AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Del Skrevet 7. mars 2024 For 2 år siden tok jeg vippeløft i Tyrkia, det svei som et helvete under og etter behandlingen, men resultatet ble bra. Hadde fin bøy på vippene noen uker til de ble helt hulter i bulter en stund også tilbake til normalen. For 1 år siden tok jeg vippeløft igjen på Brow Rehab i Oslo, denne gangen svei det ikke, men resultatet ble ikke noe særlig bra. Noen av vippene fikk fin bøy, mens mange av vippene ble stående rett frem. Etter dette ble aldri vippene mine normale igjen og står fortsatt rett frem... Jeg bruker vippetang daglig, men det varer jo ikke hele dagen og etter noen timer står de rett frem igjen. Vurderer å ta vippeløft igjen, men vet ikke om det er verdt det? Anonymkode: c105e...23a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #2 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Etter dette ble aldri vippene mine normale igjen og står fortsatt rett frem Vippene skiftes ut, så det at de står rett ut nå har ingenting med en vippeløft du har tatt. Jeg har tatt vippeløft mange ganger, og har egentlig landa på at jeg er mest fornøyd når jeg gjør det selv, men det er skikkelig knot og har ikke kapasitet til det nå. Har prøvd extensions nå, og blir nok å heller gjøre det enn vippebøy fremover. Anonymkode: 13c66...e83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2024 #3 Del Skrevet 11. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 22.07): For 2 år siden tok jeg vippeløft i Tyrkia, det svei som et helvete under og etter behandlingen, men resultatet ble bra. Hadde fin bøy på vippene noen uker til de ble helt hulter i bulter en stund også tilbake til normalen. For 1 år siden tok jeg vippeløft igjen på Brow Rehab i Oslo, denne gangen svei det ikke, men resultatet ble ikke noe særlig bra. Noen av vippene fikk fin bøy, mens mange av vippene ble stående rett frem. Etter dette ble aldri vippene mine normale igjen og står fortsatt rett frem... Jeg bruker vippetang daglig, men det varer jo ikke hele dagen og etter noen timer står de rett frem igjen. Vurderer å ta vippeløft igjen, men vet ikke om det er verdt det? Anonymkode: c105e...23a Det høres ikke ut som at du har vært helt «heldig» med salong/resultat? Jeg tar vippeløft jevnlig og er godt fornøyd. Har lyse vipper, så kombinerer farging og løft. Resultatet et naturlig, men våkent blikk og et åpnere øye! Mine vipper vokser i utgangspunktet ganske rett frem, men med løft får de får jevn bøy som holder seg i mange uker. Vipper vokser ganske raskt, så mot slutten er de litt mer rotete, men ikke noe som ikke kan reddes inn med mascara og vippetang. Det anbefales å fornye hver 6-8 uke, avhengig av hvor fort vippene dine vokser. Jeg går hver 6-7 uke. Bruker også vippserum for lengde. Jeg har ikke opplevd noen plager tilknyttet løft. Siden jeg farger de også, så hender det at jeg får farge i øyet et sjelden gang. Det svir, men det går for over når man skyller. Det er ikke mitt inntrykk at det er normalt at det gjør vondt. Tok extensions før, men syns at det var mer styr. For det første er det fort at det blir seende (i mine øyne) ukledelig og unaturlig ut; jeg ser mange mennesker med altfor mye og lange extensions. For det andre: Hvis man ikke har oppfølgingstime til riktig tid, begynner det å se helt krise ut. Med vippeløft kan man forskyve oppfølgingstimen en uke eller to uten at det gjør så mye. Anonymkode: 980a4...852 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 14. mars 2024 #4 Del Skrevet 14. mars 2024 Har tatt vippeløft to ganger. Ikke vært fornøyd. Fargen forsvinner kjempefort og jeg må raskt begynne med mascara igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #5 Del Skrevet 14. mars 2024 Du har ikke de samme vippene nå som du hadde for 1 år siden, så det er ren innbildning at de står rett frem pga det. Blir som å si at jeg som naturlig blondine farget håret mitt rødt for 1 år siden, og nå vokser det rødt hår ut og det blir ikke blondt igjen. Det er ikke sånn det fungerer. De vippene du bøyde for et år siden har falt av for evigheter siden, de vippene du har nå er nye. Jeg liker vippebøy, men det koster mye for tidsbrenset "moro". Jeg pleier å ta vippebøy og farge på sommeren, sånn digg å gå uten sminke på Granka og bade og ha det gøy og samtidig se fresh ut. Men det varer ikke evig. Særlig fargen kan gå fort ut, vippene har vel en vekstsyklus på opptil 3 mnd kanskje. Så om det er verdt det? Ja, hvis du synes det er verdt å bruke 1000 kr på mørke, bøyde vipper i 1-2 mnd. Jeg synes det på sommeren, men ikke noe jeg gjør helårlig. Hjelper å gå til noen flinke da, det går jo an å ha dårligere "perm" eller å bøye for mye eller for lite. Om du bor i Oslo, så er min favoritt Neroli hudpleie på Alexander Kielleands plass. Anonymkode: fabeb...98b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #6 Del Skrevet 14. mars 2024 Jeg gjør det hver gang det er en salong som har det på tilbud, og kanskje en gang i året utenom det, som oftest om sommeren. Anonymkode: 3d51d...55d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #7 Del Skrevet 14. mars 2024 Noen som kan anbefale noen som er flinke på vippebøy i Trondheim? Anonymkode: e3e7d...898 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #8 Del Skrevet 14. mars 2024 Janina1 skrev (3 timer siden): Har tatt vippeløft to ganger. Ikke vært fornøyd. Fargen forsvinner kjempefort og jeg må raskt begynne med mascara igjen. At fargen holder dårlig har ingenting med behandlingen vippeløft å gjøre, det har med fargingen å gjøre. Anonymkode: 980a4...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janina1 Skrevet 14. mars 2024 #9 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): At fargen holder dårlig har ingenting med behandlingen vippeløft å gjøre, det har med fargingen å gjøre. Anonymkode: 980a4...852 Ok, må være vippene mine det er noe «galt» med da. Tok behandlingen på to forskjellige salonger 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #10 Del Skrevet 14. mars 2024 Jeg må ærlig talt si meg glad for at jeg er mann når jeg leser dette her. Tenk å bruke så mye tid og ressurser på noe så unødvendig. Hvem gjør dere dette for? Dere selv eller menn? Jeg kan i alle fall si at naturlig er best uansett. Anonymkode: fcf70...3a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2024 #11 Del Skrevet 14. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg må ærlig talt si meg glad for at jeg er mann når jeg leser dette her. Tenk å bruke så mye tid og ressurser på noe så unødvendig. Hvem gjør dere dette for? Dere selv eller menn? Jeg kan i alle fall si at naturlig er best uansett. Anonymkode: fcf70...3a6 Jeg gjør det for meg selv, fordi det får meg til å føle meg bra. Anonymkode: 13c66...e83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå