AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #21 Skrevet 10. mars 2024 norw skrev (7 timer siden): Man kan fort bli ugrei av å slite på datingmarkedet i årevis. Markedet gjør oss menn til verre og verre mennesker. Hvis det var dere damer som strevde så mye og ikke kom noen vei med det motsatte kjønn fra tenårene og opp til 40-årsalderen, hva ville det gjort med dere? Vel jeg har slitt i datingmarkedet jeg. Uten å bli ugrei av den grunn. Hva det har gjort med meg? Jeg har brukt energien min på andre ting, som lidenskapen min. Det igjen førte til at jeg utmerket meg innen dette, i en slik grad at jeg har vært i media flere ganger og fikk et større sosialt nettverk med interessante mennesker som deler samme lidenskap. Har fått annerkjennelse og bekreftelser på andre områder enn i datinglivet og er glad og fornøyd. Såpass glad og fornøyd med dette at behovet for en partner ble forsvinnende liten. Anonymkode: f7b90...d9c 4 4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #22 Skrevet 10. mars 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Samme her, men menn er ikke snille eller glade har jeg erfart. De er de mest moody egosentriske jævler. Får et bedre liv uten en. Anonymkode: adb26...c9a Æsj, det er så mye ekkelt mannehat her inne... Anonymkode: dcab4...48a 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #23 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Som elsker meg for den jeg er, og som jeg kan elske for det han er. At noe så enkelt skal være så vanskelig.. Anonymkode: 87cb7...872 Jeg ønsker deg lykke til! Mann her. Anonymkode: 63474...021
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #24 Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Som elsker meg for den jeg er, og som jeg kan elske for det han er. At noe så enkelt skal være så vanskelig.. Anonymkode: 87cb7...872 Tok meg 39 år(!) før jeg møtte en slik!!! Det er lenge det,men derfor må man aldri gi opp. Jeg fant da en som jeg aldri kunne drømt om. En trygghet og snillhet jeg aldri trodde eksisterte. ❤ Anonymkode: f7f9d...326 1 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #25 Skrevet 10. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Tok meg 39 år(!) før jeg møtte en slik!!! Det er lenge det,men derfor må man aldri gi opp. Jeg fant da en som jeg aldri kunne drømt om. En trygghet og snillhet jeg aldri trodde eksisterte. ❤ Anonymkode: f7f9d...326 Hvordan fant du han? Sjekket han deg opp eller omvendt? How did you kids meet? Anonymkode: 4217e...9ce
remix2020 Skrevet 12. mars 2024 #26 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 21.21): Som elsker meg for den jeg er, og som jeg kan elske for det han er. At noe så enkelt skal være så vanskelig.. Anonymkode: 87cb7...872 Vel, jeg er en mann på 50 og det du ønsker deg beskriver vel ganske enkelt det de fleste av oss ønsker oss. En vi kan elske og som elsker oss tilbake. Ja, noe så enkelt er tydeligvis så vanskelig. Likevel er jeg optimist. Ett eller annet sted der ute finnes det ei flott dame som gjerne vil ha en perfekt uperfekt mann som meg ;-). Jeg er 100% sikker på at det finnes en der ute som er perfekt uperfekt for deg også :) 4 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #27 Skrevet 12. mars 2024 Jeg og, men det er ikke så lett i praktisk. Prøvd å være i forhold med damer, men det er så mye negativitet hele tida. Funnet ut at det er mye lettere å bare forholde seg til kompiser. Blir i det minste ikke dumpet fordi de treffer en annen Anonymkode: 58c48...2af 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #29 Skrevet 12. mars 2024 Det er mulig du tror du vil ha det. Men snille og glade menn ryker rett til venstre etter første eller andre date fordi de ikke er spennende. Så de får en "ikke kjemi, men lykke til" melding i posten. Menn på dating plattformer lærer seg å gjøre seg spennende og kyniske, for det er det eneste som funker. Snille og glade menn lever en kort periode som single og finner noen i sosiale sammenhenger hvor kvinner som er kvinner ser dem for dem de er. Anonymkode: e25f5...1eb 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #30 Skrevet 12. mars 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Det er mulig du tror du vil ha det. Men snille og glade menn ryker rett til venstre etter første eller andre date fordi de ikke er spennende. Så de får en "ikke kjemi, men lykke til" melding i posten. Menn på dating plattformer lærer seg å gjøre seg spennende og kyniske, for det er det eneste som funker. Snille og glade menn lever en kort periode som single og finner noen i sosiale sammenhenger hvor kvinner som er kvinner ser dem for dem de er. Anonymkode: e25f5...1eb Har samme erfaring, lærer fort frasen «hun er ikke din, det er bare din tur» før hun finner seg en annen. Ser jo lett i vennegjenger og personlige erfaringer at kvinner ikke vil ha de som bare er snille og greie. Nå snakker jeg ikke om incels med mentale problemer Anonymkode: 58c48...2af 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #31 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har samme erfaring, lærer fort frasen «hun er ikke din, det er bare din tur» før hun finner seg en annen. Ser jo lett i vennegjenger og personlige erfaringer at kvinner ikke vil ha de som bare er snille og greie. Nå snakker jeg ikke om incels med mentale problemer Anonymkode: 58c48...2af Kan nok ikke være særlig snill og grei om kvinner ikke vil ha deg. Disse såkalte snille og greie er ulver i fåreklær. Anonymkode: adb26...c9a 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #32 Skrevet 12. mars 2024 norw skrev (På 10.3.2024 den 2.42): Man kan fort bli ugrei av å slite på datingmarkedet i årevis. Markedet gjør oss menn til verre og verre mennesker. Hvis det var dere damer som strevde så mye og ikke kom noen vei med det motsatte kjønn fra tenårene og opp til 40-årsalderen, hva ville det gjort med dere? Jeg ville iallefall vurdert min rolle iht dating Anonymkode: 33d51...069 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #33 Skrevet 12. mars 2024 Men når de treffer en sånn er det ikke spennende nok og de blir turned off. Anonymkode: 4217e...9ce 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #34 Skrevet 12. mars 2024 Det som skaper tiltrekning er vel som regel noe helt annet enn det snille og glade menn tilbyr. Det blir for lite spennende til at man fatter interesse i utgangspunktet, men man kunne gjerne hatt et godt forhold med en slik dersom man kom så langt. Anonymkode: 60085...479 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2024 #35 Skrevet 12. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 21.21): Som elsker meg for den jeg er, og som jeg kan elske for det han er. At noe så enkelt skal være så vanskelig.. Anonymkode: 87cb7...872 .. som må være høy, mørk, med nordisk utseende, ha mastergrad, men ikke innenfor regnskap, skal jobbe 150%-stilling mellom 9 - 15 man - fre, tjene 1 200 000,- i året, ha 23 cm lang tissefant, ingen ekser, men bør ha erfaring fra forhold, ha alt på stell, men ha plass for at jeg endrer alt, være god på kjøkkenet og gjøre det meste av husarbeid, men ikke være en husfar, bør ikke feste og drikke, men bør absolutt ikke være den som sier nei til selskap, kan ikke snorke, må ha fine neglbånd, ha lite hår overalt, men noe for all del ikke hårløs for det føles pedoaktig ut, hår på hodet er en selvfølge, bør helst betale for meg overalt, men ikke få meg til å føle meg som et sugerbarn, bør skjønne at et ja egentlig betyr nei, må ha en svigermor som elsker meg, han kan ikke være seksualisert, men han bør ta initiativ til alt, mas er et rødt flagg for alt skal skje på mine premisser, og kanskje viktigst av alt barnløs og blåe øyne, uten briller og linser, bør helst ha kikkertsyn, og finner jeg en kvise på kroppen er det no-way altså, bicepsene må være SCHVÆRE, men er han for tung er han overvektig, og det tar jeg ikke til takke med, og så må han ha en stor CV som han ikke skryter om, helst bør han la være å proklamere om alt han har fått til for det får meg til å føle meg små, og kotelettene på utegrillen bør være perfekt! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Anonymkode: c4617...6cb 5 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #36 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): .. som må være høy, mørk, med nordisk utseende, ha mastergrad, men ikke innenfor regnskap, skal jobbe 150%-stilling mellom 9 - 15 man - fre, tjene 1 200 000,- i året, ha 23 cm lang tissefant, ingen ekser, men bør ha erfaring fra forhold, ha alt på stell, men ha plass for at jeg endrer alt, være god på kjøkkenet og gjøre det meste av husarbeid, men ikke være en husfar, bør ikke feste og drikke, men bør absolutt ikke være den som sier nei til selskap, kan ikke snorke, må ha fine neglbånd, ha lite hår overalt, men noe for all del ikke hårløs for det føles pedoaktig ut, hår på hodet er en selvfølge, bør helst betale for meg overalt, men ikke få meg til å føle meg som et sugerbarn, bør skjønne at et ja egentlig betyr nei, må ha en svigermor som elsker meg, han kan ikke være seksualisert, men han bør ta initiativ til alt, mas er et rødt flagg for alt skal skje på mine premisser, og kanskje viktigst av alt barnløs og blåe øyne, uten briller og linser, bør helst ha kikkertsyn, og finner jeg en kvise på kroppen er det no-way altså, bicepsene må være SCHVÆRE, men er han for tung er han overvektig, og det tar jeg ikke til takke med, og så må han ha en stor CV som han ikke skryter om, helst bør han la være å proklamere om alt han har fått til for det får meg til å føle meg små, og kotelettene på utegrillen bør være perfekt! Skjønner ikke at det skal være så vanskelig. Anonymkode: c4617...6cb 😂 fin måte å ta alle kvinners ulike preferanser og krav, blande dem sammen og putte dem inn i en kvinne og si at slik er alle kvinner 😅 heldigvis er det ikke slik alle kvinner er, men mange kan nok krysse av på et og annet punkt på listen din Anonymkode: feaa3...fe1 3
Trolltunge Skrevet 13. mars 2024 #37 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 12.3.2024 den 9.46): Jeg og, men det er ikke så lett i praktisk. Prøvd å være i forhold med damer, men det er så mye negativitet hele tida. Funnet ut at det er mye lettere å bare forholde seg til kompiser. Blir i det minste ikke dumpet fordi de treffer en annen Anonymkode: 58c48...2af Det kan man også bli. Venner finner også mye, eller man kommer i ulike livsfaser og glir fra hverandre. Om et forhold er mer negativt enn positivt har man ikke funnet den rette. De fleste opplever det flere ganger før de finner den personen de fungerer godt sammen med. Det er forøvrig viktig å se på seg selv og sine egenskaper som partner også når ting gjentagende går galt. Det må vi kvinner også. Jeg selv har tatt foten i bakken og reflektert rundt egen rolle i at diverse forhold gikk galt flere ganger, og måtte jobbe med å være mer rund i kantene og samtidig flinkere til å sette klokere og tydelige absolutte grenser, og flinkere til ærlig kommunikasjon generelt. Først da var jeg egentlig klar for å være en såpass god partner selv at jeg kunne få og forvalte et godt forhold. (Så har jeg forøvrig også feilet i det forholdet, og måtte reflektere og jobbe videre med meg selv også.) Lurt å ta innover seg at når man feiler gjentagende med ulike mennesker er man selv fellesnevner mer enn andre er det. 😉 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #38 Skrevet 13. mars 2024 Det jeg har sett i forhold til denne problemstillingen «vil bare ha en snill mann», er at når mange kvinner får denne snille mannen, så går det ikke lang tid før dere synes han er «for snill», og det blir et stort problem som ødelegger forholdet. Så du ser nok etter noe annet også.. Anonymkode: feaa3...fe1 2 1
Akkarogg Skrevet 13. mars 2024 #39 Skrevet 13. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Det jeg har sett i forhold til denne problemstillingen «vil bare ha en snill mann», er at når mange kvinner får denne snille mannen, så går det ikke lang tid før dere synes han er «for snill», og det blir et stort problem som ødelegger forholdet. Så du ser nok etter noe annet også.. Anonymkode: feaa3...fe1 Det er vanskelig å være snill i en såpass fæl verden.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2024 #40 Skrevet 13. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 21.39): Samme her, men menn er ikke snille eller glade har jeg erfart. De er de mest moody egosentriske jævler. Får et bedre liv uten en. Anonymkode: adb26...c9a Du finner ingen bra menn med den holdningen. Skulle jeg dømt alle damer etter hvordan eksene er, så hadde ikke dere kommet godt ut, men jeg vet bedre enn å dømme alle kvinner pga mine erfaringer Anonymkode: 28603...695 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå