AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #21 Skrevet 6. mars 2024 Han var vel sannsynligvis aldri interessert i deg. Interesserte menn tar selv initiativ, inviterer på date, viser interesse og forsøker å gjøre et så godt inntrykk som mulig. Du som ikke tok tegningen her. Next! Anonymkode: 68f6f...7b8 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #22 Skrevet 6. mars 2024 Du inviterte en som ikke virker interessert på date, og forventer at han skal betale for vinen din. Og en fyllekjører attpå. Mange gode ideer i en og samme kurv her 😅 Anonymkode: cb2f9...be9 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #23 Skrevet 6. mars 2024 Hvorfor spurte du om han kom seg trygt hjem? Anonymkode: bf00a...4f0 1
Doloressa Skrevet 6. mars 2024 #24 Skrevet 6. mars 2024 Er det virkelig så desperate tider for kvinner på datingsmarkedet nå? 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #25 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 18.16): Hvis du ikke er intr hvofor gadd du seriøst spørre om han kom seg trygt hjem? Anonymkode: 156e9...9cc Fordi det er normal høflighet kan jeg tenke meg? Anonymkode: 3bb68...860
Gjest Margo Skrevet 6. mars 2024 #26 Skrevet 6. mars 2024 Det er sånne tråder som får meg til å kjenne på en takknemlighet og forelskelse for fyren min Tusen takk TS 😃
Grønt blad Skrevet 6. mars 2024 #27 Skrevet 6. mars 2024 Er dette trolling? Jeg lurer på hva som gjør at du er interessert i ham annet at han er svært kjekk. Han ødela kanskje daten, men han var jo åpenbart heller ikke interessert. Kanskje han kun svarte ja til date for å ikke skuffe/såre deg? Han gir deg i alle fall muligheten til avvise ham. Det er flere fisker i havet. 😊
Fighter83 Skrevet 6. mars 2024 #28 Skrevet 6. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 17.48): Hei Jeg ba en fyr på date siden han var så treig med å spørre selv. Veldig kjekk mann og jeg er interessert. Jeg reserverte bord, pyntet meg og ba han hente meg. For det første henta han meg i en skitten bil. Lukter verksted hele bilen og så støvet og skitten i ruten. Fult av tomme energidrikkbokser i dørken. Han henta meg alt for tidlig også.. så hadde han ikke pyntet seg og luktet svette. Jeg måtte åpne døren selv da vi kom til restauranten. Han avbrøt meg hele tiden og snakket kun om seg selv. Spurte meg aldri et spørsmål. Da vi skulle betale så spurte jeg om vi skulle dele regninga. Så vi gjorde det. Men da begynte han pirke på at vinen min kostet mer enn Ølen hans 😅 da fikk jeg nok kjente jeg. Kjørte meg hjem. Begynte å skulle kysse meg med den trutmunnen. Huff fikk litt avsmak 😅 Takket for meg og sa hade. Sendte han en melding hvor jeg spurte om han kom seg trygt hjem 🤷♀️ ellers har jeg ikke hørt stort. men tenker at om han ønsker å møte meg igjen så blir det et hardt nei 🫣 Anonymkode: f88ab...64d Hahaha🤣 OMG🤣 Har vært på noen slike dates jeg også men da har jeg betalt for alt. Orker ikke sånne "betale halvparten" situasjoner, orker ikke det styret fra venninner heller! Blir ikke en date til med slike karer som du har vært med ihvertfall🤮 Selv liker jeg at folk prøver å sjarmere og viser seg fra en bedre side. Håper du får frem noen forventninger til evt neste du er på date med💓
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #29 Skrevet 6. mars 2024 21 hours ago, Tomas77 said: Hva tenker du er alternativet? Sette i gang et forandringsprosjekt på en fyr du har møtt en gang? Neida, tenkte med på den "shoppementaliteten" man har fått innen dating. En ny date er bare et sveip unna I allefall for damer og kjekke menn ... Anonymkode: d6534...28e
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2024 #30 Skrevet 6. mars 2024 Du er jo rødt flagg hele veien selv....primadonna. Fin historie. Anonymkode: 668a7...661 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå