AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Vanskelig å forklare dette. For en del uker siden begynte maskinen å lage denne lyden. Jeg klarer ikke å finne ut nøyaktig når det skjer, for det varierer fra gang til gang. Samme lyd når det er lite eller mye i maskinen. Ved et par anledninger har ikke lyden vært der. Det kan virke som om lyden kommer når det pumpes inn/ut vann, men jeg er ikke sikker. Legger ved video (ha på høy lyd). Noen som har hatt slik lyd på sin vaskemaskin før? Hva kan det være for noe? Hva gjør man egentlig når vaskemaskinen lager slike lyder, hvem kontakter jeg? Jeg kommer ikke til på baksiden av maskinen da den står i et trangt "innhuk". To voksne karer slet veldig med å få den på plass, for å si det sånn. https://www.veed.io/view/69a44b21-6a5c-4562-88c5-afb116450379?panel=share Anonymkode: f1dcc...a90
ThereGoesBob Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Hvordan kan du forvente at folk her skal opprette konto hos veed bare for å se den lile videosnutten din?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 ThereGoesBob skrev (Akkurat nå): Hvordan kan du forvente at folk her skal opprette konto hos veed bare for å se den lile videosnutten din? Jeg visste ikke at man må ha konto der for å se snutten. Skal se om jeg finner en annen løsning. Anonymkode: f1dcc...a90
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 ThereGoesBob skrev (2 minutter siden): Hvordan kan du forvente at folk her skal opprette konto hos veed bare for å se den lile videosnutten din? https://streamable.com/3xlmbj Her! Anonymkode: f1dcc...a90
ThereGoesBob Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 (endret) Hva er det som er inne til vask? Høres egentlig ganske normalt ut det der. Noen glidelåsdeler i metall f.eks som slår mot innsiden av trommelen. Endret 4. mars 2024 av ThereGoesBob
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 ThereGoesBob skrev (Akkurat nå): Hva er det som er inne til vask? Vanlige klær. Det du hører slår tror jeg bare er snorene på en hettegenser. Jeg passer alltid på å ikke fylle vaskemaskinen for mye. Anonymkode: f1dcc...a90
ThereGoesBob Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vanlige klær. Det du hører slår tror jeg bare er snorene på en hettegenser. Jeg passer alltid på å ikke fylle vaskemaskinen for mye. Anonymkode: f1dcc...a90 Er det ikke den lyden du lurte på hva var da?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 ThereGoesBob skrev (5 minutter siden): Er det ikke den lyden du lurte på hva var da? Jeg vet ikke om det kanskje er vanskelig å høre, men den durelyden i videoen skal ikke være der. Den har ikke brukt å være der, det er i utgangspunktet en veldig stillegående vaskemaskin. Anonymkode: f1dcc...a90
Hanne67 Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg vet ikke om det kanskje er vanskelig å høre, men den durelyden i videoen skal ikke være der. Den har ikke brukt å være der, det er i utgangspunktet en veldig stillegående vaskemaskin. Anonymkode: f1dcc...a90 Skjønner du reagerer når lyden ikke pleier å være der, men det slik det låter når vaskemaskinen min tømmer seg for vann. Det er pumpa som lager slik lyd, men én mulighet kan jo være å sjekke filteret. Kanskje noe ha satt seg der så det blir ekstra tungt å få pumpet ut? Evt. utslitt pumpe? Endret 4. mars 2024 av Hanne67
newman01 Skrevet 5. mars 2024 #11 Skrevet 5. mars 2024 Åpne luken nederst på forsiden av maskinen og skru opp proppen. Det er antagelig noe rart som ligger i filter eller pumpe. Husk å sette en langpanne eller noe sånt foran, for det kommer en liter vann ut når proppen skrus opp. Blir en del å tørke opp om du ikke har noe foran der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå