Gå til innhold

Dama liker best å bli knulla rolig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, hun jeg er med nå liker nesten bedre at jeg tar veldig rolig bevegelser, men penis sakte og rolig, inn og ut. Når jeg kjører hardere på, så virker det som hun nyter mindre. Er hun utenfor normalen, eller flere kvinner som har det slik her inne?  For at jeg skal få nok stimuli må jeg kjøre litt hardt på innimellom, men når jeg ser at hun nyter mindre da, så kan det gå litt utover min tenning. Hvis det er lenge siden jeg har tømt meg eller vi har hatt sex(bor ikke sammen), så er det ikke noe problem, men sånn ellers så trenger jeg litt ekstra stimuli.

Anonymkode: 7d066...213

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme gjelder hos oss. Tror nok de føler mer i et roligere tempo. Harde støt er heller ikke noe min liker. Hun kommer lettest om jeg jobber litt lenger ut nærmere inngangen.

Anonymkode: 4acca...102

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig, like vanlig som å like annet.

Anonymkode: 92daf...c10

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig.

Jeg liker begge deler. Kjæresten er normalt utstyrt, da er alt deilig. Får til og med vaginal orgasme, noe jeg ikke har fått før.

Eksen er altfor stor. Det var ubehagelig og litt vondt når han kjørte på. I tillegg til at en del stillinger ikke var spesielt digg.

Jeg liker godt å bli fingret og slikket bare i selve åpningen. Utrolig deilig.

Anonymkode: 8d9d2...ea1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

hei, hun jeg er med nå liker nesten bedre at jeg tar veldig rolig bevegelser, men penis sakte og rolig, inn og ut. Når jeg kjører hardere på, så virker det som hun nyter mindre. Er hun utenfor normalen, eller flere kvinner som har det slik her inne?  For at jeg skal få nok stimuli må jeg kjøre litt hardt på innimellom, men når jeg ser at hun nyter mindre da, så kan det gå litt utover min tenning. Hvis det er lenge siden jeg har tømt meg eller vi har hatt sex(bor ikke sammen), så er det ikke noe problem, men sånn ellers så trenger jeg litt ekstra stimuli.

Kondolerer

Anonymkode: e4cc8...01c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok helt vanlig. Selv må jeg ha det rolig i starten og hardt og fort etterhvert. 

Anonymkode: 9951a...efb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Rolig sex gir meg ingen ting. Konklusjon, begge deler er nok like normalt.

Anonymkode: b327e...440

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Like vanlig som ikke. Jeg trenger begge deler, alt etter som stemingen er for det. Heldigvis har dama det på samme måte som meg.

Anonymkode: da748...563

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det også best rolig. 

Anonymkode: 60bc8...9c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det er et lite mindretall som foretrekker rolig sex 

Anonymkode: 73a34...947

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare snakke av egen erfaring, men jeg hører rett så ofte denne frasen "Ikke så fort".. Så det er nok ganske vanlig.

Anonymkode: c6897...1de

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Er du velutstyrt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame her. Liker begge deler. Alt til sin tid. 

Anonymkode: f8704...0e4

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Begge deler, ja takk. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
jabx skrev (10 minutter siden):

Er du velutstyrt?

Ikke noe spesielt, 16 lang og 12-13 rundt, sist jeg målte. Men har større hode en selve penis(soppformet) og bananbøy. Vet ikke om det spiller noe rolle?

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rolig er best, men gjerne litt hardere for å tilfredsstille ham også. Men at all sex må ende med heftig kaninjukking i mange minutter er litt kjedelig... Særlig om hun har kommet for da kan hun være litt øm. Helt greit av og til. Hva med å stimulere deg mer før penetrering? Blowjob og ballelek bruker jo å funke godt. 

Anonymkode: a5fe2...ef8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

hei, hun jeg er med nå liker nesten bedre at jeg tar veldig rolig bevegelser, men penis sakte og rolig, inn og ut. Når jeg kjører hardere på, så virker det som hun nyter mindre. Er hun utenfor normalen, eller flere kvinner som har det slik her inne?  

Ja det er flere som har det sånn.

Om han er «rask» eller «hard», så gir det meg ingen ting. Da blir jeg nesten nummen nedentil. Det er mer ubehagelig en godt. «Kaninknulling» er ræva.

Anonymkode: 75d8c...788

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

I en stor undersøkelse for noen år siden ble både kvinner og menn spurt om hva deres penis/vagina ville sagt om den kunne si noe. Hos menn var svarene svært variert, men hos kvinner var det en ting som utmerket seg enormt. Kvinners vagina ville i de fleste tilfeller sagt: Ro ned! 

Folk svarte med egne ord, men et overveldende flertall av kvinner hadde ordlagt seg slik at det var budskapet "deres vagina" ville sagt. 

Tror nok det besvarer ditt spørsmål om dette er vanlig. 

"Min vagina " ville også sagt det samme forøvrig. Helt greit at mannen kjører på litt innimellom, og på slutten mot sin egen orgasme, men jeg nyter definitivt mest om det ikke er så tempo. Mye dårlig sex opp gjennom årene har kommet av menn som pumper for kjapt til at jeg klarer å henge med. 

Hastighet går greit det, om det er innimellom og på slutten, men...

Anonymkode: 19dc5...784

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja det er flere som har det sånn.

Om han er «rask» eller «hard», så gir det meg ingen ting. Da blir jeg nesten nummen nedentil. Det er mer ubehagelig en godt. «Kaninknulling» er ræva.

Anonymkode: 75d8c...788

Kaninknulling 😍 Heldigvis møtt en dame som elsker det, der blir det aldri hardt nok eller raskt nok😅

Anonymkode: 73a34...947

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen at man skal gjøre alt selv. Hyr inn en håndverker! Bare pass på å beskrive oppdraget godt i kontrakten.

Anonymkode: 5c5ee...763

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...