Gå til innhold

Finnes det noe gode damesko som vi menn kan bruke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg spør fordi jeg har lyst til å bruke penger på andre sko enn vi menn bruker. Har lyst til å bruke damesko for å kjenne om det er noe jeg vil like å gå med enn sko til menn. Også har jeg lyst til å være litt feminin med :)

Så har du noen stips så mottas det med stor takk :)

Anonymkode: fef87...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke en eneste sko laget for kvinner er bedre på foten enn de laget for menn. 

Anonymkode: 2daf1...b24

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å gå på butikk å kjøpe det. Jeg bruker mest damesko, jogggesko som er rosa, Masse fine sandaler til dame, bruker bare det.  Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi du ha gode sko så går du for mannesko. 

Du skriver  lite om str og hvilke type sko du vil ha. Det er jo begrensinger iht støste str på generelt damesko. Selv sliter jeg å finne noe jeg får på foten. Og kjøper sko i 40, og 41. De skoene er så smale og trange over vristen, at jeg ikke får de på 

Det finnes nettbutikker som selger damesko til menn. Men der er jeg ikke bekjent med mavn osv

Anonymkode: b4db2...d2b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damesko ødelegger ofte foten mer enn de er komfortable.

Anonymkode: 8d9bc...614

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de skal være gode, så er du på enten joggesko eller type ecco-sko/ortopediske sko. 

Det er jo ikke nødvendigvis ekstremt langt fra herresko i stilen. 

Typiske damesko med høye hæler og spisse tær er vel notoriske for å ikke være spesielt gode å gå i. 

Om du vil ha noe "damete", altså at du ser med en gang det ikke er herresko, men samtidig ikke helt jævlig å gå i, så er kanskje ankelboots en mulighet, eller sandaler med litt kilehæl nå på sommeren. 

Anonymkode: 04d6b...370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 9.04):

Om de skal være gode, så er du på enten joggesko eller type ecco-sko/ortopediske sko. 

Det er jo ikke nødvendigvis ekstremt langt fra herresko i stilen. 

Typiske damesko med høye hæler og spisse tær er vel notoriske for å ikke være spesielt gode å gå i. 

Om du vil ha noe "damete", altså at du ser med en gang det ikke er herresko, men samtidig ikke helt jævlig å gå i, så er kanskje ankelboots en mulighet, eller sandaler med litt kilehæl nå på sommeren. 

Anonymkode: 04d6b...370

Enig med AB her i at ankelboots er noe du kunne prøve. Jeg bruker det endel selv, da med inntil 7-8 cm blokkhæl. (Mann 35, liker å kle meg som jeg vil) Føles stylish å gå med, føler meg vel i det sammen med ellers normale klær, slim/skinny jeans, skjorte, trenchcoat eller ullfrakk i litt slim/innsvinget stil, eller sammen med en oversized ullgenser. 

Anonymkode: 7f03d...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 22.19):

Jeg spør fordi jeg har lyst til å bruke penger på andre sko enn vi menn bruker. Har lyst til å bruke damesko for å kjenne om det er noe jeg vil like å gå med enn sko til menn. Også har jeg lyst til å være litt feminin med :)

Så har du noen stips så mottas det med stor takk :)

Anonymkode: fef87...cee

Har du sånn skostørrelse at du kan handle i dameavd i vanlige skobutikker?

Anonymkode: 7f03d...731

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...