Gå til innhold

HJELP


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært singel i 8 mnd. nå. Vi hadde vært sammen i 5 år og det har vært en vanskelig periode - hvor vi vekselvis har hatt ønske om å finne tilbake til hverandre. Jeg har i denne perioden ikke vært med noen andre, delvis fordi byen vår er for liten til at sånt kan gå uten snakk og også fordi det ikke har falt seg sånn!

Nå har jeg flyttet og har truffet en skikkelig kjekkas på jobben... Er 27 år, men føler meg som en skikkelig fjortis. Forrige uke var vi på firmafest og det endte med at jeg overnattet hos ham. Vi hadde ikke sex, men kyssa og kosa sammen i timesvis til vi søvna i hverandres armer :) Han virka så seriøs, ville gjerne bli mer kjent med meg før vi evt. hadde sex!

Etter dette har vi ikke hatt noe videre kontakt - utover noe sånn som takk for sist, det var hyggelig på MSN (som jeg tok initiativ til)! Og kontoret vårt er så stort at vi ikke har møtt hverandre.

Nå er jeg litt usikker på hvordan jeg skal få litt fortgang på dette. Føler på måte jeg viste interesse da jeg tok initiativ til en chat på MSN. Det kan jo selvfølgelig være han ikke er interessert, at han er sjenert eller bare træg i oppfattelsen!!!

Nå trenger jeg litt tips - er HELT uerfaren på date fronten, bør jeg vente på at han evt. tar kontakt eller bør jeg bare hoppe i det selv? Hvor lenge bør jeg evt. vente før jeg tar kontakt med ham igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest King James II

Da vil jeg anbefale at du går og legger deg tar noen medisiner. Så vil du nok bli frisk fra denne grussome sykdom som kalles forelskelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...