Gå til innhold

Redd for "første gangen"

Fremhevede innlegg

Gjest Jente20år.
Skrevet

Hei!

Jeg så på denne tråden , og ble veldig overrasket over hvor mange seriøse svar som kom her, det er kjempebra!Jeg skrev selv inn her, foran "min første" gang, men fikk ikke seriøse svar. Det syntes jeg var veldig dumt.......

Når det var sagt, vil jeg også si at det vil alltid lønne seg å ta det rolig i begynnelsen. Jeg og kjæresten min gjorde dette, og jeg vil si det har vi fått igjen for senere! Vi visste begge hadde lyst til å ta dette steget videre, men ville vente..... I stedet var det godt å bare kose med hverandre. Kanskje kle av hverandre, men bare til trusen og bokseren, noen ganger ikke så mye engang. nusse og kose, gi hverandre kjærtegn. Vise nærhet, hvis man gjør sånn, vil spenningen over dette neste steget stige, og dermed vil ikke første gang bli så fæl som alle tror:)

I mitt tilfelle var det første gang for begge, så vi sto på ganske likt plan, men likevel er jeg glad vi ventet.

Nå har vi vært sammen i litt over ett år, og har det kjempefint sammen!

Når man lærer å kjenne hverandre, vet man hva den andre synes er godt, og en vet hva som er godt for begge, dermed ja, hva skal jeg si?...

Sex er ikke noe man gjør bare for å ha gjort det, det er noe man gjør for å vise sin kjærlighet til hverandre! :kline:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...