AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #1 Skrevet 10. mars 2024 Hvordan har deres 13-åringer feiret bursdag? Vi har hatt "kjøpe-bursdag" hvert eneste år. Rullert mellom Lekeland, bowling, Rush. I fjor følte jeg at det var siste året jeg deltok, da vi hadde bowlingbursdag med kake og jeg var alene med åtte 12-åringer som bare satt på tlf'en og snakket om gutter. Kjente at vi kanskje var ferdig med at "foreldre må være tilstede".. I år har jentungen masse forslag, alt fra bowling (igjen), kino, ut å spise. Og jeg skal selvsagt betale for hele kalaset alene, så jeg er ikke interessert i å betale for 10 jenter på restaurant. Andre gode forslag? Vi har ikke så mye plass hjemme, derav alle disse "kjøpe-bursdagene" og jeg er ikke så glad i å varte opp for en haug med unger i hagen heller. Vi alle er ikke skapt for sånt. Bursdagen er i mai, så litt kaldt å være ute. Forslag? Anonymkode: 068be...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Skrevet 10. mars 2024 Har ei som blir 13 i april. Hun inviterer sine 5 nærmeste venninner hjem på pizza og godis. Anonymkode: f5f9e...dda
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Skrevet 10. mars 2024 De får som de er vant til, og spør deretter. Priveligerte barn stresser ikke med 💸 eller? Anonymkode: e3c5b...d6b
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Skrevet 10. mars 2024 På 13 årsdagen inviterte hun de 3 nærmeste vennene på escaperoom, og overnatting med pizza og snacks. Siden 6.klasse har de kun invitert de nærmeste venninnene. Anonymkode: f0324...941 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #5 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De får som de er vant til, og spør deretter. Priveligerte barn stresser ikke med 💸 eller? Anonymkode: e3c5b...d6b Jeg har jo lagt opp til det selv, siden jeg ikke orker hjemme-bursdag. Men jeg håpet at med alderen, så ville kanskje barna ha færre nære vennskap, og dermed lettere å finne på andre aktiviteter. På bowlingbursdag må jo gjerne en voksen være med, hvilket jeg ikke har noe imot, men i fjor kjente jeg at barna var for store til å ha meg hengende der. TS Anonymkode: 068be...5bd
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #6 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har jo lagt opp til det selv, siden jeg ikke orker hjemme-bursdag. Men jeg håpet at med alderen, så ville kanskje barna ha færre nære vennskap, og dermed lettere å finne på andre aktiviteter. På bowlingbursdag må jo gjerne en voksen være med, hvilket jeg ikke har noe imot, men i fjor kjente jeg at barna var for store til å ha meg hengende der. TS Anonymkode: 068be...5bd Kan hun ikke bare invitere de nærmeste vennene? Anonymkode: f5f9e...dda
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #7 Skrevet 10. mars 2024 Her inviterte de nærmeste vennene 3 stk. Og her så hadde de bål ute hvor de grillet mat på dagen, så kikket de på film Anonymkode: 2100e...f64
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #8 Skrevet 10. mars 2024 Han inviterte 3 kompiser en lørdagskveld. De bestillte pizza på døren å så en film.Hadde snacks og brownies. De var alene hjemme de timene. Anonymkode: b070d...0b4 1
Arkana Skrevet 11. mars 2024 #9 Skrevet 11. mars 2024 Mellomste hadde fylte 13 forrige uke. Han inviterte de fem beste vennene (tre fra klassen og to fra andre klasser) på taco og deretter film m/godteri og snacks.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #10 Skrevet 11. mars 2024 Hvorfor MÅ du være der om de skal bowle? Du kan jo følge de, og event holde deg i nærheten, men en gjeng med 13-åringer klarer seg jo alene på en bowling? Her hadde 13.åringen med seg jentene i klassen på fangene på fortet. Anonymkode: 00c6e...5ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå