Gå til innhold

Joggeklær til dissende mage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt småtjukk og fått mage etter ørten svangerskap og barseltider og lite søvn osv. 

Jeg har blitt flink til å gå raske turer, men nå har behovet for å bevege seg med litt mer hastighet meldt seg. 

Problemet er bare at jeg hater å småjogge når magen disser. Er det noen som har noen tips? 

Anonymkode: 906fc...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde mye løshud etter svangerskap og vektap før jeg fjernet det ved bukplastikk,  jeg var avhengig av stram løpetights som holde magen på plass. Har ikke heng lenger, men foretrekker fortsatt stam tights til løping 

Anonymkode: 4a545...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker wearefit sin seamless, lux rib seamless elns heter den, høyt liv (faktisk høyt liv) og godt hold! Har du riktig størrelse er den helt nydelig, sklir/ruller ikke ned, og holder godt på alt. Jeg har også den typiske "mamma-magen" etter siste baby. 

Anonymkode: 366f2...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha trålt alle fysiske butikker og ikke en eneste thights passet ble det faktisk hm som hadde en jeg kunne bruke.

Anonymkode: d892e...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bara thights holder ALT på plass. De er de beste thightsene jeg har brukt gjennom 20 år med trening, inkl 2 svangerskap med dissemage etterpå. 🥰

Anonymkode: e3e18...74d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bara thights holder ALT på plass. De er de beste thightsene jeg har brukt gjennom 20 år med trening, inkl 2 svangerskap med dissemage etterpå. 🥰

Anonymkode: e3e18...74d

Bara sine tights er kjempegode. Jeg kjenner flere som sverger til dem, både med og uten mage som må holdes på plass. :) 

Kollegaen min og jeg har helt forskjellig kroppsfasong og størrelse, og bruker de samme modellene. Tightsene passer like bra til oss begge. Jeg vet ikke helt hvordan de får det til. :D 

Anonymkode: d9a7c...cd6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker også Bara sine, både når jeg hadde bmi på 40, og nå når jeg har gått ned og må holde på plass det som slenger her og der. De har ofte salg, så følger man med er det mulig å gjøre en god handel :)

Anonymkode: 5bfc7...d3b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg bruker også Bara sine, både når jeg hadde bmi på 40, og nå når jeg har gått ned og må holde på plass det som slenger her og der. De har ofte salg, så følger man med er det mulig å gjøre en god handel :)

Anonymkode: 5bfc7...d3b

Fikk akkurat mld om 30% salg på nesten alt hos Bara idag. 😅

Anonymkode: e3e18...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har nevn her, Bara! Elsker både tightsene og jobbebuksene. De nye joggebuksene i vaffelstoff er helt fantastiske!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...