AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #1 Skrevet 8. mars 2024 Hvilke erfaringer har dere av andregangsintervjuer? Hva kan man forvente? Det er snakk om rådgiverstilling i staten. Anonymkode: e326c...a0f
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #2 Skrevet 9. mars 2024 Her får du masse nyttig lessestof: Tips til jobbintervjuet - NTNU Og her er hvordan det ser ut fra arbeidsgiverside (vedlegg). Intervjuguide.docxAnonymkode: cd75d...d9c
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #3 Skrevet 9. mars 2024 De ønsker å bli mer kjent med deg i 2.gsngs intervjuet, fordi de tenker at du er interessant for deg. Det er en grei tanke å ha med seg i intervjuet. Det blir ofte litt gjentakelse fra sist. Det er lurt å ha med noen spørsmål som du vil stille dem. Lykke til😊 Anonymkode: 91740...222 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #4 Skrevet 9. mars 2024 Jeg har syntes andregangsintervju er vanskelig. Der har jeg ofte møtt avdelingsledere som er litt konfronterende. Det har kommet litt overraskende på meg, og jeg vet aldri helt hvordan jeg skal håndtere det. I en jobbsituasjon takler jeg konfrontasjoner fint. Men et jobbintervju, for meg er det litt som første møte med svigers - man ønsker ikke å diskutere mot noen da. Anonymkode: 3e60f...7f9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #5 Skrevet 9. mars 2024 Hett tips: Når man takker ja til invitasjon til intervju, benytt alltid anledningen til å spørre om det er noe spesielt de ønsker at du skal forberede deg på (utover et eventuelt case), hvem du kommer til å møte, hvordan de gjennomfører andregangsintervju, hvor lang tid de har satt av osv. Anonymkode: 642f7...624
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå