Gå til innhold

Kiel ferja alene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd, hvordan var opplevelsen? Jeg har aldri reist noe sted uten andre men vil prøve meg på noe nytt.

Anonymkode: ee5e4...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fantastisk service ombord. Gled deg. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ensomt ut. Jeg har reist litt alene, synest generelt sett det er litt ensomt, og hadde ikke dratt på et sånt «cruise» alene. Har aldri vært på Kiel fergen, men tenker det er litt som Danskebåten, bare finere.

Anonymkode: 678b2...ea8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - jeg reiser stort sett alene på ferier og foretrekker det. For noen år siden tok jeg en tur-retur med Kielfergen. Det var faktisk første gang jeg følte at det er var kjedelig å reise alene. Speiselt ettersom man jo reiser tur/retur, så blir man litt lei på returen. Var noen runder i barer og sånt, men de fleste andre reiser jo i par eller grupper, og disse holder seg jo selvsagt for seg selv. Det er dermed mindre muligheter til å komme i prat med andre enn mange andre steder, føler jeg. Var en tur i land i Kiel og tenkte på hvor kjekt det kunne være å "hoppe av" og være der i stedet for om bord i båten. Så min erfaring var altså ganske stusselig, så neste gang reiser jeg sammen med folk. En annen ting er at båten i seg selv er fin, men de er lite konakt med havet og få steder med mye usikt. Oppe i salongen er f.eks. de bese bordene reservert for to eller fire personer.

Anonymkode: ad49e...9a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Noen som har prøvd, hvordan var opplevelsen? Jeg har aldri reist noe sted uten andre men vil prøve meg på noe nytt.

Anonymkode: ee5e4...54d

Skal du reise alene anbefales alt annet enn en cruise.

Anonymkode: 5c38b...8f1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mange som er er alene på kielferga, spesielt de som kjører langtransport og sånt. Så veldig unormalt er det ikke. 

Anonymkode: 096ea...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok danskebåten alene, gikk helt greit, men hadde turen tatt lengre tid hadde jeg nok vært på lugaren endel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...