AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #1 Skrevet 9. mars 2024 Kunne dere kvinner i jobb blitt sammen med en ufør mann? Spør for en venn. Anonymkode: c746d...fd9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 Ja. Er personligheten hans flott og han ellers har livet sitt på stell så er ikke det noe hindring. Anonymkode: b75f3...c2d 6 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Det kjenner jeg at desverre sitter langt inne… spørs sikkert hva annet han «bringer til torgs». Anonymkode: 160f6...5d1 4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #6 Skrevet 9. mars 2024 Jeg har en mann som jobber på anlegg to uker på, en uke av. Forholdet er fantastisk og jeg gleder meg masse til hver friperiode selv om vi har vært sammen i 8 år. Jeg er sikker på at d er nettopp anleggsjobben hans som har vedlikeholdt gnisten i forholdet. Jeg har derfor også vært borti tanken om hva dersom han nle permittert eller uføretrygded o.l. Er redd det lett kunne bli drepen for forholdet vårt. Jeg trenger mye tid for meg selv. Særlig om kveldene- utover nettene. Anonymkode: 2eaf6...a64 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #8 Skrevet 9. mars 2024 Nei. Jeg ville ikke hatt en som ikke hadde store deler av sitt liv også utenfor hjemmet. Jeg merker hvor mye karrieren gir meg og min mann, også i samspillet mellom oss. Om han plutselig ble ufør nå ville det jo vært en annen sak. Men da jeg datet holdt jeg meg til de som hadde tilsvarende utdannelse og ambisjoner som meg. Anonymkode: 85ee3...ab9 6
Gjest Lykkedykker Skrevet 9. mars 2024 #9 Skrevet 9. mars 2024 Det verste en kvinne vet er jo å se en mann som ikke gjør noen ting😅
Majer Skrevet 9. mars 2024 #11 Skrevet 9. mars 2024 Spørs jo på om kvinnen er feminist eller ikke. Kvinner gikk arbeidsledige lenge. Da er der selvfølgelig greit at menn gjør det samme. Det er enda mer greit når han ikke kan noe for det engang. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #12 Skrevet 9. mars 2024 Hvis han var aktiv med hobbyer (ikke skjerm/pc/gaming), hadde et godt nettverk med venner, tok del i husholdning med oppgaver etter evne og bidro til økonomien så mye han kunne ser jeg ikke bort fra at det kunne gått bra. Men at jeg kom hjem fra jobb til en dvask, joggebukseslitende klump i sofaen som hadde surfet på nett hele dagen og forventet middag og oppvartning hadde vært helt uaktuelt. Anonymkode: 9c916...0a1 10 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #13 Skrevet 9. mars 2024 Her ser vi forskjell ja. Kvinner ønsker i hovedsak ikke. Er det fordi de egentlig ønsker det skal være gamle kjønnsroller på det området? Anonymkode: 364c0...1a7 1 7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #14 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han var aktiv med hobbyer (ikke skjerm/pc/gaming), hadde et godt nettverk med venner, tok del i husholdning med oppgaver etter evne og bidro til økonomien så mye han kunne ser jeg ikke bort fra at det kunne gått bra. Men at jeg kom hjem fra jobb til en dvask, joggebukseslitende klump i sofaen som hadde surfet på nett hele dagen og forventet middag og oppvartning hadde vært helt uaktuelt. Anonymkode: 9c916...0a1 Samme her, sistnevnte hadde vært uaktuelt. Det ville bare ikke fått hverdagen til å gå rundt. Kommer også generelt an på innstilling. Anonymkode: 9fbff...1bf 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #15 Skrevet 9. mars 2024 I likhet med menn så gjør kvinner i arbeid det lurt å ikke mingle seg med menn som er ufør. Når alt kommer til alt så vil ikke disse mennene tilføre forholdet stort. Anonymkode: e8ba5...705 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #16 Skrevet 9. mars 2024 Lykkedykker skrev (55 minutter siden): Det verste en kvinne vet er jo å se en mann som ikke gjør noen ting😅 Ja, tror det generelt er litt mer toleranse andre veien her. Ser allerede fler som hisser seg opp bare ved tanken på en mann i joggebukse i sofaen som slapper av. Anonymkode: 086da...376 2
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #17 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Samme her, sistnevnte hadde vært uaktuelt. Det ville bare ikke fått hverdagen til å gå rundt. Kommer også generelt an på innstilling. Anonymkode: 9fbff...1bf Så det kommer an på verdier og håndtering av livssituasjonen? Jeg er fortiden på AAP og jeg kjenner også at det å vært med en mann som lar seg selv og hus forfalle hadde ikke vært interessant. Selv er jeg opptatt av å gjøre alt jeg selv kan for å bedre situasjonen min. Jeg holder normal hygiene, kler meg pent hvis jeg skal ut, holder normal døgnrytme og forsøker å holde meg selv i aktivitet så langt det er mulig. Jeg ville ønsket en mann med samme verdier. Anonymkode: 5a249...419 2 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #18 Skrevet 9. mars 2024 Det spørs på grunnen til at han var ufør. Hadde han vært aktiv med hobbyer utenfor hjemmet, sosialt aktiv, positiv og løsningsorientert, bidratt hjemme og tatt vare på egen helse, hadde det ikke vært noe problem. Anonymkode: 17bf3...56b 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #19 Skrevet 9. mars 2024 Nei. Som selv ufør så hadde det blitt for mye. Ikke Pga han er ufør. Men fordi han er rundt 24/7. Hadde vært drepen på forholdet. Trenger egentid. Anonymkode: 6d796...59e 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #20 Skrevet 9. mars 2024 SynsKommer an på grunnen til uførhet. En mann i 40 årene som har vært i full jobb frem til en type ulykke feks . Har gjerne en ok utbetaling i trygd pluss forsikring..og har aktive verv og hobbyer..absolutt. Er det en som har bodd i Kjelleren mammas hus og aldri gjort en hel dags arbeid og syns fryktelig synd på selv..nei. Anonymkode: b7b40...ebb 9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå