Gå til innhold

Hva er deres seksuelle "dealbreakere"?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Listen over ting jeg MÅ ha- listen har blitt lang etter å ha fått en partner som gir meg alt. Ikke lett å få tilbake til noe mindre etter det

* Oralsex

* At han har egne ønsker og kinks så jeg ikke må foreslå alt

* Eksperimentering på det meste

* Avslappet og ønsket forhold til nakenhet

* Wet har visst også kommet inn på listen over MÅ

Delalbraker på ting jeg ikke ønsker:

* Degradering og nedverdigelse - hva man putter inn her er jo personlig, men for meg å komme i ansiktet, spytting, snakke nedgraderende, en del former for straff osv.

* Høy grad av aktiv dominanse av ham, lakk lær, jevnlig å binde fast, håndjern osv. 

* Høy grad av smerte

Anonymkode: 74957...adf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dame som er usikker på seg selv, og redd for å ha sex med lyset på 

En som ikke vil bli slikket, det er noe som jeg må ha i en partner 

En dame som ikke tar initiativ og som forventer alt ligger på meg, for en spontant BJ eller kjappis er noe som bør være der 

Og sist, men ikke minst, en dame som er dømmende med seksuelle preferanser, jeg må vite at jeg kan dele alt, uten å føle skam 

Anonymkode: 7740d...550

Er ikke dette normen? At damer gir oralsex spontant og med glede? At de tar imot å bli slikket både for din og egen nytelse?At dere utforsker sammen? At damen vil ha lyset på for å nyte DEG? At hun er åpen og nysgjerrig på deg?

Anonymkode: 74086...b41

AnonymBruker
Skrevet

Samtykke er selvfølge. Jeg vil ha noen som ikke er pyse, som tar et tak og som kan dominere. Ikke hele tiden, men av og til. Jeg vil straffes og ha masse kos og bli ett kveile rundt som to slanger. Er viktig for meg. Vil ha kostymer, binding. 

Vil ikke ha anal uten orgasme ikke anal med stor penis, og ikke med bæsj i rumpa eller om jeg har sår der. Helst anal veldig sjelden eller aldri. Kan hende jeg vil det og tenner på det, men da må jeg være ekstremt kåt og kanskje litt småfull.

Vil ikke ha sex der det er bare gnidning av penis i vagina eller analt. Det gir meg ikke klimax. Blir kjedelig. 

Vil ikke suge noen som aldri slikker meg. 

Vil ikke drive på med rimming. Det er masse ekle bakterier i rumpa. 

Skjønner ikke wet sex... vil ikke ha urin på meg. 

Anonymkode: d3614...903

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Dealbreaker: alt analt. Det er skikkelig turn off. At han absolutt vil slikke meg. Det er kjedelig, vil slippe det. Sex i bare en stilling. Alt med urin/avføring. 

Vil ha: En som elsker å kline. Som vil kose med mine bryster. God hygiene 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Må ha
Aktiv deltaker. Må ikke være redd for å "ta styringen".
Trygg på seg selv.

Bør ha
Ha egne meninger og preferanser
Interessert i å prøve nye ting, og foreslå ting selv
Faktisk være interessert i sex og å ha sex
Tålmodig og raus; det er ikke alltid ting passer eller funker.

Vil ikke ha
En  litt uinteressert potetsekk som bare ligger der
Ikke interessert eller ikke tør å snakke om sex

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må ha

Oralsex

Et minimum av ekshibisjonisme

Vil ikke ha

Menstruasjon

Anonymkode: 72fac...3dd

AnonymBruker
Skrevet
Pingvinen skrev (12 minutter siden):

Dealbreaker: alt analt. Det er skikkelig turn off. At han absolutt vil slikke meg. Det er kjedelig, vil slippe det. Sex i bare en stilling. Alt med urin/avføring. 

Vil ha: En som elsker å kline. Som vil kose med mine bryster. God hygiene 

Litt nysgjerrig.

Hvis mannen din sa at han var litt nysgjerrig på analt, Uansett om det er få eller gi. Ville du da dømt han? Eller ville du akseptert at han har de fantasiene? 

Anonymkode: 7740d...550

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er åpen for det meste, men deal breaker for meg, altså noe jeg 

ikke vil ha, er alt av anal-relatert. Rimming, analsex, finger i rompa, whatever... For meg er det så ufattelig turn off. Dømmer ikke de som driver med det, men ikke noe for meg overhodet. Jeg ønsker ikke ta del i det

Anonymkode: 12fff...e52

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs på om hovedfokuset er sex eller forhold m.sex.

Sex, greit. Lang strikk.

Forhold.
Oral.
Hett.
Ikke bare elsking, men også puling.
Ikke feminist.

Anonymkode: 1f49d...415

Skrevet

Ting som gjør st jeg mister interessen:

- Liten pikk

- Hårete baller

- Fedme

- Ingen oralsex

- Jenter med piercing under nesa

AnonymBruker
Skrevet

At vedkommande har en bestemt liste over 5 eller flere dealbreakere.

Anonymkode: 2982e...454

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Virker som om om det er veldig sprikenede om hva som er ønsket eller ikke. Så god kommunikasjon med en partner som forteller rett ut hva hun ønsker er mitt ønske. Ikke hinting eller at man tar det som en selfølge, men direkte kommunikasjon om hva som er foretrukket.

Anonymkode: 3b070...16d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke ha
- Oral
- Anal

Anonymkode: f49b7...9bf

• Liker 2
Skrevet

Lakk/lær, spy, bæsj, petplay, daddy/baby-greier, bleier og nedverdigelse av meg eller ham er kinks jeg aldri vil delta i, så en partner med slike kinks vil nok ikke bli tilfreds i et forhold med meg. Men tror dette er det eneste som er totalt uaktuelt.

Jeg trenger en mann som er switch (kanskje at han heller mer mot dom fremfor sub i det store og hele), som er åpen og tør å utforske seksuelt, som elsker min nytelse og som både liker å gi og motta oralsex. Spontanitet når det kommer til sex er også et pluss. Også har man jo personlighetstrekk og verdier som respekt, empati, ærlighet, raushet og fokus på hverandres nytelse og glede som er viktig i alle former for samhandling med andre, være seg sex eller i andre relasjoner. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har hatt sex med flere menn som ikke engang har tatt seg bryet med å tørke meg, noen har slengt en brukt t-skjorte, mens andre har fått meg til å gå i cowboy-stilling til badet, veldig turn-off for meg.

Anonymkode: 69e7f...77e

Kan du forklare hva du mener? Mener du å tørkes i underlivet etter sædavgang? Det var en helt ny problemstilling for meg. Vet at det kan bli kliss, men jeg har aldri opplevd at en dame forventer at jeg skal tørke henne. Er det dette du mener?

Anonymkode: be613...c29

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)

må ha:

- Kjæreste med mye lyst

- passion

- god til å kysse

bør gjerne ha:

- forspill

- like slikking

- nysgjerrighet

- like massasje 

Potensielle Dealbreakers:

- liten seksuell lyst

- null passion

- anal på meg, kun på henne om hun vil

- fisting, smerte

- kondombruk (kjenner ikke noe, kommer ikke heller og er sterilisert og står heller over penetrerende sex med partner da). 

Endret av Sander33
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil ha:

En mann med høy sexlyst

Som kan dominere litt og bli litt dominert, ikke alltid da

Lidenskapelig og kan være spontan

Oral begge veier

En fyr som liker alle deler av sex og ikke ser på fingring og oral som bare forspill

Mm!!

Anonymkode: 98eb4...051

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dealbreaker; Diskusjon/nekt om bruk av kondom

Anonymkode: 1656c...9c3

• Liker 1
Skrevet

Den største dealbreakeren er løgn og utroskap.. dette gjelder både i forhold og med knullevenner.. Jeg kommer ikke på andre ting jeg ikke skal takle🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Som tittelen sier, hva er deres viktigste seksuelle dealbreakere? Tenker da både på hva deres ha, og hva dere ikke vil ha/gjøre.

Tenker ikke på en utfyllende liste, men ett par ting på begge sider kanskje?

Anonymkode: ef7c8...527

Hva jeg ikke vil ha
- En submissiv mann 
- Analsex (annen lek som rimming og bruk av små sexleketøy er helt innafor) 
- Spesielle fetisjer 
- BDSM (jeg kan like en "mild" form og litt spicy lek, men kunne ikke vært sammen med en som er veldig opphengt i BDSM, nei) 

Hva jeg må ha - en mann som...
- Får meg til å føle meg trygg og komfortabel
- Tenner på meg og gir uttrykk for det både fysisk og verbalt (jeg tenner svært mye på skryt) 
- Har en avslappet holdning til sex og kropp, slik at om det skulle skje noe flaut så er han helt chill 
- Stønner mye og gir uttrykk for at han har det godt, dirty talk er ikke et krav men jeg blir ekstra begeistret om han snakker 
- Nyter sexen og oss like mye som meg ❤️ 

Lenge siden jeg har hatt sex nå. Savnet det litt når jeg skrev dette. Men vanskelig å finne en god og trygg partner.. :( Hvordan han ser ut har ingenting å si, personlighet og væremåte, samt holdning, er absolutt alt her. 

Anonymkode: d8415...d4c

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...