Gå til innhold

Hvilke bilder tar dere vare på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig glad i å ta bilder og har derfor tatt vare på masse digitale bilder opp igjennom årene.O:) Mange av disse bildene har stor verdi for meg, men jeg ser også at det er veldig mange av bildene jeg lagrer som jeg kanskje egt ikke trenger. Hvilke bilder velger dere å ta vare på, og har dere noen gang slettet bilder dere har angret på at dere har slettet? 

Anonymkode: c6076...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en ekstern harddisk med mapper for årstider fra 2003 til i dag, men de siste årene har jeg en mappe for hver måned. Samler fra både meg og mannen. Bilder som ikke er slettet før de kommer inn på maskinen havner i en undermappe hvis jeg ikke tror de er så interessante. Billetter, skjermbilder, bilder jeg tar som hjelp underveis i et prosjekt osv legges i en mappe. Hvis jeg har tatt mange bilder av få motiver legger jeg de fleste av dem i en annen mappe. De bildene som ligger igjen i hovedmappa blir grunnlag for album som bestilles og står i bokhylla. Kanskje 40-80 sider per år. Hele familien liker å se på dem. Det hender jeg sletter en del av bildene i undermapper, for hvis jeg ikke har brukt dem på noen år, er det ikke så sannsynlig at de trengs. Jeg har aldri angret.

Etter jeg har lagt bildene et annet sted, kan de slettes fra mobil eller kamera. Jeg sparer på en del av bildene på telefonen sånn at jeg har noen bilder å bla opp i for å se hvordan ting og folk så ut før, når vi var på hvilken tur, eller hvordan været var.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...