AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Del Skrevet 9. mars 2024 Spesifiser gjerne om det er hund eller katt Anonymkode: 77668...425 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Del Skrevet 9. mars 2024 Hund, én gang i uken. Anonymkode: e2e30...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 9. mars 2024 #3 Del Skrevet 9. mars 2024 Katt, men hu holder seg på sitt eget pledd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Del Skrevet 9. mars 2024 Hund, en gang i uken men hun har et eget pledd hun ligger på Anonymkode: fd097...ee4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev-enka Skrevet 9. mars 2024 #5 Del Skrevet 9. mars 2024 Katt, 2 ganger i uka 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Del Skrevet 9. mars 2024 Hver eneste torsdag (med mindre røde dager), pga vasketorsdag. Har vaskehjelp som gjør dette pga tidsklemma med en toåring i tillegg til hund. Og fordi jeg er lat som ikke vil bruke egen fritid på grunnvasking. Anonymkode: f2b35...e01 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 9. mars 2024 #7 Del Skrevet 9. mars 2024 Tja, hver 14 dag kanskje 🤔 Har ikke noe regler på det. Har hund. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Del Skrevet 9. mars 2024 Det kommer litt an på. Hunden røyter ikke, så på vinteren når hunden bare beveger seg på snø går det fort ti-tolv dager, når det er bart ute blir det oftere. Har vurdert å la katten også sove i senga nå i vinter for at de skal bli bedre venner men hun røyter så innmari så jeg kvier meg fortsatt😅 Anonymkode: 5c732...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 9. mars 2024 #9 Del Skrevet 9. mars 2024 (endret) Jeg tar ikke med meg hunden i sengen, hunder vrir seg jo alle steder, på bakken etc Endret 9. mars 2024 av Hoia 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #10 Del Skrevet 9. mars 2024 Hoia skrev (1 minutt siden): Jeg tar ikke med meg hunden i sengen, hunder vrir seg jo alle steder, på bakken etc Men da gjelder jo ikke denne tråden deg. Det skjønte du vel når du leste overskriften eller? Anonymkode: fd097...ee4 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 9. mars 2024 #11 Del Skrevet 9. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men da gjelder jo ikke denne tråden deg. Det skjønte du vel når du leste overskriften eller? Anonymkode: fd097...ee4 Ikke kommentere postene mine! Det er vanlig å bevege seg på siden av postene. Kanskje noen tror det er vanlig å ha bikka med seg i sengen hele tiden, og så møter de en mann, som tenker det er weird. Endret 9. mars 2024 av Hoia 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #12 Del Skrevet 9. mars 2024 Hund. 1 gang i uka. Noen ganger har det gått 8-9 dager, men hovedregelen er hver fredag. Anonymkode: 7074f...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #13 Del Skrevet 9. mars 2024 En av kattene våre sover i fotenden. Skifter hver 2.-3. uke. Anonymkode: d548b...a0d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #14 Del Skrevet 9. mars 2024 Hund. En gang i uka. Samme som uten hund🤷♀️ Anonymkode: bae2a...d88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #15 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Spesifiser gjerne om det er hund eller katt Anonymkode: 77668...425 Hund, røytefri, ren og pen, er det vått ute går hun med dress, børster henne hver dag og vasker labber om det er vått ute. Skifter på senga en gang i uken. Anonymkode: ad971...539 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #16 Del Skrevet 9. mars 2024 Hoia skrev (4 minutter siden): Ikke kommentere postene mine! Det er vanlig å bevege seg på siden av postene. Kanskje noen tror det er vanlig å ha bikka med seg i sengen hele tiden, og så møter de en mann, som tenker det er weird. Går du inn i alle trådene på graviditetsforumet også og skriver at du ikke er gravid i en tråd som handler om hvor langt du er på vei? Har hund, bytter på sengen en gang i uken Anonymkode: deb5b...6d0 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #17 Del Skrevet 9. mars 2024 Har hund, han lukter utrolig lite pga huskypels, men uansett en gang i uken. 😁 Anonymkode: 76eb6...65b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoia Skrevet 9. mars 2024 #18 Del Skrevet 9. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Går du inn i alle trådene på graviditetsforumet også og skriver at du ikke er gravid i en tråd som handler om hvor langt du er på vei? Har hund, bytter på sengen en gang i uken Anonymkode: deb5b...6d0 Jeg har jo hund da. Jeg tror faktisk flesteparten ikke sover med hundene sine. Det er derfor de har kurver. Det er bare av og til den kurven er på soverommet også. Endret 9. mars 2024 av Hoia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. mars 2024 #19 Del Skrevet 9. mars 2024 Har hund. Den er røytefri og jeg dusjer henne regelmessig. Skifter på sengen hver uke. Jeg har også mann, og hunden sover ved føttene våre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #20 Del Skrevet 9. mars 2024 Hoia skrev (4 minutter siden): Jeg har jo hund da. Jeg tror faktisk flesteparten ikke sover med hundene sine. Det er derfor de har kurver. Men temaet i denne tråden kan du jo ikke utale deg om. Det finnes sikkert andre tråder på kjæledyr forumet du kan delta i uten å drive med avsporing fra temaet vi andre diskuterer og svarer på og veldig mange har kjæledyr i sangen. Alle i denne tråden utenom deg faktisk 😊 Anonymkode: fd097...ee4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå