AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #1 Skrevet 4. mars 2024 Jeg har så tynt hår. Har alltid hatt tynt siden jeg var liten. Er det noe jeg kan gjøre for å få det tykkere? Jeg liker å ha langt hår. Men kan man ha langt hår om håret er tynt eller er ikke det fint? Jeg har alltid hatet håret mitt og jeg var flau over at håret mitt var så mye tynnere enn håret til alle de andre i klassen og på skolen. Har alltid hatt komplekser for det. Anonymkode: fe969...a40 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #2 Skrevet 4. mars 2024 Sjeldent det er fint med langt, tynt hår. Mange frisyrer som ikke er fint med tykt hår heller. Men du kan vel pynte på det med hårextensions? Dra til frisør og få råd og veiledning der, alle kan se smashing ut m/ riktig frisyre ☺️ Anonymkode: ef7f1...1e8
Juliv Skrevet 4. mars 2024 #3 Skrevet 4. mars 2024 Det er dessverre ikke stort å gjøre med tynt hår. Jeg har tynt hår selv, har brukt Extensions i 15 år bytter de ca 4 ganger i året kjempe fornøyd. (Håret har ikke blitt tynnere av extensions) og nei, det er ikke fint med lang tynt hår. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #4 Skrevet 4. mars 2024 Jeg trives best med langt hår. Det som er så dumt. Anonymkode: fe969...a40
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #5 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har så tynt hår. Har alltid hatt tynt siden jeg var liten. Er det noe jeg kan gjøre for å få det tykkere? Jeg liker å ha langt hår. Men kan man ha langt hår om håret er tynt eller er ikke det fint? Jeg har alltid hatet håret mitt og jeg var flau over at håret mitt var så mye tynnere enn håret til alle de andre i klassen og på skolen. Har alltid hatt komplekser for det. Anonymkode: fe969...a40 Jeg har samme problem, det er tynt og glatt og flatt. Alt jeg putter oppi av styling, sklir ut. Jeg liker og å ha det langt da kort hår ikke kler meg. Synes generelt kort hår på damer ikke er pent heller. Jeg har prøvd tabletter for å få det tykkere. Det hjelper ikke dessverre. Du må nok bruke hair extensions eller det må være som det er 😮💨. Jeg har og alltid vært bitter på at alt jeg har prøvd for å få håret tykkere, ikke fungerer og at alle andre har tykt hår. Anonymkode: 87915...576
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #6 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trives best med langt hår. Det som er så dumt. Anonymkode: fe969...a40 Det er det man har extensions til. Anonymkode: fdaea...926
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Jeg har også veldig tynt hår, i tillegg knekker det lett. Jeg prøver nå Priorin tabletter men har ikke store trua. En pakke varer i 2 mnd, så jeg skal bestille pakke nr 2 nå snart....må jo gi det en sjanse i noen måneder. Anonymkode: c65e8...062 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #8 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det er det man har extensions til. Anonymkode: fdaea...926 Det gjør det bare verre.... Anonymkode: c65e8...062 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Det er det man har extensions til. Anonymkode: fdaea...926 Det er veldig dyrt. Anonymkode: 87915...576 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #10 Skrevet 4. mars 2024 Håret mitt har blitt merkbart tykkere etter at jeg begynte å olje det hver uke. Jeg blander ut noen dråper ren rosmarinolje i arganolje, påfører i hodebunnen og masserer godt i 5-10 minutter, påfører litt mer arganolje i resten av håret og lar det være i 3-4 timer. Det tok noen måneder før jeg merket noen forskjell, men det er tydelig at det har hatt en positiv effekt på hårvekst, og nå kjenner jeg at håret mitt er tykkere. Anonymkode: 20687...efb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #11 Skrevet 4. mars 2024 Juliv skrev (3 timer siden): Det er dessverre ikke stort å gjøre med tynt hår. Jeg har tynt hår selv, har brukt Extensions i 15 år bytter de ca 4 ganger i året kjempe fornøyd. (Håret har ikke blitt tynnere av extensions) og nei, det er ikke fint med lang tynt hår. Hva slags type extensions bruker du, og hva koster det i året? (Har samme problemet selv.) Anonymkode: 4277e...80a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #12 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håret mitt har blitt merkbart tykkere etter at jeg begynte å olje det hver uke. Jeg blander ut noen dråper ren rosmarinolje i arganolje, påfører i hodebunnen og masserer godt i 5-10 minutter, påfører litt mer arganolje i resten av håret og lar det være i 3-4 timer. Det tok noen måneder før jeg merket noen forskjell, men det er tydelig at det har hatt en positiv effekt på hårvekst, og nå kjenner jeg at håret mitt er tykkere. Anonymkode: 20687...efb Kan du sende link til de produktene du bruker? Anonymkode: c65e8...062
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #13 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan du sende link til de produktene du bruker? Anonymkode: c65e8...062 https://sunkost.no/aqua-oleum-rosmarin-rosemary https://sunkost.no/manna-arganolje-okologisk-100-ml Jeg kjøpte disse i november og har brukt de en gang i uken siden. Har ca en tredjedel igjen av begge to Anonymkode: 20687...efb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #14 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): https://sunkost.no/aqua-oleum-rosmarin-rosemary https://sunkost.no/manna-arganolje-okologisk-100-ml Jeg kjøpte disse i november og har brukt de en gang i uken siden. Har ca en tredjedel igjen av begge to Anonymkode: 20687...efb Syns du blandingen er vanskelig å vaske ut? Anonymkode: c65e8...062
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #15 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Syns du blandingen er vanskelig å vaske ut? Anonymkode: c65e8...062 Nei, jeg vasker det ut med to runder sjampo og det har aldri vært noe problem. Anonymkode: 20687...efb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #16 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det gjør det bare verre.... Anonymkode: c65e8...062 Nei. Anonymkode: fdaea...926
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #17 Skrevet 4. mars 2024 Hvilket blandingsforhold bruker du, hvor mange dråper av hver? Er det blandet i vann i tillegg, noen dråper er vel ikke nok til hele hodebunnen? Anonymkode: f3cbd...2b5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #18 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvilket blandingsforhold bruker du, hvor mange dråper av hver? Er det blandet i vann i tillegg, noen dråper er vel ikke nok til hele hodebunnen? Anonymkode: f3cbd...2b5 Ca 10 dråper rosmarin og en liten dæsj argan, ingenting annet. Trenger ikke så mye til å dekke hodebunnen, skal ikke være gjennomvåt heller Anonymkode: 20687...efb
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #19 Skrevet 4. mars 2024 Er du den samme som har opprettet de andre 100 trådene om hvor misfornøyd du er med å ha tynt hår? Anonymkode: 288b3...963
Juliv Skrevet 5. mars 2024 #20 Skrevet 5. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hva slags type extensions bruker du, og hva koster det i året? (Har samme problemet selv.) Anonymkode: 4277e...80a Jeg bruker keratin tip, de du smeltet inn i håret. Håret bestiller jeg selv på nett koster ca 8000kr i året + farge/ toning. Jeg er så heldig at jeg får satt det på gratis. Det tar ca 7 timer og ta av og sette på nytt hår. Klarer du å finne noen som gjør det for 300kr timer så er det ikke så galt 😅 jeg kan fint klare å ta ut festene selv, men nå har jeg brukt extensions konstant i 15 år. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå