Gå til innhold

Vad är det med Norge?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Vi e positive til utlendinger her - vi slipper til og med svensker inn på KG.

Nå tror jeg dette var ment som veldig "tongue in cheek", altså morsomt ment og ikke surmaget eller ignorant....

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå tror jeg dette var ment som veldig "tongue in cheek", altså morsomt ment og ikke surmaget eller ignorant....

;)

Ingen fara! Tar inte åt mig, men har ändå fattat att vi Svenskar inte står speciellt högt i kurs i Norge.

Gör inget för min del, kan få green card i USA å tjäna 40 000 nkr i mån/när jag vill .Redan erbjuden jobb.

Många norrmän kom till Sverige på 70/80-talet och jobbade, Det gick dåligt för Norge då. Men nu när det går dåligt för Sverige är vi betraktade som råttor i Norge.

Räkna inte med nån hjälp från Sverige om kanske 50 år eller så.

Född av Norwegian Motståndskrigare från andra Världskriget. som fick fly från Norge. För att ni ska ha det bra idag. Jag garanterar att jag aldrig skall sätta min fot i Norge , och aldrig mer skriva på kvinnoguiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fara! Tar inte åt mig,  men har ändå fattat att vi Svenskar inte står speciellt högt i kurs i Norge.

Jag garanterar att jag aldrig skall sätta min fot i Norge , och aldrig mer skriva på kvinnoguiden.

Det er jo veldig synd da.

Jeg for min del syns det er fint å ha mange av forskjellige nasjonalitet på forumet! Er halvt svensk selv og har aldri merket at Svensker ikke står høyt i kurs i Norge?

Ha det godt og lykke til ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faan! Ni e ju dumma i huvvet! Jeg är ju Norsk fast jeg snacker svensk. Men frågan kvarstår släpper ni in öststatare? Jeg vill veta av personliga skäl?

Jeg e Norsk!

Hvorfor sier du "ni" hvis du er norsk selv?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...