkel da jeg sliter med hofta, da er det litt fint å komme seg ut , trim og frisk luft.

Men er det noen som har kjøpt fra sykkelpikene og er dere fornøyde?

Anonymkode: 23761...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

JEg har hatt min i 2 år og er veldig fornøyd. 

Anonymkode: 7efeb...06e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ikke kjøp de der Kajakk og fritid elsyklene "MOMAS" ?

Uansett,de ser rå ut,og kommer bra ut i tester,men kvaliteten er RÆÆÆÆÆÆÆV. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (8 minutter siden):

Så nylig på de. Så da blir det ikke fra dem. 
Takk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo hvor du bor også men jeg ville tatt en titt på syklene hos bikeshop.no, kjente merker og stort utvalg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har elsykkel fra Sykkelpikene, og er meget fornøyd! Har hatt min i litt over 2 år. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har Sykkelpikene eget verksted tilknyttet butikken der du har tenkt å handle, eller er det andre i nærheten som er villige til å ta service på sykkelen? Og får du låne tilsvarende sykkel hvis den må inn til reparasjon? Kan være lurt å sjekke før du kjøper. Jeg endte opp med Haibike siden mitt nærmeste sykkelverksted ikke utfører service på Electra-sykler. Har ikke angret et sekund på det. Jeg sykler hele året, minst to mil om dagen. 

Anonymkode: 466cb...c14

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs hvor du bor. Jeg kjenner ikke sykkelpikene. Jeg elsker Anton Sport Fornebu pga av personalet og særlig sykkelreperatøren. Å ha en fantastisk reparatør er viktigst fordi deu må bytte slitedeler av og til.

Det viktigste med sykkelkjøp er at du finner en sykkel som er akkurat passe stor med optimal sittestilling.

Unaas har mange bra sykler, og gode men litt dyrere reparatører. De har også utstyr for sykkeltilpasning. 

Jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe tung sykkel. Jeg vil at den skal være lett nok til å tråkke opp bakkene enten med svak motorassistanse eller med dødt batteri, og en sykkel skal av og til løftes opp på bilstativ. Man kan få el-sykler til under 14 kg. 20 kg er ikke verst. 25 kg, nei takk.

Tenk over om du vil ha løst batteri eller om du kan ha et lite lett batteri i ramma som krever at du tar med deg hele sykkelen når du skal lade.

Anonymkode: bf53c...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Spørs hvor du bor. Jeg kjenner ikke sykkelpikene. Jeg elsker Anton Sport Fornebu pga av personalet og særlig sykkelreperatøren. Å ha en fantastisk reparatør er viktigst fordi deu må bytte slitedeler av og til.

Det viktigste med sykkelkjøp er at du finner en sykkel som er akkurat passe stor med optimal sittestilling.

Unaas har mange bra sykler, og gode men litt dyrere reparatører. De har også utstyr for sykkeltilpasning. 

Jeg kunne aldri tenkt meg å kjøpe tung sykkel. Jeg vil at den skal være lett nok til å tråkke opp bakkene enten med svak motorassistanse eller med dødt batteri, og en sykkel skal av og til løftes opp på bilstativ. Man kan få el-sykler til under 14 kg. 20 kg er ikke verst. 25 kg, nei takk.

Tenk over om du vil ha løst batteri eller om du kan ha et lite lett batteri i ramma som krever at du tar med deg hele sykkelen når du skal lade.

Anonymkode: bf53c...979

Ah. Ja da ser eg at det blir litt å tenke på når det gjelder kjøpet. Det må nok bli her eg bor. Bor i en liten by i Rogaland så det er ikke bare bare å ta med sykkelen til verksted da. 
Takk for Svar ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille39 skrev (På 14.3.2024 den 9.36):

Ah. Ja da ser eg at det blir litt å tenke på når det gjelder kjøpet. Det må nok bli her eg bor. Bor i en liten by i Rogaland så det er ikke bare bare å ta med sykkelen til verksted da. 
Takk for Svar ☺️

Det kan godt tenkes at en av sportsbutikkene i byen din eller i nærheten har bra verksted. Ring rundt og spør dem. Eller gå innom.  Er det i Sandnes du bor så skulle det ikke forundre meg om det er en Spinn-butikk som er veldig sterke på reparasjoner.

Endret av I Grosny
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Grosny skrev (17 minutter siden):

Det kan godt tenkes at en av sportsbutikkene i byen din eller i nærheten har bra verksted. Ring rundt og spør dem. Eller gå innom.  Er det i Sandnes du bor så skulle det ikke forundre meg om det er en Spinn-butikk som er veldig sterke på reparasjoner.

Nei det er i Sauda så det er ikke så mange plasser her inne å kjøpe.

Kan ikke svippe til Hgs heller hvis noe skulle skjære seg.

Men takk..😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg derimot har Momas og er veldig fornøyd. Tung, men god å sykle på😀

Anonymkode: 6f8df...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (På 13.3.2024 den 19.41):

Jeg har hørt tilsvarende fra andre som har handlet derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...