AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #21 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min har lyst til å ta med vårt felles barn på bursdagsfeiring til sin sønn fra tidligere forhold hjemme hos mor til sin sønn, altså eksen til min sambo. Eksen hans har vært direkte ufin og stygg mot meg, og jeg kjenner at jeg ikke syns noe om dette. Jeg selv har ikke nerver til å reise hjem til eksen hans for bursdagsfeiring, og jeg syns egt ikke at mitt barn trenger å dra hjem til eksen hans heller. De årene han og eksen har vært fra hverandre har de feiret bursdager til sønnen hverfor seg, på de årene jeg og sambo har vært sammen, er det først nå det har vært snakk om å dra hjem til eks for å feire bursdag. Er jeg dum i hodet som mener at min sønn ikke har noe der å gjøre på feiring? At vi heller kan gjøre som vi pleier, å feire eldste sønnen hos oss.... Anonymkode: e9586...889 Ja du er smålig. Selv om damen er en bitch, så er det viktig for bonussønnen at det kan vere litt samarbeid og lillebroren er selfølgelig en selvskreven gjest. Anonymkode: bdfe5...63b
Mandagsunge Skrevet 8. mars 2024 #22 Skrevet 8. mars 2024 Sjølvsagt skal guten feire bursdagen til bror sin. At du ikkje liker mor til bursdagsbarnet har null og niks med saka å gjere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå