Gå til innhold

Hvordan feirer 13-åringer bursdag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har deres 13-åringer feiret bursdag?

Vi har hatt "kjøpe-bursdag" hvert eneste år. Rullert mellom Lekeland, bowling, Rush. I fjor følte jeg at det var siste året jeg deltok, da vi hadde bowlingbursdag med kake og jeg var alene med åtte 12-åringer som bare satt på tlf'en og snakket om gutter. Kjente at vi kanskje var ferdig med at "foreldre må være tilstede"..

I år har jentungen masse forslag, alt fra bowling (igjen), kino, ut å spise. Og jeg skal selvsagt betale for hele kalaset alene, så jeg er ikke interessert i å betale for 10 jenter på restaurant. Andre gode forslag? Vi har ikke så mye plass hjemme, derav alle disse "kjøpe-bursdagene" og jeg er ikke så glad i å varte opp for en haug med unger i hagen heller. Vi alle er ikke skapt for sånt. Bursdagen er i mai, så litt kaldt å være ute. Forslag?

Anonymkode: 068be...5bd

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ei som blir 13 i april. Hun inviterer sine 5 nærmeste venninner hjem på pizza og godis. 

Anonymkode: f5f9e...dda

AnonymBruker
Skrevet

De får som de er vant til, og spør deretter. Priveligerte barn stresser ikke med 💸 eller?

Anonymkode: e3c5b...d6b

AnonymBruker
Skrevet

På 13 årsdagen inviterte hun de 3 nærmeste vennene på escaperoom, og overnatting med pizza og snacks. 
Siden 6.klasse har de kun invitert de nærmeste venninnene.

Anonymkode: f0324...941

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De får som de er vant til, og spør deretter. Priveligerte barn stresser ikke med 💸 eller?

Anonymkode: e3c5b...d6b

Jeg har jo lagt opp til det selv, siden jeg ikke orker hjemme-bursdag. Men jeg håpet at med alderen, så ville kanskje barna ha færre nære vennskap, og dermed lettere å finne på andre aktiviteter. På bowlingbursdag må jo gjerne en voksen være med, hvilket jeg ikke har noe imot, men i fjor kjente jeg at barna var for store til å ha meg hengende der.

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har jo lagt opp til det selv, siden jeg ikke orker hjemme-bursdag. Men jeg håpet at med alderen, så ville kanskje barna ha færre nære vennskap, og dermed lettere å finne på andre aktiviteter. På bowlingbursdag må jo gjerne en voksen være med, hvilket jeg ikke har noe imot, men i fjor kjente jeg at barna var for store til å ha meg hengende der.

TS

Kan hun ikke bare invitere de nærmeste vennene?

Anonymkode: f5f9e...dda

AnonymBruker
Skrevet

Her inviterte de nærmeste vennene 3 stk. Og her så hadde de bål ute hvor de grillet mat på dagen, så kikket de på film

Anonymkode: 2100e...f64

AnonymBruker
Skrevet

Han inviterte 3 kompiser en lørdagskveld. De bestillte pizza på døren å så en film.Hadde snacks og brownies. De var alene hjemme de timene.

Anonymkode: b070d...0b4

• Liker 1
Skrevet

Mellomste hadde fylte 13 forrige uke. Han inviterte de fem beste vennene (tre fra klassen og to fra andre klasser) på taco og deretter film m/godteri og snacks.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor MÅ du være der om de skal bowle? 
Du kan jo følge de, og event holde deg i nærheten, men en gjeng med 13-åringer klarer seg jo alene på en bowling?

Her hadde 13.åringen med seg jentene i klassen på fangene på fortet.

Anonymkode: 00c6e...5ef

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...