Gå til innhold

Eggløsning, mørkt blod.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk mensen 26. februar og skal ifølge kalender ha eggløsning 10. mars. Altså, i morgen. For to dager siden begynte jeg å få litt eggløsningsslim. I går når jeg skulle tørke meg var det plutselig brunt blod på papiret. I dag tidlig i dusjen stakk jeg fingeren oppi for å sjekke om der var noe mer og da var det store, mørke (nesten svarte) klumper med blod og slim. Beklager litt ekkel beskrivelse.

Jeg vet at det er vanlig å kanskje blø litt ved eggløsning, men er det vanlig at det er så mye og så mørkt? 

Anonymkode: b3543...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva som er vanlig og ikke. Men mørkt, svart blod er koagulert blod som er "gammelt". Har du bakovervendt livmor? Pcos? Trent noe nytt eller hardere enn vanlig? Falt? Når var du sist på g.u.? Rester fra en folikken kanskje?

Blitt fingret de siste dagene? Hatt røff sex? Onanert med dildo uten å være skikkelig våt? Kanskje for stor dildo?

Anonymkode: ad381...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke hatt sex etter at jeg fikk mensen. Så kan ikke være en rift eller noe sånt. Har ikke vært hos gynekolog på ganske mange år.. Har ingen uvanlige smerter. Jeg så jo at jeg hadde eggløsningsslim, så det er jo ifm eggløsning, men det har aldri vært sånn. Igrunnen veldig sjelden at jeg eggløsningsslim også.

Anonymkode: b3543...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt at det kommer litt mørkt blod i slimet når eggløsningen starter, skjer hver gang hos meg.

Anonymkode: d099e...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt normalt at det kommer litt mørkt blod i slimet når eggløsningen starter, skjer hver gang hos meg.

Anonymkode: d099e...b4c

Ok. Syns bare det var uvanlig at det var så "mye" og jeg har aldri hatt det før. Men kroppen gjør jo så mye rart :)

Anonymkode: b3543...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk ol du ikke har normal syklus kan du ikke gå etter app. Høres mer ut som mer mens eller gammel blod. Har du pcos?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du spiral? Etter at jeg fikk satt inn min får jeg noen ganger litt mørkt blod når jeg har eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp hatt mens så det tviler jeg på. Og jeg stoler såklart ikke 100 prosent på appen, men den er stort sett riktig. 

Bruker ikke noe prevensjon og har ikke gjort det på mange år.

Før forrige mens hadde jeg ganske mye mer murringer ol enn vanlig. Så kan jo bare være at kroppen har reagert ekstra denne gangen..

Anonymkode: b3543...e0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lurt å gå til gyn og ta en sjekk.

Anonymkode: 43fa7...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har nettopp hatt mens så det tviler jeg på. Og jeg stoler såklart ikke 100 prosent på appen, men den er stort sett riktig. 

Bruker ikke noe prevensjon og har ikke gjort det på mange år.

Før forrige mens hadde jeg ganske mye mer murringer ol enn vanlig. Så kan jo bare være at kroppen har reagert ekstra denne gangen..

Anonymkode: b3543...e0c

Ok. Hvor lang er syklusen din ellers? Noen kan få bitte litte frisk blod når egget har gått..men ikke mørkt og mye blod 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (3 minutter siden):

Ok. Hvor lang er syklusen din ellers? Noen kan få bitte litte frisk blod når egget har gått..men ikke mørkt og mye blod 

Jo det kan man og det er helt normalt. Sånn har jeg hatt det i 30 år.

Anonymkode: d099e...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo det kan man og det er helt normalt. Sånn har jeg hatt det i 30 år.

Anonymkode: d099e...b4c

Normalt for deg kanskje, men ikke normalt som i folk flest eller at det ikke utløser grunn til å gå til lege når man ikke har det sånn til vanlig. 

Anonymkode: 43fa7...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Normalt for deg kanskje, men ikke normalt som i folk flest eller at det ikke utløser grunn til å gå til lege når man ikke har det sånn til vanlig. 

Anonymkode: 43fa7...5c1

Normalt som i at mange opplever det.

Anonymkode: d099e...b4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Normalt som i at mange opplever det.

Anonymkode: d099e...b4c

Hvor mange i prosent opplever blødning med koagler under eggløsning? Siden du mener det er mange som opplever det samme må du vel ha forskning på det. 

Anonymkode: 43fa7...5c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvor mange i prosent opplever blødning med koagler under eggløsning? Siden du mener det er mange som opplever det samme må du vel ha forskning på det. 

Anonymkode: 43fa7...5c1

Enig...man skal ikke blø under eggløsning. Iallefall ikke mørkt blod ...da burde man få skjekket seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...