AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #1 Skrevet 5. mars 2024 Hva skjer på ultralydkontroll i uke 7 ? Anonymkode: efbc5...498
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #2 Skrevet 5. mars 2024 Se etter hjerteslag, måle størrelse på fosteret og se at graviditeten er på riktig sted. Anonymkode: f60e5...26b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #3 Skrevet 5. mars 2024 Kan være greit å være forberedt på at det er innvendig ultralyd så tidlig, dvs med ultralydstav i skjeden. Anonymkode: d4d9b...d64
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #4 Skrevet 5. mars 2024 Som oftest innvendig UL, ser etter hjerteslag, plassering av foster, antall foster og måler størrelse. Sjekker gjerne plassering av plommesekken også. Anonymkode: 3acf4...35c
IkkeStudentLenger Skrevet 7. mars 2024 #5 Skrevet 7. mars 2024 Har du bestilt ultralyd? Eller tenker du på standard første kontroll på helsestasjon? For det er ikke standard med ultralyd i uke 7 med mindre du har bestilt privat.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #6 Skrevet 7. mars 2024 IkkeStudentLenger skrev (1 time siden): Har du bestilt ultralyd? Eller tenker du på standard første kontroll på helsestasjon? For det er ikke standard med ultralyd i uke 7 med mindre du har bestilt privat. Jeg har vært gjennom Ivf. Da pleier man å ha tidlig ultralyd.ts Anonymkode: efbc5...498 1
IkkeStudentLenger Skrevet 7. mars 2024 #7 Skrevet 7. mars 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært gjennom Ivf. Da pleier man å ha tidlig ultralyd.ts Anonymkode: efbc5...498 Skjønner. Spurte fordi jeg ser folk spør om ultralyd fordi de tror det er noe de skal igjennom på standard helsestasjon kontroller, så var greit å avklare om det faktisk var ultralyd du skulle på Da skal de vel ta innvendig ultralyd tenker jeg, finne antall foster og sjekke størrelse og at hjertet slår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå