Gå til innhold

Hva er deres seksuelle "dealbreakere"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Sander33 skrev (1 minutt siden):

Det jeg ville si var at hennes utseende ikke hadde noe som helst å si for nytelsen. 

At du klarer å dra den, til å forklare at det jeg sa, er samme grunnen til at du ikke ligger, det stemmer ikke.  

Nei, fordi hun ikke var veldig digg eller veldig pen. Det er ikke særlig heldig å si. Det betyr at om hun i tillegg hadde vært pen og deilig, så hadde du nok giftet deg med henne for lengst? 

Anonymkode: d8415...d4c

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker er ei som ikke kan variere. 

For selv om jeg liker vanilje halve tiden, så er jeg helt avhengig av noe råere og røffere sex med jevne mellomrom.

Anonymkode: e9e25...40b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei, fordi hun ikke var veldig digg eller veldig pen. Det er ikke særlig heldig å si. Det betyr at om hun i tillegg hadde vært pen og deilig, så hadde du nok giftet deg med henne for lengst? 

Du kan være en god person selv om du ikke er digg og deilig. 

Nei, gifte seg med henne: nei hun var altfor mye alkoholfiksert. Dealbreaker. 

Kunne godt giftet meg med en mindre pen dame, som klarte noe som ingen andre klarer. 

En «mindre pen» ekte godjente slår en utseendemessig pen dame.  

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Sander33 skrev (2 minutter siden):

Du kan være en god person selv om du ikke er digg og deilig. 

Nei, gifte seg med henne: nei hun var altfor mye alkoholfiksert. Dealbreaker. 

Kunne godt giftet meg med en mindre pen dame, som klarte noe som ingen andre klarer. 

En «mindre pen» ekte godjente slår en utseendemessig pen dame.  

Vel vel, jeg hadde rett i mine antagelser, takk for oppklaringen. ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Litt nysgjerrig.

Hvis mannen din sa at han var litt nysgjerrig på analt, Uansett om det er få eller gi. Ville du da dømt han? Eller ville du akseptert at han har de fantasiene? 

Anonymkode: 7740d...550

Hadde akseptert det, men på ingen måte blitt med på det. Og min tenning på han hadde dalt. Jeg var sammen med en mann i over 25 år som var veldig tydelig på at det ikke var noe for han. Etter skilsmissen fant jeg fort ut at det var noe jeg måtte spørre om veldig tidlig. Jeg mister umiddelbart lysta på en mann hvis han ymter om noe analt. Sånn er det bare

AnonymBruker
Skrevet

At hun ikke får orgasme annet enn med seg selv, eller aldri har fått orgasme i hele tatt. 

At hun ikke har noe eget sexliv, med egne fantasier, våte drømmer, ønsker osv.. (hint: responsiv sexlyst) 

At hun ikke klarer å kommunisere om sine sexfantasier fordi : x, y og z..

At hun tidligere har opplevd x, y og z - som gjør at man aldri vet om traume blir en del av den dagen/kvelden

At alt skal basere seg på å tilfredsstille og glede henne, og at hun ikke gir noe tilbake

At du som mann er programforpliktet til å ta alt initiativ

At hun er negativ til å ha et sexliv utover misjonær under dyna og snakker ned de som har litt andre interesser og lyster. 

Lista er lang i grunn.

De to tingene som jeg snur ryggen til med en gang er de kvinner som ikke har eget sexliv med egne sexfantasier og som kun blir seksuelt opphisset når mannen tar initiativet.. Hvis de to egenskapene kommer tydelig frem da er det heller ingenting annet som fungerer.. 

Anonymkode: 38f89...d63

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Slikking og anal er no go for meg, så damer som må ha det er ikke aktuelle. Jeg liker heller ikke voldsom sexfiksering, og frenetisk utprøving av allskens perversiteter. Sex skal være naurlig, uanstrengt og kjærlig; ikke en sirkusforestilling.

Anonymkode: 7ac8e...6ff

Signerer denne. Jeg gir heller ikke bj's. Det har jeg sluttet med da jeg er redd for kreft i munn og svelg.

Anonymkode: 5515a...e28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

At hun ikke får orgasme annet enn med seg selv, eller aldri har fått orgasme i hele tatt. 

At hun ikke har noe eget sexliv, med egne fantasier, våte drømmer, ønsker osv.. (hint: responsiv sexlyst) 

At hun ikke klarer å kommunisere om sine sexfantasier fordi : x, y og z..

At hun tidligere har opplevd x, y og z - som gjør at man aldri vet om traume blir en del av den dagen/kvelden

At alt skal basere seg på å tilfredsstille og glede henne, og at hun ikke gir noe tilbake

At du som mann er programforpliktet til å ta alt initiativ

At hun er negativ til å ha et sexliv utover misjonær under dyna og snakker ned de som har litt andre interesser og lyster. 

Lista er lang i grunn.

De to tingene som jeg snur ryggen til med en gang er de kvinner som ikke har eget sexliv med egne sexfantasier og som kun blir seksuelt opphisset når mannen tar initiativet.. Hvis de to egenskapene kommer tydelig frem da er det heller ingenting annet som fungerer.. 

Anonymkode: 38f89...d63

Spør og graver du mye i partners sexfantasier og onanering? For meg virker det litt ekstremt å måtte overbevise partner om at jeg kan være kåt på egenhånd når han ikke er tilstede. Hvis han har et fint sexliv med meg så ser jeg heller ikke behovet for at han skal behøve rapport om at jeg er seksuelt aktiv med meg selv🤔

Anonymkode: 5515a...e28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ser flere her har nevnt avføring som dealbreaker...  Jeg trodde slike interesser var så sjelden at slike folk kunne telles på en hånd. Er dette virkelig noe som er så vanlig at det må nevnes som en dealbreaker? 

Anonymkode: be613...c29

Det er nok mest en måte å signalisere at man i praksis ikke har noen grenser. Omtrent som å si at dealbrakeren er å ha sex med grønne menn fra Mars.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Slikking og anal er no go for meg, så damer som må ha det er ikke aktuelle. Jeg liker heller ikke voldsom sexfiksering, og frenetisk utprøving av allskens perversiteter. Sex skal være naurlig, uanstrengt og kjærlig; ikke en sirkusforestilling.

Perversiteter er et ord jeg ikke har hørt på lenge. Utforskende sex er mindre naturlig enn penis i vagina o misjonær under dyna. 

Så vakkert det er for samspillet og forholdet å utvikle seg, også på soverommet.. 

Anonymkode: 5e133...267

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så da utgår suging? Godt å høre at du er konsekvent👍

Anonymkode: 21966...b71

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så da utgår suging? Godt å høre at du er konsekvent👍

Anonymkode: 21966...b71

Suging er ikke viktig for meg, men jeg stiller opp hvis hun vil.

AnonymBruker
Skrevet

Sex i seg selv er en dealbreak. Klining også.

Anonymkode: 53f43...a25

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sex i seg selv er en dealbreak. Klining også.

Dealbreaker*

AnonymBruker
Skrevet

Liten pikk er fullstendig turn off for min del, og vanskelig å oppdage før det er for sent. Dessverre. 

Anonymkode: 0dcae...9e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker:

Kveling, slag, klyping osv.

Anal-både på meg og partner 

Wetsex

BDSM

Må ha:

Vanilje 

Respekt og tillit. 

Anonymkode: fa472...e90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 3/4/2024 at 8:49 PM, AnonymBruker said:

Som tittelen sier, hva er deres viktigste seksuelle dealbreakere? Tenker da både på hva deres ha, og hva dere ikke vil ha/gjøre.

Tenker ikke på en utfyllende liste, men ett par ting på begge sider kanskje?

Anonymkode: ef7c8...527

Det må være oralsex. Men ikke analsex.

Anonymkode: d13af...10c

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke ha,

Oral i begge former (er helt jævlig frastøtende)

Berøringer av bryster og lår

Ligge visse stillinger 

Dette pga overgrep som barn 

Anal er det mer interesse for , men det må planlegges / trygges for å ikke trigge flashbacks 

Partner må også kjenne til traumereaksjoner / freeze / stoppe hvis jeg få flashbacks / reaksjon underveis 

Anonymkode: c6994...62c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 20.54):

Jeg kan ikke være i et forhold til en mann som ikke liker å motta analsex. For en ons e.l. går det jo fint, men i det lange løp vil det bli et savn for meg.

K44

Anonymkode: ee290...def

Men kvinner her inne mener at menn må respektere og forstå at kvinner ikke ønsker anal sex. Lenge leve dobbeltmoralen🤣

Anonymkode: dfdec...d3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Men kvinner her inne mener at menn må respektere og forstå at kvinner ikke ønsker anal sex. Lenge leve dobbeltmoralen🤣

Anonymkode: dfdec...d3a

Folk liker forskjellige ting.  Noen kvinner liker det, andre gjør ikke det. Jeg kunne aldri ha vært i et forhold hvor dama vil stikke ting i rumpa mi, men la nå folk gjøre som dem vil.

Anonymkode: d13af...10c

• Liker 1
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...