AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #21 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en skilt mann i 50 åra som ikke er interessert i å trene. Jeg er ikke spes overvektig. Trives innendørs om vinteren og ute å gå turer om sommeren osv. Tenker at en dame som har samme innstilling ville kanskje passer fint, da mange av helsefreakene ser ned på slike som oss og kaller oss "sofagriser". Ser jo hva de skriver på Tinder. Jeg kan tilby mye, kjærlighet, gode intellektuelle samtaler, kvalitetstid sammen, gå på utstillinger, konserter osv. En 30 min gåtur hver dag synes jeg bare er bra. Men en treningspartner er jeg ikke. Men det virker jo som alle damer under 50 år trener minst 5 ganger i uka og bestiger fjelltopper hver mnd. Finnes det ingen for meg da? Er det ingen som vil ha en mann med relativt lavt aktivitetsnivå og som ikke spruter av energi? Eller som klarer å trene alene og ikke trenger å ha dette til felles? Jeg har ingenting imot at partneren min trener, sålenge jeg ikke blir presset til å delta, og personen ikke sett ned på meg og mener at jeg er "lat" Tinder er full av damer med bilder av seg selv som driver med fjellklatring, løping, kajakk, treningsstudio osv Anonymkode: 2ae1c...ca4 Jeg ville ha valgt deg any day fremfor en av disse middeladrende mennene med helseangst og alderspanikk som trener med døden i hælene syv dager i uken. Anonymkode: 02501...714 5 2
miss summers Skrevet 5. mars 2024 #22 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Jeg er en lat dame, så vi finnes. Er på din alder da og kan gå turer av og til. Men trener ikke og drar aldri på fjelltur. Ikke så opptatt av sånt, liker bedre å kose meg hjemme. Kan gå ut og spise, kino, teater osv. Gjerne reise til et varmt sted. Er makelig anlagt. Blir så lei av alle de treningsbitchene som er overalt. Ser etter en mer rolig og normal mann som ikke er så aktiv, men kan være med og gå helt vanlig tur en gang i blant. Anonymkode: 5709a...b0c Treningsbitch? 😂 4
Pingvinen Skrevet 5. mars 2024 #23 Skrevet 5. mars 2024 For meg hadde det vært viktig at en evt partner var aktiv. Jeg er overvektig, men også aktiv. Det å være på tur i skog, mark og fjell er min lidenskap. Også glad i trening. Men jeg er 100% sikker at det er mange damer som passer for deg.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #24 Skrevet 5. mars 2024 Jeg tenker at på din egen alder og opp finner du flere sofagriser enn om du sikter deg inn på yngre. Anonymkode: ce8f8...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #25 Skrevet 5. mars 2024 Jeg ønsker meg en mann som tar vare på helsa si, derfor ønsker jeg meg ikke en sofagris. Knær, rygg og skuldre må aktiviseres for å vedlikeholdes og være smertefri. Og ikke minst har utholdenhet og styrke mye å si for sex! Både jeg og kjæresten trener, vi trener alltid hver for oss, vi er medlemmer på ulike sentrer. Han hater jogging, jeg jogger mye på sommer. Vi kjører slalom sammen på vinter. Ingen av oss er helsefreaks, selv om vi liker trene. Anonymkode: 75654...12a
Gjest WhisperingWind Skrevet 5. mars 2024 #26 Skrevet 5. mars 2024 Jeg er ingen helsefreak, men trener 4-5 ganger i uka med hjemmetrening. For meg er det viktig med en sterk og sunn kropp, spesielt nå som jeg er i 40 årene.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #27 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en lat dame, så vi finnes. Er på din alder da og kan gå turer av og til. Men trener ikke og drar aldri på fjelltur. Ikke så opptatt av sånt, liker bedre å kose meg hjemme. Kan gå ut og spise, kino, teater osv. Gjerne reise til et varmt sted. Er makelig anlagt. Blir så lei av alle de treningsbitchene som er overalt. Ser etter en mer rolig og normal mann som ikke er så aktiv, men kan være med og gå helt vanlig tur en gang i blant. Anonymkode: 5709a...b0c dette er attituden til de som sitter i sofaen og ikke kan bli med på ting fordi de ikke har nok energi. livet er for kort til å bli kalt bitch fordi du bryr deg om helsa di og ønsker det samme av en partner..... Anonymkode: 79332...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #28 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er 39, ikke spesielt krenka nei. Synes bare det er så teit at menn alltid må se etter yngre damer. Anonymkode: 5ef29...a16 Regner med det er like teit at kvinner vil ha menn som er høyere enn de også da? TS jeg anbefaler å lete andre plasser enn Tinder, Tinder er veldig overfladisk og da er jo trening ganske sentralt. Anonymkode: 6be82...461 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2024 #29 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Regner med det er like teit at kvinner vil ha menn som er høyere enn de også da? TS jeg anbefaler å lete andre plasser enn Tinder, Tinder er veldig overfladisk og da er jo trening ganske sentralt. Anonymkode: 6be82...461 Nei det er det ikke. Å være med noen som er kortere enn deg er ikke en like høy pris å betale som å leve med noen som er mye eldre enn deg. Å menn er generelt høyere enn kvinner, menn er ikke generelt eldre enn kvinner. Anonymkode: ab9ab...c54 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #30 Skrevet 6. mars 2024 Jeg er i kvinne i 40-årene som er sammen med en mann på 50. Men, han trener hver dag! Han har finere kropp enn mange 20-åringer, og han har høy inntekt, dobbelt så mye som meg. I tillegg er han empatisk, glad i dyr, og har en sylskarp, sarkastisk humor. Du kan ikke forvente en yngre dame hvis du ikke holder deg i form. Menn har jo allerede kortere forventet levetid, jeg vil jo i det minste at mannen skal forsøke å ta vare på helsen slik at jeg får være sammen med ham lengst mulig. Kanskje du heller burde se etter damer som er eldre enn deg, ts? 60-åringer jeg kjenner er mer bedagelig anlagt. Anonymkode: c3274...152 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #31 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er en skilt mann i 50 åra som ikke er interessert i å trene. Jeg er ikke spes overvektig. Trives innendørs om vinteren og ute å gå turer om sommeren osv. Tenker at en dame som har samme innstilling ville kanskje passer fint, da mange av helsefreakene ser ned på slike som oss og kaller oss "sofagriser". Ser jo hva de skriver på Tinder. Jeg kan tilby mye, kjærlighet, gode intellektuelle samtaler, kvalitetstid sammen, gå på utstillinger, konserter osv. En 30 min gåtur hver dag synes jeg bare er bra. Men en treningspartner er jeg ikke. Men det virker jo som alle damer under 50 år trener minst 5 ganger i uka og bestiger fjelltopper hver mnd. Finnes det ingen for meg da? Er det ingen som vil ha en mann med relativt lavt aktivitetsnivå og som ikke spruter av energi? Eller som klarer å trene alene og ikke trenger å ha dette til felles? Jeg har ingenting imot at partneren min trener, sålenge jeg ikke blir presset til å delta, og personen ikke sett ned på meg og mener at jeg er "lat" Tinder er full av damer med bilder av seg selv som driver med fjellklatring, løping, kajakk, treningsstudio osv Anonymkode: 2ae1c...ca4 Hadde damer vært så aktive som de påstår på tinder, så ville det vært laaang kø opp alle mulige fjelltopper i Norge. Så det er greit å huske at dette er sånn de ønsker å fremstå, ikke at de nødvendigvis er sånn Anonymkode: 6554e...725 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #32 Skrevet 6. mars 2024 Jeg tror vi skal ta det med en klype salt hvordan folk velger å selge seg inn på datingsider… men ja, jeg som kvinne på snart 50 har selv bilder fra mitt liv som er reelle med fjell, strand og smil. Men det betyr ikke at jeg er en helsefreak som ikke vil ha en avslappet mann, for det vil jeg gjerne ha. Det er noe med den balansen mellom aktiv og lat da😅 Ellers vil jeg også si at jeg for min del ser meg lei på mannfolk i seilbåter på Tinder, men jeg går ut fra at de har et liv også utenom roret på skuta si 😂 Anonymkode: 71ab5...65d
miss summers Skrevet 6. mars 2024 #33 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg tror vi skal ta det med en klype salt hvordan folk velger å selge seg inn på datingsider… men ja, jeg som kvinne på snart 50 har selv bilder fra mitt liv som er reelle med fjell, strand og smil. Men det betyr ikke at jeg er en helsefreak som ikke vil ha en avslappet mann, for det vil jeg gjerne ha. Det er noe med den balansen mellom aktiv og lat da😅 Ellers vil jeg også si at jeg for min del ser meg lei på mannfolk i seilbåter på Tinder, men jeg går ut fra at de har et liv også utenom roret på skuta si 😂 Anonymkode: 71ab5...65d Jeg er mest lei av de som har ett bilde av seg selv, og så 9 landskapsbilder. Og de som har flere bilder av seg selv ser ulike ut på hvert bilde. Ser ut som ulike personer. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #34 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jeg er 39, ikke spesielt krenka nei. Synes bare det er så teit at menn alltid må se etter yngre damer. Anonymkode: 5ef29...a16 Enig, greit nok hvis det skjer naturlig, men når man bevisst går etter en viss alder... 🙃 dessuten så lever kvinner generelt lenger enn menn slik at menn bør finne seg en eldre dame. Kanskje en i 60 årene kan passe til TS? 😅 Anonymkode: 79ba2...e57 5
Yesgirl Skrevet 6. mars 2024 #35 Skrevet 6. mars 2024 Kvinne 52 her! Elsker fjellturer, men bare på sommerhalvåret. Absolutt ingen treningsberte, men så er eg heller ikke under 50. Og for de som sier at dersom alle damene på Tinder som hevder de går på fjelltur, faktisk gjorde det, ville det vært kø. Velkommen etter, her møter man mange av begge kjønn, i alle aldre på tur, selv turer over 500 høydemeter som skal forseres. 🤩
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #36 Skrevet 6. mars 2024 Mitt inntrykk er at 40-åringer på sjekkeapper gjerne er relativt nyskilt og skal gjøre opp for 10-15 år på sofaen med å bli treningsfrelst i et år eller tre. Alle mine litt lubne venninner som har blitt skilt de siste 5 årene (vi er ca 35-45 år) har begynt med lange skiturer, toppturer, overnatting i hengekøye og fjellkoier og sånt - og stort sett gått ned en god del i vekt også. (Og så finner de ut at de trives best uten en mann... men det er en annen historie.) Anonymkode: 2919f...10b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #37 Skrevet 6. mars 2024 Globalt sett er jo kvinner de mest inaktive individene på kloden. Er vel ikke uten grunn at dem topper Diabetes 2.skalaen. Anonymkode: d3d3a...445
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #38 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 5.3.2024 den 16.34): Hvorfor må du ha en dame under 50 om du er i 50-åra? Anonymkode: 5ef29...a16 Ikke Ts. Blir 50 i sommer,men digget eldre jenter enn meg selv siden jeg var 10-12 år gammel . Lykkelig gift med ei 5+. I 18.år nå😀 Anonymkode: d3d3a...445
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #39 Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kanskje du heller burde se etter damer som er eldre enn deg, ts? 60-åringer jeg kjenner er mer bedagelig anlagt. Anonymkode: c3274...152 Vet ikke helt det heller altså, jeg er rundt 60, og nesten alle kolleger/venninner på min alder trener…. Anonymkode: 2624d...512 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå