AnonymBruker Skrevet 7. mars #1 Del Skrevet 7. mars Hei! Jeg trenger litt råd, og lurer på om noen har vært i samme situasjon. Alt av tips og råd settes stor pris på! For 4 uker siden så fikk jeg plutselig en uggen følelse på jobb, hvor bakken «forsvant» under bena mine når jeg gikk bortover. Jeg følte meg ør, uggen og små svimmel (føles litt ut som jeg står på en båt). Alt ble selvsagt sjekket; CT, MR av hodet, nevrologisk sjekk, hjerte osv (alt farlig med andre ord). Alt er fint, nå er det tatt MR av nakke, arm og rygg i tillegg ettersom jeg har slitt med nakken i mange år men aldri pga svimmelhet (mye muskelvondt). Jeg har gått til kiropraktor som gjorde en mini sjekk på krystallsyken, noe han mener det ikke er eller virus på balansenerven. Så her sitter jeg igjen; håpløst frustrert, sykemeldt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg eller hvorfor det fortsatt er slik. Jeg kan ha dager som er bedre enn andre og dager hvor jeg må sette sjøbein for å si det sånn. Jeg merker ingenting når jeg ligger, sover eller snur meg i sengen f eks- det hele starter først etter jeg har reist meg og begynner å bruke kroppen. Det er som en gyngende, «utenfor kroppen» opplevelse og kommer litt i bølger ila dagen. Kjøpesentre osv er grusomt, steder hvor det skjer mye eller jeg er i sosiale settinger forverrer det veldig. Jeg sliter ikke psykisk, har ikke vært igjennom noe traumer, vonde opplevelser eller liknende i forkant av dette. Det jeg syntes er meget merkelig det er at jeg har fått Sobril av legen min ifbm alle MR undersøkelsene jeg har tatt da jeg sliter litt med klaus inni de maskinene og når jeg tar en slik så forsvinner alt av ustøhet og svimmelhet men det kommer tilbake dagen etter når det er ute av kroppen. Jeg tar ikke sobril utenom MR, eller har gjort det selvom det har fjernet svimmelheten min da jeg vet konsekvensene av slike medisiner. Har noen vært borti liknende? Vet hvorfor den medisinen fjerner symptomene? Jeg er i villrede og ganske desperat etter å finne en løsning, det er helt hverdagsdrepen å gå rundt slik, i tillegg er jeg småbarnsmor så det er svært krevende å ha det slik. takk for at du leste så langt! Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #2 Del Skrevet 7. mars Har de sagt noe om POTS? Anonymkode: e80ea...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #3 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Har de sagt noe om POTS? Anonymkode: e80ea...cea Nei, jeg merker ikke noe særlig høy puls selv, jeg må på en måte reise meg og gå litt rundt før plagene melder seg. De sier ikke så mye dessverre, føler det er vanskelig å få ordentlig hjelp med slik problematikk. Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #4 Del Skrevet 7. mars Jeg opplevde noe tilsvarende rett før jul. Jeg var dårlige i seks-syv uker og gradvis ble det bedre. Nå var det i utgangspunktet veldig bra - men merker at etter en runde med lungebetennelse at jeg er noe mer svimmel igjen. Det gir jo ikke noe svar, men kanskje et håp om at det går over? Anonymkode: b04dd...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #5 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg opplevde noe tilsvarende rett før jul. Jeg var dårlige i seks-syv uker og gradvis ble det bedre. Nå var det i utgangspunktet veldig bra - men merker at etter en runde med lungebetennelse at jeg er noe mer svimmel igjen. Det gir jo ikke noe svar, men kanskje et håp om at det går over? Anonymkode: b04dd...11f Ja det hjelper å høre 😅! Håpløst slitsomt, og frustrerende. Jo lengre tid som går jo mer nervøs blir jeg for at det ikke går over. Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #6 Del Skrevet 7. mars Kan være en infeksjon som ikke kan oppdages med prøver....ikke uvanlig. Kvinnekroppen er også annerledes enn mannen. Er du nære overgangsalder eller har gått igjennom? Anonymkode: dcbe1...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #7 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan være en infeksjon som ikke kan oppdages med prøver....ikke uvanlig. Kvinnekroppen er også annerledes enn mannen. Er du nære overgangsalder eller har gått igjennom? Anonymkode: dcbe1...d22 Nei jeg er 33 år. Ja, det kan sikkert være det- har ingen symptomer på infeksjon annet enn den svimmelheten i så fall. Det at det varer så lenge er vel det som bekymrer mest, at det ikke skal være/bli noe kronisk Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 7. mars #8 Del Skrevet 7. mars Svimmelhet i perioder er veldig vanlig. Jeg har vært det for første gang i livet nå de siste tre månedene. Verst i begynnelsen. Nå har jeg kun et snev av det, og lever som normalt. Går vel gradvis helt over. Det er jo ikke farlig, så handler mer om å venne seg til det enn å tro at man er syk. For meg hjalp det å ta tiden til hjelp, fokus på søvn, god væskebalanse og mindre alko. Ikke sikkert man finner årsaken. Kiropraktor mente krystallsyken, men ingenting av det han gjorde hjalp, så droppet det etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 7. mars #9 Del Skrevet 7. mars Har slitt med det samme en stund nå, legene finner ikke ut noe. Eneste de har sagt er at de tror jeg har menieres, men denne svimmelheten jeg har nå har forverret seg de siste mnd. Jeg trodde det var krystallsyken men fikk ikke utslag på det hos legen. Jeg er også redd for at det skal bli kronisk, men tenker at det kan også bli bedre! Det at det forsvinner ved sobril, da går jo alt "ned" i kroppen, hjerterytme osv.. Kan det ha noe med blodtrykket å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #10 Del Skrevet 7. mars Memorangen skrev (36 minutter siden): Har slitt med det samme en stund nå, legene finner ikke ut noe. Eneste de har sagt er at de tror jeg har menieres, men denne svimmelheten jeg har nå har forverret seg de siste mnd. Jeg trodde det var krystallsyken men fikk ikke utslag på det hos legen. Jeg er også redd for at det skal bli kronisk, men tenker at det kan også bli bedre! Det at det forsvinner ved sobril, da går jo alt "ned" i kroppen, hjerterytme osv.. Kan det ha noe med blodtrykket å gjøre? Ja, det er ikke en lett problemstilling! Jeg har ikke så mye kjennskap til de medisinene, annet enn at jeg har lest at de blir brukt mot angst osv. Det virker som om det er noe i sobrilen som fjerner svimmelheten min hvertfall; jeg lurer fælt på det! Hver gang blodtrykk og hjerte har blitt sjekket så har det vært i tipp topp stand. Man skulle jo tro at det slo ut på noe tester, prøver om det f eks var høyt blodtrykk eller noe annet rundt det. Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #11 Del Skrevet 7. mars Når du tok MR hadde du med kontrast da? Hvis ikke ville jeg fått gjort det. Jeg hadde noe lignende og det hadde ikke blitt funnet hadde det ikke vært for blødning for den var så liten. Men det hadde nok vært mulighet å sett den før om man hadde tatt MR med kontrast så jeg ville gjort det før jeg slo meg til ro med at alt er ok i toppen. Har selv ingen erfaring med med sobril da men kan tenke meg at den roer deg ned og det gjørt at blordtrykket går ned og stress følelsen som du har forsvinner. Hos meg så har nok blodtrykket gått opp og ned i de tilfellene jeg fikk svimmelhet før hele greia brast. Slik stående MR med tanke på nakken er og å anbefale, har et par bekjente som har hatt lignende symptomer som har fått funn på den. Anonymkode: e76ae...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #12 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Når du tok MR hadde du med kontrast da? Hvis ikke ville jeg fått gjort det. Jeg hadde noe lignende og det hadde ikke blitt funnet hadde det ikke vært for blødning for den var så liten. Men det hadde nok vært mulighet å sett den før om man hadde tatt MR med kontrast så jeg ville gjort det før jeg slo meg til ro med at alt er ok i toppen. Har selv ingen erfaring med med sobril da men kan tenke meg at den roer deg ned og det gjørt at blordtrykket går ned og stress følelsen som du har forsvinner. Hos meg så har nok blodtrykket gått opp og ned i de tilfellene jeg fikk svimmelhet før hele greia brast. Slik stående MR med tanke på nakken er og å anbefale, har et par bekjente som har hatt lignende symptomer som har fått funn på den. Anonymkode: e76ae...2da CT med kontrast, MR uten. Jeg regner jo med at det er en grunn til at sykehuset valgte å ta MR i etterkant uten kontrast (håper jeg!) siden CT med ikke viste noe. Ga ditt tilfelle noe fler symptomer enn svimmelhet? Hva gjorde at du fikk MR med kontrast? Om jeg kan spørre.. Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #13 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hei! Jeg trenger litt råd, og lurer på om noen har vært i samme situasjon. Alt av tips og råd settes stor pris på! For 4 uker siden så fikk jeg plutselig en uggen følelse på jobb, hvor bakken «forsvant» under bena mine når jeg gikk bortover. Jeg følte meg ør, uggen og små svimmel (føles litt ut som jeg står på en båt). Alt ble selvsagt sjekket; CT, MR av hodet, nevrologisk sjekk, hjerte osv (alt farlig med andre ord). Alt er fint, nå er det tatt MR av nakke, arm og rygg i tillegg ettersom jeg har slitt med nakken i mange år men aldri pga svimmelhet (mye muskelvondt). Jeg har gått til kiropraktor som gjorde en mini sjekk på krystallsyken, noe han mener det ikke er eller virus på balansenerven. Så her sitter jeg igjen; håpløst frustrert, sykemeldt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg eller hvorfor det fortsatt er slik. Jeg kan ha dager som er bedre enn andre og dager hvor jeg må sette sjøbein for å si det sånn. Jeg merker ingenting når jeg ligger, sover eller snur meg i sengen f eks- det hele starter først etter jeg har reist meg og begynner å bruke kroppen. Det er som en gyngende, «utenfor kroppen» opplevelse og kommer litt i bølger ila dagen. Kjøpesentre osv er grusomt, steder hvor det skjer mye eller jeg er i sosiale settinger forverrer det veldig. Jeg sliter ikke psykisk, har ikke vært igjennom noe traumer, vonde opplevelser eller liknende i forkant av dette. Det jeg syntes er meget merkelig det er at jeg har fått Sobril av legen min ifbm alle MR undersøkelsene jeg har tatt da jeg sliter litt med klaus inni de maskinene og når jeg tar en slik så forsvinner alt av ustøhet og svimmelhet men det kommer tilbake dagen etter når det er ute av kroppen. Jeg tar ikke sobril utenom MR, eller har gjort det selvom det har fjernet svimmelheten min da jeg vet konsekvensene av slike medisiner. Har noen vært borti liknende? Vet hvorfor den medisinen fjerner symptomene? Jeg er i villrede og ganske desperat etter å finne en løsning, det er helt hverdagsdrepen å gå rundt slik, i tillegg er jeg småbarnsmor så det er svært krevende å ha det slik. takk for at du leste så langt! Anonymkode: b8add...fa7 Høres ut som en el annen slags dysautonomi. Ser en over her nevner POTs. Har du sjekket hvordan puls/blodtrykk fra liggende til stående oppfører seg? Anonymkode: 6a15c...6db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars #14 Del Skrevet 7. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): CT med kontrast, MR uten. Jeg regner jo med at det er en grunn til at sykehuset valgte å ta MR i etterkant uten kontrast (håper jeg!) siden CT med ikke viste noe. Ga ditt tilfelle noe fler symptomer enn svimmelhet? Hva gjorde at du fikk MR med kontrast? Om jeg kan spørre.. Anonymkode: b8add...fa7 MR med kontrast ble tatt når aneurismen endelig brast. Lite sannsynlig at de hadde sett den før den sprakk skikkelig. Min situasjon var veldig uvanlig situasjon og lite sannsynlig at dette gjelder deg, jeg nevner det bare fordi det er en mulighet. Jeg hadde egentlig bare svimmelhet i et år og to som kom og gikk, veldig likt det du har. Men igjen, det er usannsynlig, men synes det er rart at du har blitt så utredet og så har de ikke tatt MR med kontrast når du sliter såpass. Men med tanke på at disse symptomene er nye for deg så er jeg imponert av at du faktisk har fått en skikkelig utredning og så raskt det fikk ikke jeg og jeg begynte nesten å tro at jeg hadde angst eller noe slikt siden jeg bare ble gående med dette. Anonymkode: e76ae...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #15 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): MR med kontrast ble tatt når aneurismen endelig brast. Lite sannsynlig at de hadde sett den før den sprakk skikkelig. Min situasjon var veldig uvanlig situasjon og lite sannsynlig at dette gjelder deg, jeg nevner det bare fordi det er en mulighet. Jeg hadde egentlig bare svimmelhet i et år og to som kom og gikk, veldig likt det du har. Men igjen, det er usannsynlig, men synes det er rart at du har blitt så utredet og så har de ikke tatt MR med kontrast når du sliter såpass. Men med tanke på at disse symptomene er nye for deg så er jeg imponert av at du faktisk har fått en skikkelig utredning og så raskt det fikk ikke jeg og jeg begynte nesten å tro at jeg hadde angst eller noe slikt siden jeg bare ble gående med dette. Anonymkode: e76ae...2da Ja det er litt rart, virker som om de slo seg til ro med CT kontrast. Du hadde ingen andre symptomer enn svimmelhet? Jeg har jo nå selvsagt spurt hvorfor det ikke ble gjort MR kontrast så får vi se hva de sier . jeg går jo også rundt og tenker at jeg har fått angst eller noe sånt, for det er jo så sjukt merkelig! Fikk nok hjelpen fort pga type jobb jeg har, hvor man må være helsemessig helt i orden uten tvil og da blir vi sendt til legevakt osv med engang. Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #16 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 9.24): Hei! Jeg trenger litt råd, og lurer på om noen har vært i samme situasjon. Alt av tips og råd settes stor pris på! For 4 uker siden så fikk jeg plutselig en uggen følelse på jobb, hvor bakken «forsvant» under bena mine når jeg gikk bortover. Jeg følte meg ør, uggen og små svimmel (føles litt ut som jeg står på en båt). Alt ble selvsagt sjekket; CT, MR av hodet, nevrologisk sjekk, hjerte osv (alt farlig med andre ord). Alt er fint, nå er det tatt MR av nakke, arm og rygg i tillegg ettersom jeg har slitt med nakken i mange år men aldri pga svimmelhet (mye muskelvondt). Jeg har gått til kiropraktor som gjorde en mini sjekk på krystallsyken, noe han mener det ikke er eller virus på balansenerven. Så her sitter jeg igjen; håpløst frustrert, sykemeldt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg eller hvorfor det fortsatt er slik. Jeg kan ha dager som er bedre enn andre og dager hvor jeg må sette sjøbein for å si det sånn. Jeg merker ingenting når jeg ligger, sover eller snur meg i sengen f eks- det hele starter først etter jeg har reist meg og begynner å bruke kroppen. Det er som en gyngende, «utenfor kroppen» opplevelse og kommer litt i bølger ila dagen. Kjøpesentre osv er grusomt, steder hvor det skjer mye eller jeg er i sosiale settinger forverrer det veldig. Jeg sliter ikke psykisk, har ikke vært igjennom noe traumer, vonde opplevelser eller liknende i forkant av dette. Det jeg syntes er meget merkelig det er at jeg har fått Sobril av legen min ifbm alle MR undersøkelsene jeg har tatt da jeg sliter litt med klaus inni de maskinene og når jeg tar en slik så forsvinner alt av ustøhet og svimmelhet men det kommer tilbake dagen etter når det er ute av kroppen. Jeg tar ikke sobril utenom MR, eller har gjort det selvom det har fjernet svimmelheten min da jeg vet konsekvensene av slike medisiner. Har noen vært borti liknende? Vet hvorfor den medisinen fjerner symptomene? Jeg er i villrede og ganske desperat etter å finne en løsning, det er helt hverdagsdrepen å gå rundt slik, i tillegg er jeg småbarnsmor så det er svært krevende å ha det slik. takk for at du leste så langt! Anonymkode: b8add...fa7 Er du stresset kanskje? Jeg var enormt mye svimmel i flere år hvor jeg gikk rundt med alt for høyt stressnivå. Utrolig hvor svimmel man kan bli av stress altså. Kan jo forklare hvorfor sobril funker også. Ps! Jeg trodde ikke jeg var stressa og skjønte ikke hvorfor jeg møtte veggen med et brak, men etterhvert som jeg gikk gjennom livshendelser og påvirkninger de siste årene, forstod jeg at stressnivået hadde vært høyt. Andre årsaker til svimmelhet er jo menieres, stiv nakke og rygg, kjeveproblemer, øreproblemer… Anonymkode: 2de87...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #17 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du stresset kanskje? Jeg var enormt mye svimmel i flere år hvor jeg gikk rundt med alt for høyt stressnivå. Utrolig hvor svimmel man kan bli av stress altså. Kan jo forklare hvorfor sobril funker også. Ps! Jeg trodde ikke jeg var stressa og skjønte ikke hvorfor jeg møtte veggen med et brak, men etterhvert som jeg gikk gjennom livshendelser og påvirkninger de siste årene, forstod jeg at stressnivået hadde vært høyt. Andre årsaker til svimmelhet er jo menieres, stiv nakke og rygg, kjeveproblemer, øreproblemer… Anonymkode: 2de87...b2b Har vært en del stress ja, hatt sykt barn i mange år som nå endelig har blitt friskt så det er klart jeg tenker jo på det som en årsak. Det rare er jo at når jeg stod i det så følte jeg meg ikke stresset, og jeg føler heller ikke på stress nå i hverdagen men det ligger kanskje inni der allikevel; eller så er jeg dårlig på å kjenne stress på kroppen. Jeg er dog en sensitiv person, lett for å overtenke ting og tang, dårlig samvittighet for mye etc. Stiv nakke og rygg har jeg definitivt, så jeg er helt inneforstått med at det kan stamme derfra. Det er bare så rart at det plutselig skjedde uten forvarsel når jeg i grunn hadde en god dag, og ikke hadde noe annet som plagde meg i forkant f eks. I slike tilfeller så er nok kanskje Google min verste fiende og, for man blir jo straks engstelig over alvorlige ting. Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #18 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 9.24): Hei! Jeg trenger litt råd, og lurer på om noen har vært i samme situasjon. Alt av tips og råd settes stor pris på! For 4 uker siden så fikk jeg plutselig en uggen følelse på jobb, hvor bakken «forsvant» under bena mine når jeg gikk bortover. Jeg følte meg ør, uggen og små svimmel (føles litt ut som jeg står på en båt). Alt ble selvsagt sjekket; CT, MR av hodet, nevrologisk sjekk, hjerte osv (alt farlig med andre ord). Alt er fint, nå er det tatt MR av nakke, arm og rygg i tillegg ettersom jeg har slitt med nakken i mange år men aldri pga svimmelhet (mye muskelvondt). Jeg har gått til kiropraktor som gjorde en mini sjekk på krystallsyken, noe han mener det ikke er eller virus på balansenerven. Så her sitter jeg igjen; håpløst frustrert, sykemeldt og vet ikke helt hva jeg skal gjøre av meg eller hvorfor det fortsatt er slik. Jeg kan ha dager som er bedre enn andre og dager hvor jeg må sette sjøbein for å si det sånn. Jeg merker ingenting når jeg ligger, sover eller snur meg i sengen f eks- det hele starter først etter jeg har reist meg og begynner å bruke kroppen. Det er som en gyngende, «utenfor kroppen» opplevelse og kommer litt i bølger ila dagen. Kjøpesentre osv er grusomt, steder hvor det skjer mye eller jeg er i sosiale settinger forverrer det veldig. Jeg sliter ikke psykisk, har ikke vært igjennom noe traumer, vonde opplevelser eller liknende i forkant av dette. Det jeg syntes er meget merkelig det er at jeg har fått Sobril av legen min ifbm alle MR undersøkelsene jeg har tatt da jeg sliter litt med klaus inni de maskinene og når jeg tar en slik så forsvinner alt av ustøhet og svimmelhet men det kommer tilbake dagen etter når det er ute av kroppen. Jeg tar ikke sobril utenom MR, eller har gjort det selvom det har fjernet svimmelheten min da jeg vet konsekvensene av slike medisiner. Har noen vært borti liknende? Vet hvorfor den medisinen fjerner symptomene? Jeg er i villrede og ganske desperat etter å finne en løsning, det er helt hverdagsdrepen å gå rundt slik, i tillegg er jeg småbarnsmor så det er svært krevende å ha det slik. takk for at du leste så langt! Anonymkode: b8add...fa7 Hei! Hvor fort gikk det fra du fikk tatt CT og MR? Anonymkode: 74b6d...1c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #19 Del Skrevet 8. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei! Hvor fort gikk det fra du fikk tatt CT og MR? Anonymkode: 74b6d...1c9 CT dagen etter, MR 1,5 uke senere Anonymkode: b8add...fa7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars #20 Del Skrevet 9. mars AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har vært en del stress ja, hatt sykt barn i mange år som nå endelig har blitt friskt så det er klart jeg tenker jo på det som en årsak. Det rare er jo at når jeg stod i det så følte jeg meg ikke stresset, og jeg føler heller ikke på stress nå i hverdagen men det ligger kanskje inni der allikevel; eller så er jeg dårlig på å kjenne stress på kroppen. Jeg er dog en sensitiv person, lett for å overtenke ting og tang, dårlig samvittighet for mye etc. Stiv nakke og rygg har jeg definitivt, så jeg er helt inneforstått med at det kan stamme derfra. Det er bare så rart at det plutselig skjedde uten forvarsel når jeg i grunn hadde en god dag, og ikke hadde noe annet som plagde meg i forkant f eks. I slike tilfeller så er nok kanskje Google min verste fiende og, for man blir jo straks engstelig over alvorlige ting. Anonymkode: b8add...fa7 Det er jo gjerne når ting roer seg at stress-symptomene kommer for fullt. Man klarer å stå i det og bite tennene sammen en god stund. Det er jo gjerne derfor folk som møter veggen, inkl. meg selv, føler at det kommer helt ut av det blå. Om alle prøver og bilder er fine, ville jeg nok tenkt at stress kan være årsaken. Særlig når du forteller hva du har stått i i flere år. ❤️ Når man har vært i beredskap i lang tid og kroppen begynner å roe ned, opplever kroppen at den er i fare og sender ubehagelige signaler for å få oss til å lytte. Anonymkode: 2de87...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå