Gå til innhold

Katten tisser i dynene våre! Fratatt ungene for tre uker siden....

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mi hokatt tisset inne i senga helt plutselig, jeg skjønte ingenting.. ho er veldig utspekulert å om jeg "glemmer" klær på baderomsgulvet så tisser hun alltid der , så jeg trodde det var siden kattedoen ikke var ren nok 🙈 

Ho har hatt veldig mye problemer med de ukastrerte nabokattene , de blokkerer døra inn, jager henne opp i trær å står i bunnen, står i vinduet mitt.. ho har kommet skadet hjem..  så en dag så fikk min KASTRERTE hannkatt juling av de ukastrerte hannkattene til naboen.. jeg syns det ble får risikabelt å ha dem ute , jeg ville så gjerne at de skulle ut å kose seg å det gjorde de en stund etter jeg fikk hannkatten min , men nå hadde de plutselig gått på han å..

Så etter 3 dager inne så tisset hun ikke i senga lengere, har ikke gjort det siden. 

Så følg litt med omstendighetene til katten ute, blir de nervøse så kan sånne ting skje.

Anonymkode: 04cbb...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kvittet med med katten. Barna mine skal slippe å vokse opp i et hjem som lukter kattepiss.

Anonymkode: 3f45f...c72

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vask innedoen ofte så skjer ikke det.

Anonymkode: d6067...5dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde kvittet med med katten. Barna mine skal slippe å vokse opp i et hjem som lukter kattepiss.

Anonymkode: 3f45f...c72

Du burde aldri få deg katt. Du kan tydligvis ikke ta ansvar.. hadde noen jeg kjente sagt sånn til meg så hadde jeg kuttet kontakten tvert.. ekkelt ifølsomt menneske.. hadde å vært månedens sladder 😎

Anonymkode: 04cbb...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (5 timer siden):

Men dere har vel dører som kan lukkes i huset?

Det er et hjem med mange barn og hvordan skal du få små unger til å gå å lukke dører hele tiden, tenker du? Tror du TS har en jobb eller at hun går å passer på dører halve dagen? 

Anonymkode: a6257...d2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vask innedoen ofte så skjer ikke det.

Anonymkode: d6067...5dc

Tull. Dette kan skje uansett 

Anonymkode: 5e9b6...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil tro hun er på vei inn i en ny løpetid nå når ungene har forlatt redet og hun er i god form igjen. 😊

Minsk tilgangen til ting hun vil markere på, så vil hun glemme den uvanen etter hvert. Hvis hun har stort markeringsbehov som ikke går over, så kan dere snakke med dyrlegen om å bruke prevensjon i en periode. 

Hvis dere vil sette kull på henne igjen ved en senere anledning, så slutt med prevensjon i god tid først, og la henne gjerne ha løpetid en runde før eventuell paring. 

Anonymkode: b88f3...422

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om du vasker dynen så vil hun kjenne lukten av egen markering, og da fortsetter hun. Kattetiss er nesten håpløst. 

Anonymkode: 20b48...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Takk skal dere ha for all kritikk. Skal virkelig ikke spørre her inne igjen. HUN er en Maine coon og vår første oppdrettskatt. Kattungene ble solgt for 15-17k og vi kjøpte vår for 20. Derfor er HUN ikke sterilisert. Enda. 

Nice holdninger på dere.😳🙄

Ts

Anonymkode: c378d...ed4

Så den er kun en pengemaskin for dere? Hvem  har nice holdninger sa du?

Anonymkode: 59b04...835

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...