AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #61 Del Skrevet 17. mars 2024 Eg trur det er noko. Usikker på kva. Ein slags dødsverden der noen ting er bedre og andre verre. Trur nok måten vi sanser på i denna verden er veldig annleis frå andre plan. Synest det er for vanskelig å akseptere at det er ingenting. Det er drittrist. Anonymkode: d8fab...458 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #62 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synest det er for vanskelig å akseptere at det er ingenting. Det er drittrist Et lite oppmuntrende dikt😊 En ting som er sikkert, vi har livet her og nå. Våre avdøde er med oss i minnene, og de må vi ta vare på. Det er livet nå som gjelder og det er her og nå som skjer. Hva som kommer etterpå, det bør vi ikke tenke på mer. Og hvis det er ingenting etterpå, er det enda viktigere å gjøre det beste ut av livet nå. Anonymkode: 65642...0c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #63 Del Skrevet 17. mars 2024 Ingenting skjer tror jeg. Ingen vet, men mange tror mye rart. Den som dør får se. Anonymkode: 46905...e6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #64 Del Skrevet 17. mars 2024 Blir mørkt og inn i verdens evige kretsløp. Anonymkode: aaba2...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 17. mars 2024 #65 Del Skrevet 17. mars 2024 Jeg tror at når vi dør møter vi igjen våre nære og kjære på åndens reise. Jeg tror også på reinkarnasjon og at vi lever flere liv. Vi vil møte igjen våre nære og kjære i hvert liv men man får forskjellig utseende i forskjellige liv. Sjelen er kjønnsløs. Derfor kan man gjenfødes både som kvinne eller mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Humlemor Skrevet 17. mars 2024 #66 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ja, søsteren min å er død.14 år siden. Aldri opplevd noe som helst i 14 år..ikke et tegn. Anonymkode: e9219...de5 Hun har gått videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 17. mars 2024 #67 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Har du sett dokumentaren? Det er med flere leger som har gjort masse research. Du har din fulle rett til å tro det du vil, men det finnes alltid flere sider - også innenfor den medisinske verden. Og hallusinasjoner vil ikke forklare feks av noen har opplevd "besøk" av sine avdøde. Men det vil vel kanskje en skeptiker kalle for overtro og innbilning. Anonymkode: d2284...187 Om så de ikke får besøk av sine nære, så kan de være at de har gått videre til neste liv. Det er seriøs forskning på dette. xQueenKx skrev (11 timer siden): Jeg tror på sjelevandring. Kroppen blir jo selvsagt enten kremert eller råtner vekk, men tror man kan flytte sjelen inn i noe nytt. Er jo flere historier om barn som har minner fra et annet liv, og så viser det seg at minnene og detaljene stemmer. Noen sjeler er gamle, andre ikke. Tror jeg. Ja, det er faktisk seriøse forskere som forsker på dette. Også leger/ psykologer. Mange av dem skulle forske på tema for å kunne bekrefte at reinkarnasjon ikke var reelt, men alt de fikk av dokumentasjon stemte og ble sterkt engasjerte i stedet. Hvordan kan noen forklarer hvordan et barn kan huske et sted de aldri har vært? De husker hva de het, hva familien deres het, hvordan de døde, hvor de bodde osv. Spesielt små barn husker dette en periode før de glemmer det igjen. Men noen voksne husker også. Utrolig interessant tema. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #68 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 9.3.2024 den 7.14): Har et familiemedlem som nylig gikk bort, så tenker mye på dette. Hva tror dere skjer etter døden? Anonymkode: 3d7f2...57f Jeg vet ikke, men jeg er overbevist om at døden er god. Ser på livet som skoletimen og døden som friminuttet. Anonymkode: 79439...a81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2024 #69 Del Skrevet 17. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (4 minutter siden): Om så de ikke får besøk av sine nære, så kan de være at de har gått videre til neste liv. Det er seriøs forskning på dette. Kan du legge ut denne forskningen? Anonymkode: 65642...0c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 17. mars 2024 #70 Del Skrevet 17. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kan du legge ut denne forskningen? Anonymkode: 65642...0c3 Ja, det hadde vært veldig interessant å fått med seg.. 👻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 18. mars 2024 #71 Del Skrevet 18. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Kan du legge ut denne forskningen? Anonymkode: 65642...0c3 Kan være at jeg ordla meg litt feil der. Mente ikke at det er forskning alene på de som ikke kjenner nærvær av dem de savner er fordi de har gått videre. Men det finnes seriøs forskning på reinkarnasjon. https://uvamagazine.org/articles/the_science_of_reincarnation https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/26299061/ https://www.google.com/amp/s/www.psychologytoday.com/us/blog/out-the-darkness/202112/evaluating-the-evidence-reincarnation%3famp Det er flere undersøkelser, for og i mot, og noen nøytrale som ikke kan si for eller i mot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå