Gå til innhold

Noen som har sett Nidar Cuba i butikkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På min lokale butikk er det tomt. Ser det er utsolgt hos Meny sin nettbutikk også. Hvorfor? 

Anonymkode: 9b1b7...ef4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er den ikke gått ut av produksjon?

Anonymkode: 2be65...175

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er den ikke gått ut av produksjon?

Anonymkode: 2be65...175

Jeg håper du tuller.. :( Det er jo den beste sjokoladen! Den var utsolgt for en del måneder siden i en lengre periode, husker ikke hva som var årsaken men hun på butikken sa at det var midlertidig, de skulle ikke ut av produksjon. 

• Liker 3
Skrevet

Ikke sett den, men det er en av de siste jeg hadde sett etter også. Har du sjekket hjemmesiden, om den fortsatt er i produksjon?

Skrevet

Gikk ikke den ut av produksjon for ett par år siden? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, exstra selger den.

Anonymkode: a3067...a7b

AnonymBruker
Skrevet

Fortsatt i produksjon. Min lokale Joker har. Kiwi og REMA har den ikke i ditt sortiment. Sist fant jeg den heller ikke på Meny.

Anonymkode: 3510b...eff

AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Ikke sett den, men det er en av de siste jeg hadde sett etter også. Har du sjekket hjemmesiden, om den fortsatt er i produksjon?

Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden):

Gikk ikke den ut av produksjon for ett par år siden? 

Nei, men om dere handler på Kiwi og Rema så har dere nok ikke sett den på en stund, for den selges ikke der. :) De har hatt den på Bunnpris, Joker, Coop osv lenge. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fortsatt i produksjon. Min lokale Joker har. Kiwi og REMA har den ikke i ditt sortiment. Sist fant jeg den heller ikke på Meny.

Anonymkode: 3510b...eff

Håper de ikke endrer på den. Liker ikke at det er andre gangen den er utsolgt i butikk på under ett år.. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg husker at i slutten av 80 årene, hadde de Cuba is (på pinne) Beste is jeg har smakt... Dessverre den forsvant ganske fort... Elsker Cuba forresten.

AnonymBruker
Skrevet
NatNat skrev (Akkurat nå):

Jeg husker at i slutten av 80 årene, hadde de Cuba is (på pinne) Beste is jeg har smakt... Dessverre den forsvant ganske fort... Elsker Cuba forresten.

Cuba er den eneste sjokoladen jeg trenger... Den er så god. Den isen var sikkert kjempe god. Det var før min tid, hehe. :) 

• Liker 3
Skrevet

Ser den fortsatt er i produksjon. Men om den kun selges i noen butikker, så er det nok også begrenset opplag. 

Skrevet (endret)

Bunnpris hadde veldig nylig tilbud på Nidar sjokolader "ta 2 for 30" og irriterte meg grønn fordi Cubaen var jo ikke å finne i butikkene. Tomt uke etter uke. Fikk beskjed om at Cuba er "langtidsutsolgt" hva nå det enn måtte bety, så måtte nødt å ta til takke med den Mokkatrøffelen som det var noen få igjen av. Bl.a Hobby var selvfølgelig hyllene fulle av. Skikkelig dårlig kampanje må jeg si når du reklamerer for noe du ikke har i hyllene. Heller ikke de andre butikkene hadde Cuba på lager. Hvor komplisert kan det være å masseprodusere en vare folket vil ha? Freia ser ihvertfall ut til å klare dette utmerket, mens Nidar svikter gang på gang.  

Endret av ThereGoesBob
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ser Cuba hele tiden i butikkene der jeg bor ihvertfall.

Skrevet

Cuba gir meg assosiasjoner til en gang jeg var en utakknemlig drittunge. Fikk en Cuba av pappa, men jeg ville heller ha en annen sjokolade. Kastet den på gulvet i bilen. Noen år senere mistet jeg pappa til kreft.

Fremdeles tenker jeg på den hendelsen med vond samvittighet, selv om jeg sikkert bare var 8-9 år de gangen. Så av og til kjøper jeg Cuba for å lette på samvittigheten.

• Hjerte 2
Skrevet
DelvisPresley skrev (1 time siden):

Cuba gir meg assosiasjoner til en gang jeg var en utakknemlig drittunge. Fikk en Cuba av pappa, men jeg ville heller ha en annen sjokolade. Kastet den på gulvet i bilen. Noen år senere mistet jeg pappa til kreft.

Fremdeles tenker jeg på den hendelsen med vond samvittighet, selv om jeg sikkert bare var 8-9 år de gangen. Så av og til kjøper jeg Cuba for å lette på samvittigheten.

Hørtes ut som en skikkelig Cuba krise, uffda. Men vi red da av den stormen også.

AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (På 12.3.2024 den 22.12):

Ååå :(❤️❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...