Gå til innhold

Facebook og Messenger fremdeles nede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forsøkte å logge inn igjen nå etter å ha blitt logget ut idag. Får nå beskjed om at et varsel har blitt sendt til min enhet på Facebook som jeg må godkjenne, men den enheten sitter jeg med i hånda og ikke får logget inn med 😅 Trykker da på å forsøke en annen metode, og da kan det sendes varsel til WhatsApp, men jeg har jo ikke WhatsApp 😅 Så da blir det sms i kveld da for samme problem på Messenger 😅

Anonymkode: 3f633...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom meg inn på Facebook nå. Bare Messenger igjen

Anonymkode: 3f633...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt problemet hele ettermiddag. Trodde jeg var blitt hacket. Kommer fortsatt ikke inn, har rotet det til med passord siden det var glemt.

Anonymkode: 42d7c...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har hatt problemet hele ettermiddag. Trodde jeg var blitt hacket. Kommer fortsatt ikke inn, har rotet det til med passord siden det var glemt.

Anonymkode: 42d7c...a5d

Er ikke så avhengig av fb trodde jeg.. men kommuniserer ofte med mine ansatte på messengergruppe. Så føler meg veldig utilgjengelig.

Anonymkode: 42d7c...a5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

har rotet det til med passord siden det var glemt.

Samme her, står bare å "spinner".  Går tilbake til det samme hele tiden.   Funker påmobilen, men ikke på pc

Endret av bullehurk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er fremdeles ikke nede..

Jeg ble logget ut både på mobilen, nettbrett og pc og trodde også jeg hadde blitt hacket. Jeg prøvde å bytte passord flere ganger før jeg gikk inn på nettaviser og så at Meta var nede..
 

Anonymkode: 74078...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer meg enda ikke inn, verken Facebook eller messenger. Skal få en melding på sms står det men det står bare «prøv igjen om 3 min». Blir sprø.

Anonymkode: 8f197...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer meg enda ikke inn, verken Facebook eller messenger. Skal få en melding på sms står det men det står bare «prøv igjen om 3 min». Blir sprø.

Anonymkode: 8f197...cd7

Mange som har mistet alt på kontoene sine. Hos meg er det helt tomt. Alle venner, grupper, bilder osv er slettet...

Anonymkode: d7c22...317

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mange som har mistet alt på kontoene sine. Hos meg er det helt tomt. Alle venner, grupper, bilder osv er slettet...

Anonymkode: d7c22...317

Shit😨 jeg kommer fortsatt ikke inn.

Anonymkode: 42d7c...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Shit😨 jeg kommer fortsatt ikke inn.

Anonymkode: 42d7c...a5d

Hva står det hos deg? Jeg får ikke tilsendt den koden, står bare at de ikke kan sende kode nå, prøv igjen om 3 min 

Anonymkode: 8f197...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe problem her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva står det hos deg? Jeg får ikke tilsendt den koden, står bare at de ikke kan sende kode nå, prøv igjen om 3 min 

Anonymkode: 8f197...cd7

Samme her.

Anonymkode: 42d7c...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg sender de kode, jeg logget meg inn på pc. Men har saumfart alt og finner ingen kode😄😂

Anonymkode: ad080...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad for at jeg ikke ba om nytt passord i går da de påsto at det gamle var feil plutselig 😱 facebook har jo ingen kundeservice å snakke om heller, og de såkalte hjelpesidene gir stort sett bare feil og utdaterte svar. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett etter løsninger på problemer der, og de viser til menyer som ikke finnes osv. Et stort problem at det stadig "oppdateres" på ulike tidspunkt sånn at folk sitter med versjoner som ser helt ulike ut. 

Anonymkode: b0c2e...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet ned whatsapp på nytt( slettet av meg for flere år siden)  og mottok koder der, den på FB virker den tilsynelatende ikke, men plutselig var appen i orden igjen. 

Nå virker både messenger og FB.

(Hva som skjedde med totrinns- verifiseringen jeg hadde lagt inn med varsel på sms vet jeg ikke)

Anonymkode: ae22c...466

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problem her også. Så mye for "ekstra sikkerhet", med 2fa, når det blir så sikkert at man ikke får logget inn seg selv en gang. Håpløst🙈

Anonymkode: 79741...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gå på messenger, lag ny konto med samme mobilnr du brukte i din originale fb/messenger. To-trinnsverifisering blir da overkjørt på den originale kontoen, og du vil motta sms som vanlig. Logg inn på den nye, logg så inn på den gamle via "bytt konto". Etter det kan du logge inn på din vanlige fb, husk å sikre i ettertid at du fortsatt har nr knyttet til din vanlige fb/messenger og evt slå på igjen to-trinnsverifisering.

Anonymkode: 79741...3b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er endelig inne! Prøvde ca 17 å be om ny kode og der kom den endelig.0

Anonymkode: 8f197...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...