Gå til innhold

Facebook nede?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, Caelyn said:

Dette står når jeg prøver å logge meg inn:

Facebook er for øyeblikket nede på grunn av nødvendig vedlikehold, men vi er tilbake om noen få minutter. I mellomtiden kan du lese mer om hvorfor du ser denne meldingen. Takk for at du er tålmodig og venter mens vi forbedrer nettstedet.

Får ikke opp noe av det du skriver på den linken. Synes de kunne lagt en generell feilmelding så folk ikke fortsatte med innloggingsforsøk.

Anonymkode: 16bd1...d48

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver å huske hva jeg brukte i gamle dager. Gmail chat, men den finner jeg ikke lenger? Skype har jeg avinnstallert. ICQ? Åpne igjen Nettby? Eller må man begynne å innkalle vennene sine til møter på teams og zoom?

Anonymkode: 16bd1...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Bruker folk fortsatt Messenger i 2024..? Det må være måneder og år siden sist jeg fikk en melding der…

Anonymkode: afe49...8ff

Hva er alternativet da? Har prøvd å få folk over på andre tjenester, men det virker ganske håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer inn, men har mistet alt innhold. Ingen venner, ingen grupper. 

Ingenting... 😫

Anonymkode: f358b...d34

Slapp av... Det kommer nok tilbake når Meta har klart å få opp alt av servere og tjenester som normalt.

PUST, gå ut og nyt de siste solstrålene for dagen, lag middag, se på TV...... Les en bok ellerno!!!

Anonymkode: dc062...f67

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøver å huske hva jeg brukte i gamle dager. Gmail chat, men den finner jeg ikke lenger? Skype har jeg avinnstallert. ICQ? Åpne igjen Nettby? Eller må man begynne å innkalle vennene sine til møter på teams og zoom?

Anonymkode: 16bd1...d48

whatsapp

Anonymkode: c7dac...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hele verden?? Jeg er lettet men samtidig bekymret. Det er mye sensitiv informasjon også på hver facebook konto...

Anonymkode: 64018...855

De har jo tidligere sagt at det er mulig hele facebook kan bli hacket eller lagt ned. Håper ikke det har skjedd nå. Ganske avhengig av Facebook 

Anonymkode: cdd1a...db0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer til å miste kontoene mine. Jeg selger ting og venter en kunde. Meta kan dra til helvete

Anonymkode: 04788...a52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvd å skifte passord, men det går ikke.  Får vel bare avvente.

Anonymkode: ddbc5...a21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn. 

Blir nok å ikke snoke på folk med det første, i tilfelle facebook har fucket til noe 😂

Anonymkode: b75ad...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Bruker folk fortsatt Messenger i 2024..? Det må være måneder og år siden sist jeg fikk en melding der…

Anonymkode: afe49...8ff

Ingen har vel venner i 2024, så hvorfor skulle du fått meldinger...

Anonymkode: f358b...d34

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okapi skrev (21 minutter siden):

Hva er alternativet da? Har prøvd å få folk over på andre tjenester, men det virker ganske håpløst.

Hva er vitsen med å prøve å få folk over til en annen tjeneste? Man gjør jo det samme uansett hvilken tjeneste man bruker 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De har jo tidligere sagt at det er mulig hele facebook kan bli hacket eller lagt ned. Håper ikke det har skjedd nå. Ganske avhengig av Facebook 

Anonymkode: cdd1a...db0

Hva trenger du Facebook til?

Anonymkode: f358b...d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva trenger du Facebook til?

Anonymkode: f358b...d34

Følge med på oppdatering fra livet til bekjente. Holde kontakten med familie. Messenger for å prate med familien

Anonymkode: b75ad...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ingen har vel venner i 2024, så hvorfor skulle du fått meldinger...

Anonymkode: f358b...d34

Man har slekt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som ikke får tilgang til Messenger? Min Facebook funker må men når jeg åpner Messenger er skjermen helt svart .. 😳

Anonymkode: 5a049...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Følge med på oppdatering fra livet til bekjente. Holde kontakten med familie. Messenger for å prate med familien

Anonymkode: b75ad...6e6

Ja himmel, i 2000 kunne det jo gå ukesvis før vi visste hva tante Randi hadde til middag eller hva hun mente om Kursk-forliset. Rart vi overlevde egentlig. 

Anonymkode: a2dec...26a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja himmel, i 2000 kunne det jo gå ukesvis før vi visste hva tante Randi hadde til middag eller hva hun mente om Kursk-forliset. Rart vi overlevde egentlig. 

Anonymkode: a2dec...26a

Har ikke sett et eneste middagsmåltid i feeden min. Så du burde kanskje fjerne Randi som venn da om du har en slik person. 

eneste jeg får opp er fødsler, graviditet-, bryllup og dødsannonseringer. 

Anonymkode: b75ad...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja himmel, i 2000 kunne det jo gå ukesvis før vi visste hva tante Randi hadde til middag eller hva hun mente om Kursk-forliset. Rart vi overlevde egentlig. 

Anonymkode: a2dec...26a

Men i alle dager. Kan du ikke bare la de som syns dette var en krise få synes akkurat det? At du orker å gå inn her, lese alt her og bruke energi på å svare i tillegg. Imponerende egentlig. 

Anonymkode: af3b5...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook er nede, så blei nødt til å snakke med kjerringa, for å få tiden til å gå. 
 

viser seg at hun er ganske hyggelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...