AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Del Skrevet 5. mars 2024 Jeg bruker gjerne Instagram som inspirasjon og finner da ofte treningsprogram med f eks 5 øvelser med 10 reps og det hele skal gjentas 3 ganger. Skal jeg da kjøre 1 øvelse i 1 sett før jeg går over til neste osv, før jeg begynner på nytt sett igjen? Eller er det best å ta alle settene på 1 øvelse før jeg går over på ny øvelse? Jeg pleier å registrere dette med Garmin (uten å lage program på forhånd) og synes det ser så rotete ut i appen etterpå. Setter pris på hjelp! Anonymkode: 5738c...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 7. mars 2024 #2 Del Skrevet 7. mars 2024 Usikker på hvordan den appen henger sammen, men på generell basis kan begge deler fungere av det du skisserer. Det spørs på personlig preferanse og hvis man er på senter; om apparatene er ledige osv. Jeg parer gjerne to og to øvelser sammen i supersett, passer på at de ikke trener de samme musklene, og har 1,5 minutter pause mellom dem. Da blir det 3 minutter pause mellom sett på samme muskler, men økta blir mye kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå