AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #41 Del Skrevet 15. mars 2024 De som, når noen har lagt sjelen sin i et innlegg på kg og fått mange positive svar, må komme inn og skrive "Ok." Helt obligatorisk at det dukker opp sånne bitre duster i hver en tråd. Anonymkode: dad59...c3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2024 #42 Del Skrevet 15. mars 2024 Dumme folk som tror de er veldig smarte og snakker høyt og forklarende. Høylytte og dominerende personer. Selvgode med mye selvskryt/snikskryt. Ellers irriterer trege folk meg voldsomt. Både trege i toppen og motorisk trege (ikke når de faktisk har en skade eller lignende, men funksjonsfriske trege mennesker). Jeg blir gaaaal! Anonymkode: 59018...228 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #43 Del Skrevet 16. mars 2024 Jeg opplever mennesker uten selvinnsikt som veldig irriterende. Har en bekjent som stadig klager på ting hun selv gjør, men er ikke så nøye når HUN gjør det😂 Og mennesker som på død og liv må kverulere på de minste bagateller, sånn bare for å ha gjort det. Jeg har bare ikke energi til alt dette pisset😐 Anonymkode: f11ca...1d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #44 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 13.22): Folk som trur de er mye bedre enn andre folk. Som ser ned på andre. Da får jeg en avsky. Vi er lik viktig i samfunnet alle sammen. Anonymkode: 200ae...a19 Det er vi jo faktisk ikke. Anonymkode: a2100...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #45 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som tolker alt i verste mening og som tegner et bilde av meg som en idiot, mens de står der og flotter seg i selvberettigelse, samtidig som at de tror de gjør noe bra greier. Jeg tenker at de må være litt dumme og jeg gir dem bare rett for jeg orker ikke mer av det tullet. Ikke akkurat de personene som kan opplyse meg om noe interessant. Anonymkode: d59c4...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #46 Del Skrevet 16. mars 2024 Misandrist kvinner. Er kvinne selv, og har begynt å mislike andre kvinner mer og mer når jeg ser hvor motbydelig oppførsel de kan være. Falske, frekke og hevngjerrige. Jeg foretrekker sterkt menn og deres selskap. Og så selvsagt woke hysteriske folk. Anonymkode: 3901c...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 16. mars 2024 #47 Del Skrevet 16. mars 2024 Irriterer meg mest (ikke skremmer meg mest): Veldig trege mennesker, og mennesker med et veldig snevert tunellsyn på ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mars 2024 #48 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som bare har det i kjeften, men som egentlig ikke har peiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
imagineme Skrevet 16. mars 2024 #49 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som avbryter konstant. Folk som kjenner en som alltid topper noe du forteller om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #50 Del Skrevet 16. mars 2024 Mennesker som har sagt noe sårende til en person, for så å kritisere at personen reagerer på det. Dette er kanskje ikke irriterende, men frastøtende, vil jeg si. Anonymkode: 8c765...e94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #51 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som klager veldig over SNØ, selv om de selv velger å bo i Norge. Folk som klager veldig hvis det regner EN dag, om hvor synd det er i dem fordi de kjeder seg, samtidig som de har en TV-skjerm i hjemmekinostørrelse og ellers det meste man kan ønske seg. Har hatt to slike venner. Anonymkode: 8c765...e94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #52 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Folk som klager veldig over SNØ, selv om de selv velger å bo i Norge. Folk som klager veldig hvis det regner EN dag, om hvor synd det er i dem fordi de kjeder seg, samtidig som de har en TV-skjerm i hjemmekinostørrelse og ellers det meste man kan ønske seg. Har hatt to slike venner. Anonymkode: 8c765...e94 Haha, der beskriver du familien min på en prikk. De HATER snø, og det er så sinnsykt slitsomt å høre på. Anonymkode: 1fcf8...a11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #53 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Misandrist kvinner. Er kvinne selv, og har begynt å mislike andre kvinner mer og mer når jeg ser hvor motbydelig oppførsel de kan være. Falske, frekke og hevngjerrige. Jeg foretrekker sterkt menn og deres selskap. Og så selvsagt woke hysteriske folk. Anonymkode: 3901c...c65 Har noen kvinner gjort deg noe vondt? Hva var det som førte deg til denne opplevelsen av kvinner? Og fikk deg til å tenke at dette gjelder kvinner generelt, men ikke menn. Anonymkode: 81c74...3ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #54 Del Skrevet 16. mars 2024 Høylytte folk som mener MYE om mangt I samfunnet, men meningene er basert på feilinformasjon og antagelser. Når du prøver å ha en samtale med noen , og flyttet ikke, de venter bare på sin tur til å prate - om seg selv. Anonymkode: b22e6...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #55 Del Skrevet 16. mars 2024 Jeg irriterer meg over: menn som forteller sexistiske vitser, og folk som gjør narr av folk med psykiske problemer og kroniske sykdommer. Anonymkode: 1fcf8...a11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #56 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som tror de vet og kan det meste, men som stort sett egentlig ikke har peiling på hva de snakker om. Eller som skal belære andre om helt selvsagte ting. Anonymkode: 9495f...147 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #57 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som hevder de "også har litt ADHD " ...førdi de glemte noe en gang. Anonymkode: b22e6...a3c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #58 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høylytte folk som mener MYE om mangt I samfunnet, men meningene er basert på feilinformasjon og antagelser. Når du prøver å ha en samtale med noen , og flyttet ikke, de venter bare på sin tur til å prate - om seg selv. Anonymkode: b22e6...a3c De LYTTER IKKE, mente jeg å skrive Anonymkode: b22e6...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #59 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som setter seg MIDT på en ledig benk i det offentlige rom, og breier seg med veske handlenett utover hele benken, så ingen andre får satt seg der. Det er meningen tre personer skal få plass på en slik benk. Når jeg kommer til en tom benk, setter jeg meg alltid helt ytterst. Kan vel ikke være så vanskelig å tenke seg at det kan komme andre mennesker til det busstoppet eller den parken og vil sette seg?!!! Anonymkode: 8c765...e94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #60 Del Skrevet 16. mars 2024 Folk som alltid har lukket kroppsspråk (typisk armene i kryss) og kun prater negativt om alt og alle (fins ikke løsningsorienterte) og gjerne har veldig tro på at de vet best selv om det er temaer/arbeidsoppgaver som er langt utenfor deres fagfelt/erfaring. Sånne folk er håpløse å samarbeide med, suger ut all livsgnist og energioverskudd man eventuelt måtte ha den dagen. Skikkelig kjipe folk som ikke evner å se hvor dårlig innstilling de har og hvordan det påvirker folk rundt seg Anonymkode: 4315b...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå