AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 I det siste har 1,5 åringen blitt veldig glad i å hilse på sin egen skygge. Vinker og sier heihei!, med entusiasme. Når det er sol så liker hun å se på skyggen sin og si heihei. Til og med når jeg henter i barnehagen står hun der foran skyggen sin, vinker og hilser. Tror hun holder på en stund. Har ikke hørt om eller sett andre barn gjøre det? Er det normalt? Anonymkode: a1087...1fb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #2 Skrevet 6. mars 2024 Nei, dette er helt unormalt og bør sjekkes opp så fort som mulig? Har du snakket med barnehagen om dette? Er det mulig for dem å henvise videre? .... Selvfølgelig kan barnet fint være opptatt av skyggen sin, det er vell noe nytt og spennende hun har oppdaget. Nå er det jo ikke noen oppskrift på hvordan barn reagerer på ting. Vet ikke hva du ønsker med dette innlegget🙄 Anonymkode: 165f6...48a 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #3 Skrevet 6. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei, dette er helt unormalt og bør sjekkes opp så fort som mulig? Har du snakket med barnehagen om dette? Er det mulig for dem å henvise videre? .... Selvfølgelig kan barnet fint være opptatt av skyggen sin, det er vell noe nytt og spennende hun har oppdaget. Nå er det jo ikke noen oppskrift på hvordan barn reagerer på ting. Vet ikke hva du ønsker med dette innlegget🙄 Anonymkode: 165f6...48a Enig! De oppdager verden. Plutselig er det noe som beveger seg som de gjør. Vinker tilbake og gjør det samme. Hermer etter dem. Så gøy! Anonymkode: e36bd...798 3 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #4 Skrevet 6. mars 2024 Hvis skyggen prøver å rømme fra henne er det verre, men da kan du prøve å sy den fast til skoene hennes. Anonymkode: 40f81...0c2 9 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #5 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvis skyggen prøver å rømme fra henne er det verre, men da kan du prøve å sy den fast til skoene hennes. 🤣 Anonymkode: 64b2d...e67 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #6 Skrevet 6. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvis skyggen prøver å rømme fra henne er det verre, men da kan du prøve å sy den fast til skoene hennes. Anonymkode: 40f81...0c2 😂😂 Super kommentar Anonymkode: 7f4e0...99d
Million Skrevet 6. mars 2024 #7 Skrevet 6. mars 2024 Jeg synes det høres ut som en ny lek hun har oppdaget. Ville ikke sett på det som unormalt. Mange barn oppdager skyggene sine og undrer seg over den naturloven en stund, før de overser den og går videre og finner andre ting å leke eller undres over. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #8 Skrevet 6. mars 2024 Hun ser skyggen sin, "leker med den" og kanskje er bevisst at det er henne (eller ikke). Og så har hun sikkert lært seg til å si "hei" tim andre mennesker. Så the good news er at hun ser at skyggen er menneskeformet! Synes hun hlres ut som en smart og nysgjerrig unge🥰 Anonymkode: c7470...eb2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #9 Skrevet 6. mars 2024 Det er jo dette som er fantastisk med å ha små barn. Alle de små gledene de finner i ting vi har glemt. Alt er en lek og en verden som må utforskes. Alle ahaopplevelsene når de oppdager noe nytt. Er jo så moro! Anonymkode: 8f430...c68 2 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #10 Skrevet 6. mars 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er jo dette som er fantastisk med å ha små barn. Alle de små gledene de finner i ting vi har glemt. Alt er en lek og en verden som må utforskes. Alle ahaopplevelsene når de oppdager noe nytt. Er jo så moro! Anonymkode: 8f430...c68 Nettopp! Også er det så mye som skal «sykeliggjøres» hele tiden. Det må være noe feil. Gang på gang i tråder, også svar hvor det må være en diagnose. Anonymkode: e36bd...798
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #11 Skrevet 6. mars 2024 Fetteren min var livredd for sin egen skygge i den alderen. Det er mye som er normalt når det kommer til barn. Anonymkode: e9e99...086
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #12 Skrevet 6. mars 2024 Så gøy! Se på det som nok en ting du får gjennoppleve gjennom barna dine♥️ Anonymkode: 37034...b5b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #14 Skrevet 6. mars 2024 Hehe, takk for alle svar! Er bare en i slekta som er synsk som sier at barnet mitt kan ha spesielle evner, derfor jeg måtte lage tråd og spørre 😅 men da vet jeg det er normalt 👍🏻 Anonymkode: a1087...1fb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #15 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): I det siste har 1,5 åringen blitt veldig glad i å hilse på sin egen skygge. Vinker og sier heihei!, med entusiasme. Når det er sol så liker hun å se på skyggen sin og si heihei. Til og med når jeg henter i barnehagen står hun der foran skyggen sin, vinker og hilser. Tror hun holder på en stund. Har ikke hørt om eller sett andre barn gjøre det? Er det normalt? Anonymkode: a1087...1fb 100% normalt for friske, nysgjerrige, trygge, oppmerksome barn. Fordi du aldri har hørt om noe, betyr det ikke at det er unormalt. Det er bare slik at ikke alle foreldre leter etter feil og unormalheter hos sine barn... Anonymkode: 6c223...b89
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #16 Skrevet 6. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Hehe, takk for alle svar! Er bare en i slekta som er synsk som sier at barnet mitt kan ha spesielle evner, derfor jeg måtte lage tråd og spørre 😅 men da vet jeg det er normalt 👍🏻 Anonymkode: a1087...1fb Atte, hæ? Anonymkode: e36bd...798 2
Rosa Gnom Skrevet 6. mars 2024 #17 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe, takk for alle svar! Er bare en i slekta som er synsk som sier at barnet mitt kan ha spesielle evner, derfor jeg måtte lage tråd og spørre 😅 men da vet jeg det er normalt 👍🏻 Anonymkode: a1087...1fb Dette er ialefall ikke normalt. 1 1 1
Stor pike Skrevet 6. mars 2024 #18 Skrevet 6. mars 2024 Min gutt hadde stirrekonkurranse i speilet. Han var litt eldre da. Men så lenge han ikke tapte, så var det greit 😂
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #19 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): I det siste har 1,5 åringen blitt veldig glad i å hilse på sin egen skygge. Vinker og sier heihei!, med entusiasme. Når det er sol så liker hun å se på skyggen sin og si heihei. Til og med når jeg henter i barnehagen står hun der foran skyggen sin, vinker og hilser. Tror hun holder på en stund. Har ikke hørt om eller sett andre barn gjøre det? Er det normalt? Anonymkode: a1087...1fb Har det helt sikkert etter sin mor,mange rare ritualer blant kvinner..... Anonymkode: 322a8...d74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå