AnonymBruker Skrevet 10. mars #1 Del Skrevet 10. mars Er det flere som synes det er kjedelig å gå tur eller å være i fysisk i aktivitet? Jeg hater det men gjør det kun fordi kroppen ikke skal være vond. Men hater det hver eneste dag. Er det flere? Anonymkode: de1fb...946 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. mars #2 Del Skrevet 10. mars Jeg elsker å gå tur jeg. Hver dag, uansett vær. Jeg går heller tur i et par timer, enn å være på et treningssenter. Der mistrives jeg og jeg unngår sånne steder. 7 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #3 Del Skrevet 10. mars Ja DET Er MANGE SOM Synes trening er kjedelig Anonymkode: 4cd4f...a17 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #4 Del Skrevet 10. mars Jeg synes det er deilig etterpå da. Men ikke før eller mens jeg går tur. Føler meg så sliten. Anonymkode: de1fb...946 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #5 Del Skrevet 10. mars Elsker det, men trenger en god podcast på øret. I dag gikk jeg en time ekstra da jeg ville bli ferdig med tre avsnitt av "hele historien" i stedet for å spare ett til i morgen. Anonymkode: 4a7b8...ea6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #6 Del Skrevet 10. mars Liker ikke treningssentre pga. angst. Så eneste trimmen jeg får er å gå tur. Men liker ikke å gå tur heller. Anonymkode: de1fb...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 10. mars #7 Del Skrevet 10. mars Tur er kan være deilig, men enig i at det er dødskjedelig om man bare går den samme veien hver dag. Gå i skogen er utvilsomt best, og det gir bedre helseeffekt enn å gå på vei. Legg inn den lille ekstra innsatsen å komme deg til en god turvei, så blir det mye mer lystbetont! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #8 Del Skrevet 10. mars Jeg liker virkelig ikke å gå tur, men liker å trene. Gå tur er for sakte. Liker du ingen form for fysisk aktivitet? Klatring, dans, svømming, sykling, boksing…? Anonymkode: 5fddb...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #9 Del Skrevet 10. mars Ja det er kjedelig. Men ble bedre når jeg fant en benk i andre enden med mye dyreliv rundt. Gikk dit drakk kaffe og tilbake igjen. Nå er skogen hugget og benken borte Anonymkode: c8e57...966 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forvirret23 Skrevet 10. mars #10 Del Skrevet 10. mars Elsker å gå tur, det er min psykolog🤩 3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 10. mars #11 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg liker virkelig ikke å gå tur, men liker å trene. Gå tur er for sakte. Liker du ingen form for fysisk aktivitet? Klatring, dans, svømming, sykling, boksing…? Anonymkode: 5fddb...205 Ts sier hun har angst, da kan det være veldig krevende å delta på aktiviteter som foregår rundt mye folk. Lurt av deg å finne en måte å trives med turen på ts hva med podcast på øret? Har du en nabo som trenger hjelp med å lufte hunden? Personlig synes jeg tur er mye mer givende sammen med hund! Lan stoppe, leke litt, kose på en benk og småprate 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #12 Del Skrevet 10. mars Elsker å gå tur med podcast på øret. Er ikke så flink på det på vinteren da Anonymkode: c1754...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. mars #13 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Er det flere som synes det er kjedelig å gå tur eller å være i fysisk i aktivitet? Jeg hater det men gjør det kun fordi kroppen ikke skal være vond. Men hater det hver eneste dag. Er det flere? Anonymkode: de1fb...946 Det er morsommere å sykle. Gjør det i stedet for, og hvis det ikke er morsomt nok så kjøp deg en skikkelig morsom sykkel med eller uten batterihjelp som er perfekt tilpasset din størrelse, sittestilling og bruksområde. Det kan koste alt fra10 000 til 100 000, men er verdt det med renter og renters rente. Hvis været er utrivelig kan du vurdere innesykkel, som f.eks. en dyr Kickr Bike som du enten kobler opp til et sykkelturprogram der du sykler virtuelle turer over hele verden, eller rett og slett setter den foran Tv og koser deg med TV programmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #14 Del Skrevet 10. mars Elsker tur, men langs veien gir meg ikke så mye. Skogen/fjellet er fantastisk. Anonymkode: b2f8c...1e9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 10. mars #15 Del Skrevet 10. mars Sier som @Mardinatur foran treningssenter any day. Er også enig i at tur er utvilsomt min psykolog. Jeg er ikke sånn super giret på å gå en tur langs asfalten på fortau med motorsus og dårlig luft bare for å gå, det gir meg svært lite. Men friluftsliv, være i naturen derimot ❤️ For meg har naturen, fjellturer og fysisk aktivitet ute hjulpet livet mitt noe helt utrolig. Fysisk aktivitet ute kan være så utrolig mye. Jeg blir gretten, sur, kroppen og humøret "klør" etter noe viss det har gått for lang tid mellom en fjelltur eller bare en tur ut. Jeg elsker naturen. Å gå på tur og høre orreleik, se andunger om våren, ta inn våren når den kommer med ting som begynner å spire og gro og våkne til live. Jeg har sett haren hoppe, tatt bilde av de vakreste soloppgangene og de beste solnedgangene på samme turen. Stjernehimmelen, høsten; hvor magisk den er. Selv en pissemaurtue kan jeg bli trollbundet av. Sommeren når alt er lyst og en kan høre smålommen sin karakteristiske lyd over en tjern... Naturen er bare helt freaking amaizing! Så pass amaizing at mine små og store problemer i hverdagen svinner. Å ta inn over seg noe som er større enn seg selv: naturen.. Jeg glemmer litt mine trivielle problemer, jeg lar rett og slett humla suse, glemmer klokken og kan bare gå i timevis. Å være i naturen er helt magisk. Å fyre opp bål på høsten, vinteren.... Bare gå med noen tørre vedkubber i sekken, og ha med noen enkle oste skiver som varmes over bålet når en er fremme dit en vil, ( og det avgjør en helt selv..) Da er faktisk livet utrolig godt, så enkelt og så fantastisk kan det faktisk være. Hvor salig behagelig det helt enkle livet faktisk er... Så ja, enten det er bare en halvtimes skogstur og det mest spennende jeg ser er en pissemaurtue eller det er lengre dagsturer så er det absolutt ingen tvil at for meg er fysisk aktivitet og friluftsliv helt soleklart mega godt for psyken!!! Og kroppen, 0 tvil, og det gir også en utrolig mestring og for min del flyt sone. Men jeg har ikke alltid vært slik, jeg kommer fra en familie som hadde 0 familie utflukter i skog og mark og frem til jeg ble 25 syntes jeg det var få ting som var kjedeligere enn å gå på tur. Men jeg har vokst meg inn i det og er super glad for det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev-enka Skrevet 10. mars #16 Del Skrevet 10. mars Jeg elsker å gå tur, spesielt på nye steder. Når du hater å gå tur, da lurer jeg på hvorfor du går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #17 Del Skrevet 10. mars Anononyma skrev (8 minutter siden): Ts sier hun har angst, da kan det være veldig krevende å delta på aktiviteter som foregår rundt mye folk. Jeg forstår det, men det jeg stilte spørsmål ved var hennes utsagn om at hun ikke likte noen form for fysisk aktivitet. Man kan være fysisk aktiv helt alene Anonymkode: 5fddb...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 10. mars #18 Del Skrevet 10. mars Det er omstendighetene rundt det å gå tur som er mest kjedelig for meg. Savner å bo rett ved turområde. Selve turen kan gjøres kjekkere med musikk, podcast, lydbok, en pause her eller der.. en premie etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #19 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Elsker det, men trenger en god podcast på øret. I dag gikk jeg en time ekstra da jeg ville bli ferdig med tre avsnitt av "hele historien" i stedet for å spare ett til i morgen. Anonymkode: 4a7b8...ea6 Hvorfor ville du bli ferdig med 3 avsnitt? Anonymkode: 204d6...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #20 Del Skrevet 10. mars Hater det. Noe av det mest meningsløse som finnes. Nei, musikk, podcast, hund eller en venn med på turen hjelper ikke. Anonymkode: d6466...36e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå