Gå til innhold

Hva synes du om lysekroner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sånne med masse krystaller over spisebord etc. Så på en hos noen og de glitrer med fine farger, mange pærer. Ville kjøpe men de er litt dyre, hva tenker du?

Anonymkode: 123f1...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du liker det, så spiller det ingen rolle hva andre må mene. 

Anonymkode: 2f3e4...a6f

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes store lysekroner kan være veldig fint.  Synes spesielt det er flott i et ellers veldig moderne interiør.  Men også i et rustikt kjøkken er det flott.  Stilkontrakter gjør seg.  
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er skikkelig fine i noen boliger, andre er helt grusomme. 
Jeg synes det kan være veldig pent, og det er ikke sjans i helvette om jeg hadde satt det opp over mitt spisebord. 

Lysekroner kommer i utallige varianter, så det å danne seg en mening uten å se lysekronen, og uten å se boligen den skal inn i, og stilen i boligen, er så godt som umulig. 
 

Anonymkode: 66d4a...e15

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange fine, men noen kan fort gå over i harry-stil. Klarer ikke helt definere hva som gjør det. 

Kunne tenkt meg lysekrone selv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker lysekronen min😀 Det fineste jeg eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to i stua - over spisebordet og over salongbordet. Den ene er typisk shabby chic fra tidlig 2000-tall i hvitt, snirklet metall og små prismer, kjøpt da jeg var ung og i min første jobb og den føltes ekstravagant å bruke over 1000 kr på en lampe, men det var kjærlighet ved første blikk. Den ene er en eldre og mer overdådig krystallkrone, med mye glass og enorme prismer - jeg ville neppe valgt den om jeg skulle kjøpt en ny lampe, men jeg liker den, den er arvegods og har sin sjarm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/10/2024 at 10:58 PM, AnonymBruker said:

Sånne med masse krystaller over spisebord etc. Så på en hos noen og de glitrer med fine farger, mange pærer. Ville kjøpe men de er litt dyre, hva tenker du?

Anonymkode: 123f1...d0b

Husk at du også kjøper kronglete rengjøring. Min erfaring med slike over spisebord er at de lett kan blende om det ikke er skjermer foran pærene. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes der kan både være flott og stygt/krasj. Kommer an på både lysekronen og interiøret ellers. Jeg ønsker meg ikke lysekrone selv.

Anonymkode: abaab...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...