Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, er nede hos meg også. Fikk litt småpanikk og endret passord, da jeg trodde jeg var hacket 😅

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å opprette en tråd med samme spørsmål! Trodde kanskje jeg hadde blitt hacket. Fint det virker å være noe annet. :)

Anonymkode: be9a2...0a8

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kom ikke inn . Husket ikke passordet mitt måtte få tilsendt, men det gikk ikke. Står siden ikke er tilgjengelig. 

Anonymkode: cdd1a...db0

Min sier nå at passordet er feil, noe det ikke er. Får vente og se litt, vil ikke risikere å skrive "feil" passord så mange ganger at jeg blir utestengt for godt. 

Anonymkode: 16bd1...d48

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kommer inn, men har mistet alt innhold. Ingen venner, ingen grupper. 

Ingenting... 😫

Anonymkode: f358b...d34

OI!!!! Jeg prøvde å google men kom ikke opp noe. Så fant jeg ut at man ikke kunne ringe til Meta/Facebook! Jeg trodde oppriktig jeg var blitt hacket. Har også 3 emailer så var usikker på hvilken av dem som var knyttet mot facebook så jeg har byttet og byttet passord. Hva om dette skjer med ALLE?? POKKER MEG TA

Anonymkode: 64018...855

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min sier nå at passordet er feil, noe det ikke er. Får vente og se litt, vil ikke risikere å skrive "feil" passord så mange ganger at jeg blir utestengt for godt. 

Det er det jeg er redd for nå... og sikkert mange andre....

Skrevet

Puuh, det var en lettelse! Jeg fikk spørsmål om jeg kunne hjelpe en som mistet kontoen sin for noen dager siden, en kjent person og det er mistanke om at noen har tatt over kontoen, i det jeg gikk inn på hans side ble jeg kastet ut av FB.

Skrevet

Takk og lov for at vi har kvinneguiden 🤗

Håper Putlern holder seg unna her 

• Liker 3
Skrevet
Bacteria skrev (Akkurat nå):

Takk og lov for at vi har kvinneguiden 🤗

Håper Putlern holder seg unna her 

Putlern?

Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Putlern?

Putin 

Skrevet

Dette står når jeg prøver å logge meg inn:

Facebook er for øyeblikket nede på grunn av nødvendig vedlikehold, men vi er tilbake om noen få minutter. I mellomtiden kan du lese mer om hvorfor du ser denne meldingen. Takk for at du er tålmodig og venter mens vi forbedrer nettstedet.

AnonymBruker
Skrevet

Dette gjelder nå hele verden så det tar vel litt tid for de og finne ut hva som har skjedd. Kan jo lese en bok mens en venter :fnise:

Anonymkode: 3ada6...2a7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Caelyn skrev (Akkurat nå):

Dette står når jeg prøver å logge meg inn:

Facebook er for øyeblikket nede på grunn av nødvendig vedlikehold, men vi er tilbake om noen få minutter. I mellomtiden kan du lese mer om hvorfor du ser denne meldingen. Takk for at du er tålmodig og venter mens vi forbedrer nettstedet.

Hmm.

Jeg prøvde å endre passordet mitt (trodde jeg var hacket), men fikk hver gang beskjeden: Det har oppstått en uventet feil.

Anonymkode: be9a2...0a8

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fy flate så godt å rolig det er uten messengermas! Er ikke mange dager siden jeg vurderte å slette hele Fb og messenger så dette kommer som bestiltt :)

Anonymkode: 189d5...cb9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker folk fortsatt Messenger i 2024..? Det må være måneder og år siden sist jeg fikk en melding der…

Anonymkode: afe49...8ff

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fy flate så godt å rolig det er uten messengermas! Er ikke mange dager siden jeg vurderte å slette hele Fb og messenger så dette kommer som bestiltt :)

Anonymkode: 189d5...cb9

Med ekstra ananas?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bruker folk fortsatt Messenger i 2024..? Det må være måneder og år siden sist jeg fikk en melding der…

Anonymkode: afe49...8ff

Ja ellers hadde ikke denne tråden eksistert 😆

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Samme her, prøvde å skifte passord flere ganger. Kom fortsatt ikke inn.

Anonymkode: e4afa...c47

Skrevet

I stedet for og prøve og skifte passord hele tiden, sjekk i avisene for de oppdaterer fortløpende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette gjelder nå hele verden så det tar vel litt tid for de og finne ut hva som har skjedd. Kan jo lese en bok mens en venter :fnise:

Anonymkode: 3ada6...2a7

Hele verden?? Jeg er lettet men samtidig bekymret. Det er mye sensitiv informasjon også på hver facebook konto...

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Flere som ble logget ut av Facebook og ikke kommer inn igjen? Ser mange skriver det samme på downdetector. Det har generelt vært mye tull i dag med meldinger som forsvinner osv. Hatt chater gående og plutselig står bare mine egne meldinger igjen så det ser ut som jeg har snakket med meg selv.

Glad du opprettet tråden her, for jeg skulle akkurat til å spørre om det samme. Bare tull hos meg på Facebook i dag, på messenger også.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...