Gå til innhold

Tacobuffet i bryllup

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er invitert I bryllup i sommer, og står det skal være tacobuffet. Greit nok det, men hva er typisk taco mat i en sånn setting? 

Jeg er ikke veldig glad i taco. Noen med erfaring når det serveres taco i et bryllup?

Anonymkode: a883c...a49

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo håpe at det blir ekte meksikansk taco. Det er jo fantastisk godt. Men blir det norsk, blir der vel skikkelig nedtur, det ligner jo ikke på meksikansk en gang.

Anonymkode: 1329f...52c

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det hørtes fint ut! Og så heldig med bryllupsinvitasjon. 😍 Jeg er ikke sikker, men vil tro "vanlig norsk fredagstacobuffet" med kanskje litt ekstra? Eller så har de gjort det mer meksikansk. Hvem som vet. Men noe av det liker du vel, og så er vel det å feire brudeparet det viktigeste. Sikkert gode kaker også. 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er kjip, norsk fredagstaco....

Men taco kam være mye. Langtidskokt og mørt kjøtt, grillet kjøtt, mer autentiske smaker. 

Anonymkode: 1c731...bad

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, men du klarer vel å spise litt uansett hva som serveres.. 

Anonymkode: a290d...f62

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vet om noen som hadde det for noen år siden, og de hadde egen hobbykokk som var der. Masse tilbehør og gode proteiner av det jeg så av bildene 😋 Lov å håpe på det samme.
Har vært invitert til tacobuffet i rund dag og det var litt nedtur. Litt kjip fredagstaco, men festen var likevel fantastisk da 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...