AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #1 Skrevet 7. mars 2024 Jeg jobber 80 % og har to små barn, har behov for å fylle på denne stillingen og da skulle jeg gjerne hatt en fleksibel hjemmekontorstilling hvor jeg kan jobbe 1-2 timer om kvelden eller i helgene. Har dere noen tips? Jeg er åpen for det meste, men telefonsalg (eller generelt selger) er ikke helt min greie😊 Anonymkode: 1d119...fa9
Topsi Skrevet 7. mars 2024 #2 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg jobber 80 % og har to små barn, har behov for å fylle på denne stillingen og da skulle jeg gjerne hatt en fleksibel hjemmekontorstilling hvor jeg kan jobbe 1-2 timer om kvelden eller i helgene. Har dere noen tips? Jeg er åpen for det meste, men telefonsalg (eller generelt selger) er ikke helt min greie😊 Anonymkode: 1d119...fa9 Oversettelse på oppdrag? Eller frilans for aviser eller magasiner? 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #3 Skrevet 7. mars 2024 Her tror jeg rett og slett du ønsker deg for mye. Hvorfor ikke lete etter en 100% stilling slik st du kan si opp 80% stillingen? Anonymkode: f7880...bf2 9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #4 Skrevet 8. mars 2024 Topsi skrev (22 timer siden): Oversettelse på oppdrag? Eller frilans for aviser eller magasiner? Oversettelse høres spennende ut! Må man ikke ha noe journalistikkutdanning etc. for å skrive for aviser?:) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Her tror jeg rett og slett du ønsker deg for mye. Hvorfor ikke lete etter en 100% stilling slik st du kan si opp 80% stillingen? Anonymkode: f7880...bf2 Det er ikke bare-bare å få en heltidsstilling i feltet jeg er utdannet innenfor og jeg trives veldig godt i den jobben så jeg ønsker ikke å si opp. Og om jeg hadde hatt 100% der hadde jeg ikke hatt mulighet for hjemmekontor, som je gjerne skulle hatt nå med så små barn Anonymkode: 1d119...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #5 Skrevet 8. mars 2024 Hvis telefonsalg/telefonintervju ikke er noe for deg blir vel MLM, dropshipping eller noe snuskete alternativene dine. Eller kanskje du får noen gode råd her inne. Anonymkode: 622bc...595 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #6 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Oversettelse høres spennende ut! Må man ikke ha noe journalistikkutdanning etc. for å skrive for aviser?:) Jeg jobber som oversetter, og det er ekstremt dårlig betalt. 20% tidsbruk er ikke i nærheten av 20% lønn. Anonymkode: a3e33...4c2 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #7 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg jobber som oversetter, og det er ekstremt dårlig betalt. 20% tidsbruk er ikke i nærheten av 20% lønn. Anonymkode: a3e33...4c2 Så dumt! Jeg er for øvrig innstillt på at jeg ikke vil ha samme timelønn som i hovedjobben men synes fleksibiliteten ved hjemmekontor veide litt opo. Har du utdanning? Kan du si hvilket firma du arbeider for, evt. foreslå noen jeg kan sjekke ut? Anonymkode: 1d119...fa9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #8 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så dumt! Jeg er for øvrig innstillt på at jeg ikke vil ha samme timelønn som i hovedjobben men synes fleksibiliteten ved hjemmekontor veide litt opo. Har du utdanning? Kan du si hvilket firma du arbeider for, evt. foreslå noen jeg kan sjekke ut? Anonymkode: 1d119...fa9 Jeg har en master, men ikke i noe som er relevant for jobben. Jeg jobber oppdragsbasert, så i tillegg til å være dårlig betalt er det litt tilfeldig hvor mange oppdrag man får. Det er svært få oppdrag som er timebetalt, som regel får man betalt per ord, og det er virkelig luselønn (med mindre man haster seg gjennom oppdraget, men da blir jo kvaliteten på det man leverer deretter). Jeg fikk jobben gjennom en utlysning på universitetet da jeg studerte. Anonymkode: a3e33...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #9 Skrevet 8. mars 2024 Føler denne tråden er litt sånn "noen som vet hvilket berg jeg kan grave ut diamanter fra?" eller "noen som vet hvor NOKAS-utbyttet ligger slik at jeg kan hente det?" eller "Noen som kan fortelle meg vinnerrekka i lotto på lørdag? Har lyst til å vinne 😊😊😊" 🤷🏼♀️ Anonymkode: aea29...21e 3 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #10 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har en master, men ikke i noe som er relevant for jobben. Jeg jobber oppdragsbasert, så i tillegg til å være dårlig betalt er det litt tilfeldig hvor mange oppdrag man får. Det er svært få oppdrag som er timebetalt, som regel får man betalt per ord, og det er virkelig luselønn (med mindre man haster seg gjennom oppdraget, men da blir jo kvaliteten på det man leverer deretter). Jeg fikk jobben gjennom en utlysning på universitetet da jeg studerte. Anonymkode: a3e33...4c2 Takk for svar! Jeg er veldig glad i litteratur så kan hende jeg undersøker dette litt til tross for at lønna er dårlig AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler denne tråden er litt sånn "noen som vet hvilket berg jeg kan grave ut diamanter fra?" eller "noen som vet hvor NOKAS-utbyttet ligger slik at jeg kan hente det?" eller "Noen som kan fortelle meg vinnerrekka i lotto på lørdag? Har lyst til å vinne 😊😊😊" 🤷🏼♀️ Anonymkode: aea29...21e Hva i alle dager, det kan jo ikke sammenlignes🙄 vi lever i 2024, det finnes en rekke yrker hvor man kan ha hjemmekontor Anonymkode: 1d119...fa9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #11 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Takk for svar! Jeg er veldig glad i litteratur så kan hende jeg undersøker dette litt til tross for at lønna er dårlig Hva i alle dager, det kan jo ikke sammenlignes🙄 vi lever i 2024, det finnes en rekke yrker hvor man kan ha hjemmekontor Anonymkode: 1d119...fa9 Men få yrker med 20 % og kun hjemmekontor. Det er vel noe mange kunne tenkt seg, en lett måte å tjene litt ekstra penger på hjemmefra er sjelden. Anonymkode: bfc21...75c 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #12 Skrevet 8. mars 2024 Jeg jobber som tekstforfatter. Har ikke relevant utdanning for dette. Noen uker jobber jeg 3-4 timer, andre uker blir det mer. Jeg får 600 kr timen, så det blir uansett en grei ekstrainntekt. Anonymkode: a866d...bca 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2024 #13 Skrevet 8. mars 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg jobber som tekstforfatter. Har ikke relevant utdanning for dette. Noen uker jobber jeg 3-4 timer, andre uker blir det mer. Jeg får 600 kr timen, så det blir uansett en grei ekstrainntekt. Anonymkode: a866d...bca Oi, det var ikke dårlig har du fast stilling da eller jobber du på oppdrag? Anonymkode: 1d119...fa9
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #14 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Takk for svar! Jeg er veldig glad i litteratur så kan hende jeg undersøker dette litt til tross for at lønna er dårlig Hva i alle dager, det kan jo ikke sammenlignes🙄 vi lever i 2024, det finnes en rekke yrker hvor man kan ha hjemmekontor Anonymkode: 1d119...fa9 Hehe okei 😉 Lykke til på din søken etter 20% med kun hjemmekontor til deg 🤪 Anonymkode: aea29...21e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2024 #15 Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hehe okei 😉 Lykke til på din søken etter 20% med kun hjemmekontor til deg 🤪 Anonymkode: aea29...21e For et hyggelig menneske du er😂 Anonymkode: 1d119...fa9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå