AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Del Skrevet 9. mars 2024 Blir så lei når jeg leser innlegg og så er det folk som svarer trådstarter med at de må slutte å lage flere innlegg, at de må søke hjelp, at de kamuflerer seg bak lignende innlegg osv. Skjønner de ikke at mange opplever lignende ting, og at ett innlegg kan generere at andre som er i lignende situasjoner da får lyst å skrive sin historie som ligner? Anonymkode: 42593...2b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #2 Del Skrevet 10. mars 2024 Det er faktisk en søkefunksjon der du kan lete etter tråder som tar opp det du vil spørre om. Det er ikke bare liknende ting. Det er folk som lager tråder der en tråd har et spørsmål, men så blir det laget en annen tråd der ts fortsetter med å spørre om identiske ting i stedet for å spørre i den opprinnelige tråden. Anonymkode: 44411...0d4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #3 Del Skrevet 10. mars 2024 Fordi folk er drittlei av en haug troll som sitter og finner på historier, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen Anonymkode: 65d6a...7de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #4 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Fordi folk er drittlei av en haug troll som sitter og finner på historier, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen, venter 3 måneder, limer inn samme historie igjen Anonymkode: 65d6a...7de Selv om DU aldri har opplevd en historie før, så betyr ikke dette at INGEN andre kan ha opplevd en spesiell historie noen gang. Jeg har faktisk opplevd ting som enkelte her på Kvinneguiden mest sannsynlig aldri ville ha trod på hvis jeg forsøker å skrive om dette her inne. Anonymkode: c3273...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2024 #5 Del Skrevet 10. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Selv om DU aldri har opplevd en historie før, så betyr ikke dette at INGEN andre kan ha opplevd en spesiell historie noen gang. Jeg har faktisk opplevd ting som enkelte her på Kvinneguiden mest sannsynlig aldri ville ha trod på hvis jeg forsøker å skrive om dette her inne. Anonymkode: c3273...968 Ts her Folk skriker opp om trolling alt for mye Anonymkode: 42593...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2024 #6 Del Skrevet 16. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 10.3.2024 den 22.57): Ts her Folk skriker opp om trolling alt for mye Anonymkode: 42593...2b5 Trolling = dette underholdte ikke meg tror vel at alle trollene er til for dem. 😅 Anonymkode: 0b8a1...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå