Gå til innhold

El Sparkesykkel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en sønn på 16 som vil kjøpe seg en el sparkesykkel. Han er veldig impulsiv (adhd) og hopper gjerne på det første og dyreste han ser, for da må det være bra, mener han. Men han er villig til å betale opp mot 20000(!) Kr for noe han ikke var interessert i forrige uke, og jeg vil gjerne hjelpe ham med å finne noe rimeligere som ikke tømmer kontoen hans. Han sier han må ha en del rekkevidde(greit nok). Har sett litt rundt, og såvidt jeg kan se, er det mange som ligger rundt 5-6 tusen som har greit med rekkevidde. Det jeg lurer på er, finnes det en el sparkesykkel til en 16 åring som er bra, men ikke så veldig dyr som noen kan anbefale?

Anonymkode: 276eb...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Han er villige til å betale opp mot 20000 kr".  ??   Han er 16 år - et barn. Hva han kan kjøpe er jo helt og holdent opp til deg. Et leketøy til 20 000 kroner høres ut som enorm sløsing med ressurser.

Anonymkode: 462d4...ac2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 10.26):

Jeg har en sønn på 16 som vil kjøpe seg en el sparkesykkel. Han er veldig impulsiv (adhd) og hopper gjerne på det første og dyreste han ser, for da må det være bra, mener han. Men han er villig til å betale opp mot 20000(!) Kr for noe han ikke var interessert i forrige uke, og jeg vil gjerne hjelpe ham med å finne noe rimeligere som ikke tømmer kontoen hans. Han sier han må ha en del rekkevidde(greit nok). Har sett litt rundt, og såvidt jeg kan se, er det mange som ligger rundt 5-6 tusen som har greit med rekkevidde. Det jeg lurer på er, finnes det en el sparkesykkel til en 16 åring som er bra, men ikke så veldig dyr som noen kan anbefale?

Anonymkode: 276eb...e36

En veldig impulsiv 16-åring som kjører elsparkesykkel i full fart på fortauet mellom barnevogner og eldre høres virkelig ikke trygt ut; det beste du kan gjøre, er å få ham på andre tanker, da jeg har følelsen av at dette kan få katastrofale følger.

Anonymkode: b1fef...ab8

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...