AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #1 Skrevet 6. mars 2024 Min svigerinne prøver å tjene penger ved å danse lettkledd forran kamera. Og det er HELT greit (sånn før noen missforstår hva posten handler om). Problemet (i mine øyne) er at barna jevnlig dukker opp på videoene. Dem er somregel i samme rom når videoene spilles inn, noe som i seg selv er problematisk i mine øyne (se på at mamma står og danser og gjør seg sexy for å tjene penger på internett). Men så hender det som sagt at barna kommer gående inn i bildet, og det får ikke mora til å stoppe/la være å legge ut videoen. Ikke fullt så ille når barna bare er en «forstyrrelse» i bildet, men så hender det, slik som i går, at hun innvolverer barna i dansen. Ikke sånn som man kanskje tenker, med gøy og barnedans. Neida, hun snur seg mot barna og danser «gnikkende» mot barna. Slik ei dame ville ha danset mot en mann dersom mannen betalte henne eller hun prøvde å få mannen til å betale. Dette i så kort shorts at halve rumpa bokstavligtalt henger ut. Jeg har tidligere raportert flere av videoene hennes til både tiktok, facebook og instagram. Men får alltid tilbake at det ikke er noe galt i videoene. Sånnsett greit nok, men jeg kommer til å fortsette å rapportere og merkere videoene som sexualiserende innhold av barn likevel. Spørsmålet mitt dreier seg om hvor grensa går før andre instanser kan blandes inn. Det ligger selvfølgelig mer til historien, som at mor er enormt opptatt av vekt og deler dette fokuset offentlig, lærer barna å vise seg frem til fremmede menn på kamera m.m. Det er mye jeg synes er ugreit, og siden dette er mine nieser og nevøer, så bryr det meg. Barna hennes har også ved flere tilfeller selv stått og danset «sexy» på kamera, som hun deretter legger ut, siden dem lærer dette av mor. Men dette med å danse mot kroppen til barna er i mine øyne virkelig langt over grensa. Men så er jeg usikker, er det egentlig det? I dag deler så mange så mye på sosiale medier? Hvor går egentlig grensa før det f.eks er en barnevernsak? Jeg ser så mye som jeg føler burde vært ugreit, at jeg ikke lengre forstår hvor samfunnet mener grensene går. Kan jeg melde dette inn, eller vil det bare sette meg i ett dårlig lys? Anonymkode: 76ce0...761
Gunillapersson Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 (endret) Nei det er det ikke så absolutt ikke greit på noen områder! Hun selger seg selv over nettet til perverse menn foran barna selv om hun ikke gjør noe seksuelt men det er i samme kategori. Dette handler om barna først og fremst. Dette er ikke noe barn skal vokse opp med å se sin mor gjøre. Barn skal ikke lære at dette er greit. Dem skal lære bedre verdier dette er farligt å lære barna at er normalt. Og det at dem er rundt henne på den måten må være ulovligt! Det er som oftest menn som er opphisset som ser på og da er det ikke greit å ha barn tilstede! 🤢 Det finnes nok av pedofiler der ute.Dette er ikke noe å ta lettsindigt. Dette er alvor og denne moren er helt fra vettet! At hun tenker at dette er greit sier litt om hennes sinnstilstand.Dette må varsles til barnevern! Dette er alvorlig nok. Jeg er overrasket over at ingen her enda har sagt noe imot dette. I det minste komt med en kommentar at dette ikke er grei oppførsel. Endret 6. mars 2024 av Gunillapersson 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå