Gå til innhold

Ida Fladen og Vegard Harm


Airam.

Anbefalte innlegg

Jeg tror virkelig at Ida ønsker seg barn sterkt, men det virker som hun blir stressa av store forandringer og blir nesten handlingslammet. 

Vegard er ok en mer "gammel sjel" i en 27 år gammel kropp som ikke orket å bo i Oslo og stortrives i Stokke nær familien. Han virker megaklar for A4-livet.

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DelvisPresley skrev (8 timer siden):

Ida Fladen er det klassiske eksempelet på en som har skyhøye krav. Se bare artikkelen på nettavisen.

https://www.nettavisen.no/kjendis/apner-opp-om-dating-etter-babyspekulasjoner-kastet-ut-av-tinder/s/5-95-1702086

Hva i den artikkelen er det som tilsier at hun har skyhøye krav? Og hvorfor skal man ikke ha høye krav til noen man potensielt skal få barn med? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pr stund, den ene mer pr-kåt enn den andre...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (9 timer siden):

pr stund, den ene mer pr-kåt enn den andre...

Du har altså ikke fått med deg at de skal lage TVserie sammen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo en blåkopi at stuntet til Brad Mondo og Sophia La Corte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MarianneE skrev (På 17.3.2024 den 5.34):

Du har altså ikke fått med deg at de skal lage TVserie sammen?

Det styrker svaret mitt det da. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt teit av meg å henge meg opp i det, men har nå sett serien på VGTV. Og jeg har kommet helt ut av tellingen....Vegard sier "på en måte" så mange ganger, at det blir nesten komisk. 😧😂

Endret av Mollebolle
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Vegard lærer seg å snakke norsk skal jeg vurdere å se på,blir uvel av nårvinglish.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med sånne som Ida Flaten er at hun sannsynligvis bare er rundt eliten. Jeg har aldri sett henne på Tinder i bygda til min far. Jeg har heller aldri gått tilfeldig forbi henne på gata i Oslo. Hun skrev at hun drar ut på byen, men jeg antar det er i Oslo, altså en svært dyr by hvor vanlige folk ikke har råd til å dra ut. Man kan ikke akkurat tråle rundt på alle utesteder for å finne henne heller 

Vegard Harm må bare innfinne seg i snart 1 av 4 menn er barnløse. Det rammer også heterofile 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bælfeit skrev (På 26.3.2024 den 8.25):

Når Vegard lærer seg å snakke norsk skal jeg vurdere å se på,blir uvel av nårvinglish.

han er faktisk den eneste som får lov av meg til å snakke engelsk. han er så søt. men fetisha og resten av fjortisene, njet

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, jeg er eldgammel, vet knapt hvem VH er -ække han kjempeung?? Og hvem er hun og hva er hun kjent for? Syns hun ser søt ut, har hun ikke lyst på en vanlig kjæreste-og-barn-kombo? Syns det høres så styrete ut å få barn med en som er så ung. Hva når han får seg kjæreste, hvor involvert ønsker han å være , da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (10 timer siden):

Hjelp, jeg er eldgammel, vet knapt hvem VH er -ække han kjempeung?? Og hvem er hun og hva er hun kjent for? Syns hun ser søt ut, har hun ikke lyst på en vanlig kjæreste-og-barn-kombo? Syns det høres så styrete ut å få barn med en som er så ung. Hva når han får seg kjæreste, hvor involvert ønsker han å være , da? 

Hvorfor googler du de ikke? V er 27. I er 37 og har vært singel i 6 år. Hun begynner vel å kjenne på at klokka tikker. Hun har selvfølgelig mest lyst på en kjæreste hun kan få barn med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun bør kanskje velge en som er eldre og litt mer moden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettrollet skrev (18 timer siden):

Hjelp, jeg er eldgammel, vet knapt hvem VH er -ække han kjempeung?? Og hvem er hun og hva er hun kjent for? Syns hun ser søt ut, har hun ikke lyst på en vanlig kjæreste-og-barn-kombo? Syns det høres så styrete ut å få barn med en som er så ung. Hva når han får seg kjæreste, hvor involvert ønsker han å være , da? 

Hun har en podkast. Hun er en veldig god intervjuer synes jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det virker veldig korttenkt å skulle få barn med en venn/kollega etc. Nå virker det som Vegard og Ida la fra seg tanken, men hadde de gjennomført det så hadde man jo planlagt et liv for barnet som ligner mer på en skillsmissetilvørelse (mor og far er ikke sammen, annenhver jul/bursdag/påske her og der, foreldrene har hver sin kjæreste, barnet må kanskje flytte frem og tilbake ukentlig osv) - en plan som jeg tenker er utrolig egoistisk og tungvint for barnet i det lange løp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...