Samantha Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 Nokon som veit? Og går det an å finne ut en plass kven telefonen er registrert på? Ala gulesider.no?
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #2 Skrevet 3. februar 2006 Utenlandsopplysningen vet det kanskje? Jeg tenker England jeg da...
Samantha Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2006 Utenlandsopplysningen?? Ja, England er det kanskje!! Har ei venninde som bur der, så det er ikkje heilt umulig. Trudde eg hadde nr hennar lagra, men ho er på fest hos nokon idag. Så kanskje ho ringte derfra? Ååh.... Blir så nyskjerrig eg
Gjest -eline- Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 +44 er UK ja. Hvis resten av nummeret fortsetter med 7 så er det et mobilnummer, disse er vanskelige å finne utav hvem som eier siden det ikke finnes noe skikkelig register. Ellers så har jeg prøvd flere register på nett, men de fleste er halvdårlige og man må registere seg og i enkelte tilfeller betale for å bruke de. Hvis du registerer deg så kan du muligens finne nummeret på UKphonebook, ellers så kan du forsøke å søke på navnet til de du kjenner hosBT, men i mange tilfeller så er det ikke sikkert telefonen står registert på vedkommende. Det er feks. ikke mulig å finne mine nummer siden det ikke er skikkelige register over mobiltelefoner og hustelefonen her ikke står i mitt navn.
Samantha Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2006 Tusen takk for svar Resten av tlf.nr begynner på 7 ja. Men det er aldri så nøye å finne ut kven det var. Berre nyskjerrigheta mi som blir litt plaga av sånne ting...
Gjest -eline- Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 Glemte en ting: skal du søke opp nummeret må du huske å skrive 0 foran nummeret. Feks dersom det er oppringt til deg fra +441252999999, så er nummeret i UK 01252999999.
Trampe Skrevet 4. februar 2006 #9 Skrevet 4. februar 2006 Det må ikke være mobilnummer når det begynner på 7. Jeg drar til England i morgen. Skal bo på campus på et universitet, og telefonen på rommet mitt begynner på 7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå