Gjest Gjest_live_* Skrevet 3. februar 2006 #1 Skrevet 3. februar 2006 hei! vi skal til sharm el sheik i midten av februar,og i den forbindelse ønsker jeg tips for barnefamilie.er det forresten noen som har bodd på savoy sierra og kan dele sine erfaringer med meg? live
tingeling Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 hei sharm er en av våre favoritter, men har aldri vært der på den tiden, kun i slutten av oktober. det kan sikkert være ganske kaldt på kveldene, så ta med noe varme klær (sist vi var der, i midten av november, var det kjølig på kveldene og jeg hadde kun én genser med meg...) tingeling
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Et tips: ikke si du er norsk! I disse Muhammed-tider....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå