AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Noen som har spist hest her inne? Og kan si hva det smaker? Og er det rar konsistens? Anonymkode: e36cc...827
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Jeg elsket svartpølse da jeg var barn. Visste ikke at det var hest i da. Smakte digg. Hadde nok likt det i dag også, men tør ikke å spise det når jeg vet hva det er laget av... Anonymkode: bb2f6...24c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 Ja, det er mørt og godt og ganske mørkt kjøtt. Liker ikke den svarte pølsa som er nevnt over her, da. Anonymkode: 63764...f01
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Nei, ikke bevisst, tror jeg.. Svartpølse fra Gilde kan inneholde hestekjøtt. Det samme med frossenlasagne fra Findus, First Price, Coop og Rema 1000 og sikkert endel andre produkter. Så det er godt mulig at jeg har spist det - ikke at jeg kjøper ferdiglasagne. Det er visst veldig godt, sier de som spiser det. Anonymkode: bbbc8...944
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 Minner egentlig mest om en mager ytrefilet av storfe synes jeg. Veldig godt! Har brukt å kjøpe det fra Mathallen i Oslo. Anonymkode: 33a49...f92 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 Ja, fikk servert hestebiff i utlandet for noen år siden. Likte det ikke. Rar søtsmak. Anonymkode: 6b584...36e
Pawn Hearts Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 Jeg spiste hestebiff en gang som barn (jeg var vel seks eller sju). Jeg husker jeg syntes kjøttet var både godt og mørt, og moren min var henrykt – helt til faren min sa hva det var vi hadde spist.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg elsket svartpølse da jeg var barn. Visste ikke at det var hest i da. Smakte digg. Hadde nok likt det i dag også, men tør ikke å spise det når jeg vet hva det er laget av... Anonymkode: bb2f6...24c Jeg elsket også svartpølse som barn. Var alltid så stas å spise brødmat hos bestemor og bestefar, for da fikk vi alltid svartpølse. Var vel det beste pålegget jeg kunne få. Som voksen har jeg dessverre ikke spist det fordi jeg vet hva det er laget av... Anonymkode: 7b987...b06 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 Ikke som jeg vet om, men jeg har ikke noe prinsipp mot å spise det. Kunne gjerne spist både det, uvanlige kroppsdeler eller insekter. Anonymkode: 88cc8...0b4
FrankDrebin 2 1/2 Skrevet 7. mars 2024 #11 Skrevet 7. mars 2024 Ja, spiste hestebiff for ca 25 år siden. God mat.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #12 Skrevet 7. mars 2024 Det er rart at kirkens forbud mot hestekjøtt står så sterkt fortsatt. Jeg har lyst til å prøve hestekjøtt, men det er jo ikke særlig lett å få tak i. Anonymkode: 19427...f05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå